Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [B]1 Stap te ver[/B]

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    [B]1 Stap te ver[/B]

    Ik ben van mening dat er 1 stap te ver is gegaan door Ubisoft / Blue Byte en indirect door haar medewerkers.
    Door slechte communicatie, foutieve programmering waarvan fouten ver voor het event live is gegaan bekend was en waardoor de testserver meer dan twee weken plat heeft gelegen en het meten met 2 maten wordt het spelplezier van veel spelers verpest of zelfs volledig ontnomen.

    Met alle respect wordt hier zeer kinderlijk gereageerd op situaties die door BB/Ubisoft zelf voorkomen had kunnen worden in eerste plaats door bekende fouten eens goed te herstellen ipv een jaar erover te doen. Ten tweede door normaal, open en goed te communiceren, waarbij een hoofdrol voor BB_Rynrcer is weggelegd (en kom niet aan met het excuus we zijn druk, het is een betaalde baan dan maar wat overuren). En tot slot wordt het tijd voor een capabel ondersteuningsteam die zinnige antwoorden kunnen geven en meedenken met de spelers.

    By the way ik ben zelf niet getroffen door een BAN. Maar indirect wordt er wel heel veel spelplezier bij mij weggenomen. En dat zal er zeker toeleiden dat ik niet meer zal betalen voor services van TSO.

    Voor allen getroffen door het kinderlijk gedrag van Blue byte en haar medewerkers het was een eer om met jullie te spelen en zie jullie graag weer in een ander spel.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ben het helemaal met je eens!

    alleen BB Ryn kun je dat niet aanrekenen, misschien heeft hij het wel erg druk, dus hem kun je dat niet aanrekenen, maar BB als gehele organisatie wel... hun moeten gewoon zorgen voor goede klantenservice/communicatie en als 1 persoon in de vorm van BB Ryn niet volstaat dan moeten hun iets anders bedenken en het oplossen!
    tenminste, zo denk ik er over, maar BB blijkbaar niet

  3. #3

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ben het volledig met Jointforce2 eens!

    V.w.b. de rol van BB_Ryncrer, voor een betaalde kracht laat hij heel veel afweten en als je zegt van dit gedoe veel geleerd te hebben is dat rijkelijk laat. Velen laten het spel voor wat het is. Tuurlijk is er nieuwe aanwas, zij weten niet wat er op dit moment speelt, maar ga er vanuit dat dit hele gedoe een smet werpt op TSO. En dat doet het spel geen goed. Ga zo door! (en dat is sarcastisch bedoelt)

  4. #4
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Als je tevreden bent over een product dan maak je ook reclame voor dat product.
    Ik zal eens een voorbeeld geven.

    Ik ben een tijd terug begonnen met een zeewater aquarium als je die opzet heb je zoiets van "levend steen" nodig.
    Dit om bepaalde bacteriën en andere zaken in je aquarium te krijgen.

    Ik kocht die "levend steen" online bij een zaak ik kreeg die stenen geleverd en plaatste die in mijn aquarium.
    Er had binnen een paar weken een explosie van bacteriën en andere zaken moeten ontstaan.
    Dit gebeurde bij mij niet dus ik contact op nemen met de online winkelier.
    Het was eerst wat heen en weer gemail over die stenen.
    Uit eindelijk heeft die winkelier voorgesteld om die stenen te komen ophalen en mij mee te nemen naar een groothandel "dit zijn zaken die een winkelier eigenlijk NOOIT doet" zodat ik zelf daar de nieuwe stenen kon gaan uitzoeken.
    Dat hij de stenen had gezien die hij eerst had geleverd zag hij ook dat die stenen "oud" waren en dat er geen sprake van leven in zat.

    Maar door dat hij de moeite nam om mij te gemoed te komen koop ik al mijn spullen bij hem.
    Hij heeft namelijk wel een hele dag de tijd genomen om mij mee te nemen naar die groot handel hij had ook kunnen zeggen zoals vele nu hier bij TSO het gevoel hebben bekijk het maar.

    Het moraal van dit verhaal is dat ik nooit en te nimmer reclame zou maken voor TSO wel als spel maar niet om hoe er hier met klanten word omgegaan betalende of niet betalende.
    En dat ik voor die aquarium winkel ten alle tijden een goed woord over heb ivm de klant gerichte oplossingen waar hij mee kwam.

    Ik hoop echt stellig dat BB/ Ubisoft en hun medewerkers van deze affaire iets geleerd hebben en een andere route gaan varen omdat door slechte mond op mond reclame uit eindelijk een firma als BB/Ubisoft de kop kan kosten.
    En persoonlijk zou ik dat heel jammer vinden want ik weet dat het ook anders kan dit heb ik bij vele andere online games ook gezien.
    gemaakt door Zubatsu

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Als je tevreden bent over een product dan maak je ook reclame voor dat product.
    Ik zal eens een voorbeeld geven.

    Ik ben een tijd terug begonnen met een zeewater aquarium als je die opzet heb je zoiets van "levend steen" nodig.
    Dit om bepaalde bacteriën en andere zaken in je aquarium te krijgen.

    Ik kocht die "levend steen" online bij een zaak ik kreeg die stenen geleverd en plaatste die in mijn aquarium.
    Er had binnen een paar weken een explosie van bacteriën en andere zaken moeten ontstaan.
    Dit gebeurde bij mij niet dus ik contact op nemen met de online winkelier.
    Het was eerst wat heen en weer gemail over die stenen.
    Uit eindelijk heeft die winkelier voorgesteld om die stenen te komen ophalen en mij mee te nemen naar een groothandel "dit zijn zaken die een winkelier eigenlijk NOOIT doet" zodat ik zelf daar de nieuwe stenen kon gaan uitzoeken.
    Dat hij de stenen had gezien die hij eerst had geleverd zag hij ook dat die stenen "oud" waren en dat er geen sprake van leven in zat.

    Maar door dat hij de moeite nam om mij te gemoed te komen koop ik al mijn spullen bij hem.
    Hij heeft namelijk wel een hele dag de tijd genomen om mij mee te nemen naar die groot handel hij had ook kunnen zeggen zoals vele nu hier bij TSO het gevoel hebben bekijk het maar.

    Het moraal van dit verhaal is dat ik nooit en te nimmer reclame zou maken voor TSO wel als spel maar niet om hoe er hier met klanten word omgegaan betalende of niet betalende.
    En dat ik voor die aquarium winkel ten alle tijden een goed woord over heb ivm de klant gerichte oplossingen waar hij mee kwam.

    Ik hoop echt stellig dat BB/ Ubisoft en hun medewerkers van deze affaire iets geleerd hebben en een andere route gaan varen omdat door slechte mond op mond reclame uit eindelijk een firma als BB/Ubisoft de kop kan kosten.
    En persoonlijk zou ik dat heel jammer vinden want ik weet dat het ook anders kan dit heb ik bij vele andere online games ook gezien.
    ik denk dat de meest slechte reclame nog is dat er gewoon helemaal nix wordt gecommuniceerd...
    het enigste wat spelers te zien krijgen op de homepage is vannacht onderhoud van 2 tot 7... dat is vrijwel de enigste communicatie die BB doet...

    dat hele pakhuis schandaal had ook gewoon uitgesproken kunnen worden, ik denk niet dat iemand zou ontkennen dat ze te veel pakhuizen hebben verkregen en dat er best iets te regelen was geweest, zoals jij al voorstelde om 4 pakhuizen ter beschikking te stellen... bij mij in de gilde waren er ook verschillende mensen die dit wilde doen...
    maar gewoon de lompe en ontbrekende communicatie is hier debet aan...
    een topic van 18 pagina's wat uitzonderlijk is op de NL server dat zomaar verdwijnt zonder enige reactie van BB...
    had op pagina 10 gezegt dat de discussie uit de hand liep, dan geef je nog geen inhoudelijke reactie, maar laat je toch iets van je horen en dan weten de mensen dat het ook gelezen wordt! loopt het dan verder uit de hand dan kun je het sluiten/verwijderen, maar heb je in ieder geval een keer van je laten horen/gewaarschuwd... zomaar zonder een reden kenbaar te maken en te verwijderen is gewoon lomp en kinderachtig, de discussie vermijden, in de doofpot stoppen...

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk dat de meest slechte reclame nog is dat er gewoon helemaal nix wordt gecommuniceerd...
    het enigste wat spelers te zien krijgen op de homepage is vannacht onderhoud van 2 tot 7... dat is vrijwel de enigste communicatie die BB doet...

    dat hele pakhuis schandaal had ook gewoon uitgesproken kunnen worden, ik denk niet dat iemand zou ontkennen dat ze te veel pakhuizen hebben verkregen en dat er best iets te regelen was geweest, zoals jij al voorstelde om 4 pakhuizen ter beschikking te stellen... bij mij in de gilde waren er ook verschillende mensen die dit wilde doen...
    maar gewoon de lompe en ontbrekende communicatie is hier debet aan...
    een topic van 18 pagina's wat uitzonderlijk is op de NL server dat zomaar verdwijnt zonder enige reactie van BB...
    had op pagina 10 gezegt dat de discussie uit de hand liep, dan geef je nog geen inhoudelijke reactie, maar laat je toch iets van je horen en dan weten de mensen dat het ook gelezen wordt! loopt het dan verder uit de hand dan kun je het sluiten/verwijderen, maar heb je in ieder geval een keer van je laten horen/gewaarschuwd... zomaar zonder een reden kenbaar te maken en te verwijderen is gewoon lomp en kinderachtig, de discussie vermijden, in de doofpot stoppen...
    Tja communicatie is eenmaal moeilijk. En een CM met ervaring op een kinderserver kan blijkbaar enkel op een kinderlijke wijze communiceren.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.