Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Controleer je transacties op de handel

  1. #11
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud

    Beste Nelleke,


    Ik zal ervoor zorgen dat je morgen in de loop van de dag een antwoord krijgt op je vragen.

    Vriendelijke groet,

    BB_Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #12
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Een half uurtje geleden heb ik een persoonlijk reactie ontvangen van support. Van de koop van de aanbieding zijn geen mails te vinden op mijn account zowel als van de koper. De reden dat het bevroren huis niet is teruggekeerd naar mijn ster menu is niet gevonden, ik krijg het binnenkort terug. Waarvoor alvast mijn dank.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #13
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Een half uurtje geleden heb ik een persoonlijk reactie ontvangen van support. Van de koop van de aanbieding zijn geen mails te vinden op mijn account zowel als van de koper. De reden dat het bevroren huis niet is teruggekeerd naar mijn ster menu is niet gevonden, ik krijg het binnenkort terug. Waarvoor alvast mijn dank.

    Dat verbaasd mij wel enigszins dat ze daar niets van kunnen vinden terwijl ze exact kunnen zeggen wie hoeveel pakhuizen had binnen geharkt.
    Het is dan wel netjes dat ze jou de voordeel van de twijfel geven en dat je het terug krijgt.
    Waren ze in het pakhuis gebeuren ook nou maar zo netjes geweest.
    Dan waren er nu niet zoveel mensen teleurgesteld geweest en had BB/Ubisoft geen gezichtsverlies geleden in die affaire.

    Maar wel even een positieve noot het lijkt wel of ze er iets van geleerd hebben.
    gemaakt door Zubatsu

  4. #14
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je dat wil kan je natuurlijk alles negatief uitleggen. Dit is geen geval van mij het voordeel van de twijfel geven.

    De aanbieding op de handel is wel gevonden, maar de mails van de transactie niet, die is waarschijnlijk verstoord, dus heeft niet plaats gevonden. De koper heeft het huis niet gekregen en ik de munten niet. Men weet niet waarom dat huis niet is teruggekeerd naar mijn stermenu. Dus krijg ik het terecht terug.

    Stop nou eens met alles te betrekken op dat pakhuis bedrog.


    NB
    Ik heb het huis zojuist ontvangen met de omschrijving: teruggave bevroren huis afgebroken handel ticket.........
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 06-08-14 om 18:40.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #15
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Nell

  6. #16
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Als je dat wil kan je natuurlijk alles negatief uitleggen. Dit is geen geval van mij het voordeel van de twijfel geven.

    De aanbieding op de handel is wel gevonden, maar de mails van de transactie niet, die is waarschijnlijk verstoord, dus heeft niet plaats gevonden. De koper heeft het huis niet gekregen en ik de munten niet. Men weet niet waarom dat huis niet is teruggekeerd naar mijn stermenu. Dus krijg ik het terecht terug.

    Stop nou eens met alles te betrekken op dat pakhuis bedrog.


    NB
    Ik heb het huis zojuist ontvangen met de omschrijving: teruggave bevroren huis afgebroken handel ticket.........
    Het was zeker NIET negatief bedoeld sorry als het zo over kwam.
    Ik ben juist blij dat het positief is opgelost voor jou.
    gemaakt door Zubatsu

  7. #17

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    +1 BB_Rynrcer : goede duidelijke communitymanager die beloftes nakomt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.