Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: bug?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    bug?

    bericht op 18-7-2014:
    Beste AnimalSam, helaas zat er een bug in de kalender van het zomerevenement. Het was mogelijk om de hoofdprijs (Verbeterde pakhuizen) meerdere keren op te vragen. Jij hebt 7 Verbeterde pakhuizen opgevraagd van de kalender en misbruik gemaakt van de bug om je account te verrijken. Aangezien we willen dat spelers “Fair Play” betrachten en de “Gebruiksvoorwaarden” respecteren, vragen we je om alle Vebeterde pakhuizen (op 1 na) terug te zetten in je stermenu. Zij zullen tijdens het volgende onderhoud uit het stermenu worden verwijderd.
    Meer informatie / FAQ over dit onderwerp kan je vinden in de officiële forums.

    Bedankt voor jullie begrip en medewerking.
    Het “The Settlers Online” -team
    bericht op 24-7-2014:
    Beste AnimalSam,
    Zoals beschreven in onze e-mail van 18 juli jongstleden, hebben we geprobeerd om de onrechtmatig verkregen Verbeterede pakhuizen uit je stermenu te verwijderen. Helaas kon alleen het onvoldoende aantal van 0 items verwijderd worden. Omdat we willen vermijden de dat we de Verbeterde pakhuizen moeten verwijderen van je eiland of je te moeten verbannen, vragen we je opnieuw om de rest van de Verbeterde pakhuizen in je stermenu te plaatsten.

    Je hebt 7 Verbeterde pakhuizen opgevraagd en mag er slechts 1 houden. Er werden er 0 verwijderd. Zet de overgebleven Verbeterde pakhuizen alsjeblieft in het stermenu tot het volgende onderhoud plaatsvind.
    het is nu 4 augustus en heb sinds het laatste berichtje niets meer vernomen en heb ook niet meegewerkt ondanks alle bedreigingen. is dit een bug? krijg ik nou een dubbele ban omdat ik deze bug ook misbruik? of is dit gewoon een staaltje waardeloze communicatie/beloftes wederom niet waarmaken?

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    waarom zou je het aan de grootste boom ophangen en iedereen laten weten als er geen actie was gekomen?
    misschien was je wel door de gaten van het net geglipt. en nu gooi je jezelf erin!

    ik weet niet wat dommer is,niet gewoon die pakhuizen kopen op de handel of afbreken van je eiland en in ster zetten. of dit bericht plaatsen!

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Dit bericht plaatsen is helemaal niet dom vind ik. Er zijn tientallen berichten geplaatst over dit pakhuisfiasco, grotendeels verwijderd door BB. Keer op keer is gevraagd wat er nu eigenlijk gaat gebeuren en het wordt zo langzamerhand wel duidelijk: niet veel.
    BB stuurt eerst een soortement dreigbrief, vervolgens een tweede mail waarin nog een week uitstel wordt gegeven en daarna doodse stilte.
    Wat is nu de stand van zaken? Er zijn 2 groepen de klos: degenen die maar 1 pakhuis uit de kalender hebben gehaald en degenen die hun extra pakhuizen teruggegeven hebben.
    De jongens en meisjes van BB nemen de tijd om te bedenken hoe ze zich hieruit gaan redden. Honderden, misschien wel duizenden (betalende) spelers een ban geven
    is geen optie, maar helaas hebben ze dat niet bedacht voordat ze aan deze al bij voorbaat kansloze terugroepactie begonnen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het ook een relevant bericht, ondanks dat ik geen settlers speel

    Maar het zou BB natuurlijk niet misstaan om nou eens gewoon duidelijk te zijn... Daar hebben we het magische woord weer : "communicatie"...

    Verder zou ik als ik BB was op alle servers gewoon een berichtje rondsturen waarin ze hun oprechte excuses aanbieden voor de hele pakhuisgate affaire en gewoon eindelijk een keer toegeven dat ze blunder na blunder hebben gemaakt in het hele gedoe en dat elke speler compensatie ontvangt in de vorm van 2 bloemperkjes, een hazen tarweveld en een tropisch fruitmandje, LOL, en dat daarmee de hele affaire is afgehandeld, dan is iedereen weer blij :P
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 04-08-14 om 10:29.

  5. #5
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    LOL,

    zover het duidelijkheid van BB. Zoals AnimalSam aangeeft heb ik ook beide berichten gehad. Vanochtend ingelegd en buffs gegooid onderzoekers er weer uit getrapt. Probeer nu in te loggen we wat zien we "BAN Je hebt een ban gekregen. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie." Weer een bevestiging dat communicatie erg lastig is en moeilijk onder de knie te krijgen is. Ik heb geen idee waar de ban voor gegeven is en ben hier ook niet over gewaarschuwd. Goede communicatie hoor. Moeten we nu allemaal maar eens met de klantenservice gaan praten, die hebben vast niks beter te doen

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Het enige wat ik me afvraag is wat men hiermee denkt te bereiken.... dat mensen alsnog edels kopen om de pakhuizen terug te geven? Of gewoon de server halveren zodat men makkelijker zou kunnen zeggen dat deze server 'niet' rendabel is... en daarmee opgedoekt zou kunnen worden...

    Het zijn zo maar wat simpele ideeën... maar ja wie ben ik... slechts een 'simpele fladderaar'

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik lees op het Franse forum dat er ook diverse spelers zijn uitgegooid die keurig hun pakhuizen hebben teruggegeven. Mmmh...

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    het is niet dom om dit hier aan te geven - het getuigt juist van die eerlijkheid, waarvan in de mail van tso het tegenovergestelde gesteld wordt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.