Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Verbeterde pakhuizen

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Verbeterde pakhuizen

    Ik wil dit topic starten om BB al hun pakhuizen terug te geven zodat de gebande spelers terug kunnen komen.
    Ik wil wel pakhuizen afbreken en aan BB aanbieden.
    Hopelijk kunnen we met ze allen dit nog doen voor die spelers en gaat BB akkoord moet dit voorstel.

    Mss moeten we alle gevraagde pakhuizen door BB bij een speler onderbrengen en dat ze vandaar uit uit het stermenu gehaald kunnen worden.

    Die ene speler zou MOD_Lentox kunnen zijn want die speelt ook ingame onder een andere naam ;-) (naam ben ik ff kwijt sorry)




    Ik bied 4 pakhuizen aan
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een onzin. Eerst zijn we weken lang aan het tegenstribbelen, en nu BB inderdaad actie onderneemt, gaan we ineens wel willen teruggeven. Ik heb keurig tijdig alles teruggegeven en dan wordt je niet gestraft. Simpel. En ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ook simpel.

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn ook spelers die hun pakhuizen wel hadden kunnen teruggeven maar om uiteenlopende redenen niet gedaan hebben.
    BB heeft bij dit hele gedoe talloze fouten gemaakt en heel veel spelers tegen zich in het harnas gejaagd.. Dat er met 2 maten gemeten wordt ( 3 pakhuizen mag je houden) stoort me ook behoorlijk.
    Ik vind het een nobele actie van je, maar ik doe daar niet aan mee. Hoe vervelend het ook is voor de betreffende spelers, ze hebben die ban aan zichzelf te danken/wijten. Ik zie geen enkele reden waarom ik mijn eigen pakhuizen zou moeten opofferen. Overigens vind ik het geven van bans ook erg overdreven. Ze hadden bv een lijstje kunnen maken met grondstoffen die ipv de pakhuizen ingeleverd konden worden.
    Dit hele pakhuis-gate kent alleen maar verliezers.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davi-F Bekijk Berichten
    Wat een onzin. Eerst zijn we weken lang aan het tegenstribbelen, en nu BB inderdaad actie onderneemt, gaan we ineens wel willen teruggeven. Ik heb keurig tijdig alles teruggegeven en dan wordt je niet gestraft. Simpel. En ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ook simpel.
    hmmm, dat is een optie...
    ik veroordeel je niet, want je wilt gewoon geen risico nemen/lopen, op zich volstrekt normaal, dat wil niemand, maar tegen het onredelijke (ik vind het onredelijk) moet je ergens je grens trekken... ga je dan toegeven aan dreigementen??? de een wel, de ander niet...
    begrijp me niet verkeerd, ik snap jouw beslissing om ze terug te geven helemaal, jij kunt lekker verder spelen... maar ik vind dat jij hier veel te hard uithaald naar mensen die (overigens net als jij het er niet mee eens zijn) en wel gewoon voet bij stuk houden... het zou je sieren om juist deze mensen te ondersteunen in plaats van af te kraken op de forums...
    denk aan een Nelson Mandela of een mahatma gandhi, die trokken ook ergens een grens en zeiden tot hier en niet verder en hielden ook voet bij stuk...

    nogmaals, ik begrijp je beslissing helemaal omdat jij graag verder speelt...
    maar de mensen die wel gewoon voet bij stuk hebben gehouden (en ook graag verder spelen) verdienen naar mijn mening veel meer waardering!!!

    (en ik praat hier niet over mij zelf, want ik was al gebanned)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 05-08-14 om 10:26.

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    hmmm, dat is een optie...
    ik veroordeel je niet, want je wilt gewoon geen risico nemen/lopen, op zich volstrekt normaal, dat wil niemand, maar tegen het onredelijke (ik vind het onredelijk) moet je ergens je grens trekken... ga je dan toegeven aan dreigementen??? de een wel, de ander niet...
    begrijp me niet verkeerd, ik snap jouw beslissing om ze terug te geven helemaal, jij kunt lekker verder spelen... maar ik vind dat jij hier veel te hard uithaald naar mensen die (overigens net als jij het er niet mee eens zijn) en wel gewoon voet bij stuk houden... het zou je sieren om juist deze mensen te ondersteunen in plaats van af te kraken op de forums...
    denk aan een Nelson Mandela of een mahatma gandhi, die trokken ook ergens een grens en zeiden tot hier en niet verder en hielden ook voet bij stuk...

    nogmaals, ik begrijp je beslissing helemaal omdat jij graag verder speelt...
    maar de mensen die wel gewoon voet bij stuk hebben gehouden (en ook graag verder spelen) verdienen naar mijn mening veel meer waardering!!!

    (en ik praat hier niet over mij zelf, want ik was al gebanned)
    Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat er pakhuizen ingeleverd gaan worden vanwege de principes van spelers die misschien wel 10 pakhuizen gescoord hebben. Wanneer de Amsterdamse belastingdienst per ongeluk een nulletje teveel zet achter de toeslagen en die mensen gaan dat uit principe niet terugbetalen trek jij je portemonnee?
    Vind je de vergelijking tussen de vrijheidsstrijders Mandela en Gandhi en de virtuele pakhuis-scoorder Gexte trouwens ook niet een beetje overdreven
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat er pakhuizen ingeleverd gaan worden vanwege de principes van spelers die misschien wel 10 pakhuizen gescoord hebben. Wanneer de Amsterdamse belastingdienst per ongeluk een nulletje teveel zet achter de toeslagen en die mensen gaan dat uit principe niet terugbetalen trek jij je portemonnee?
    Vind je de vergelijking tussen de vrijheidsstrijders Mandela en Gandhi en de virtuele pakhuis-scoorder Gexte trouwens ook niet een beetje overdreven
    ik denk dat je het niet goed gelezen hebt, qwerty (of ik ben een waardeloze poster, dat kan ook (als ik een goede poster was had ik geen ban nou, lol :P))
    (mijn reactie was niet op de OP, maar op davi-f, want hoe zeer ik Edski ook waardeer en het een nobel streven vindt ben ik nog steeds van mening dat die pakhuizen hoe dan ook niet terug naar BB moeten)
    ik ben juist een voorstander van om NIET terug te geven... dus niemand hoeft voor een ander in de bres te springen...
    ik vind het juist heel goed dat mensen niet toegeven aan de dreigementen en dat ze zich laten bannen, dat heeft mijn oprechte waardering!!!
    en met deze mensen vergelijk ik inderdaad Mandela en Gandhi... deze mensen zijn ook klein begonnen en steeds meer anderen namen hun voorbeeld aan waardoor hun groot zijn geworden!!!
    iemand moet het begin maken...

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb niet 1 extra pakhuis bij event, maar toch weten ze me te vinden om mij ergens op aan te spreken (wat naar mijn idee voor geen meter klopt). en zo kunnen ze me - als ze willen - een ban geven. willen ze mij en andere spelers op die manier monddood maken? d8 het niet. maar misschien begrijpen ze het principe nog niet dat als je sommige mensen de mond wil proberen te snoeren, dat ze dan alleen maar nog harder gaan schreeuwen!!!
    ... een ban ...? laat me niet lachen, daarmee straf je niet, maar daarmee maak je het probleem alleen maar groter en moeilijker.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.