Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Controleer je transacties op de handel

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Controleer je transacties op de handel

    Ik heb om circa 21.10 uur een bevroren huis verkocht. Het huis is uit mijn stermenu, de transactie verscheen ook in de handels geschiedenis. Maar de 22.000 munten zijn niet aan mijn munten voorraad toegevoegd. Ik heb voldoende opslag capaciteit over, dus die munten zitten ook niet in mijn stermenu.

    Ik ben naar mijn avonturen eiland gegaan, heb opnieuw ingelogd, maar er veranderde niets aan mijn munten totaal.

    Natuurlijk heb ik inmiddels al een ticket verzonden naar support, maar ik wil jullie even waarschuwen om vooral je transactie's nu goed te controleren.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wat soms helpt is ff naar je outbox gaan (van je mail) (daar hoef je verder overigens nix te doen), daarna gewoon weer naar inbox gaan... maar op die manier krijg je bijvoorbeeld ook verlopen handels terug van mensen die niet (meer) actief zijn...
    ik weet niet of dat in dit geval ook helpt, maar je kunt het wellicht ff proberen...

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je Gexte. Ik heb dat geprobeerd, maar helaas zijn de munten nog in ergens aan de wandel in cyberspace
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Dank je Gexte. Ik heb dat geprobeerd, maar helaas zijn de munten nog in ergens aan de wandel in cyberspace
    np
    ik wilde het ff testen voor jou, maar ik kom niet in het spel, haha :P

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    het is tijd geleden, maar heb ook vaker meegemaakt dat handel die aangegeven staat niet altijd klopt als je die accepteert, helaas. tot nu toe waren het ook allemaal groter partijen mee gemoeid ....

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het is nu bijna 3 werkdagen verder. Heeft er al iemand een poging gedaan die buidel met 22.000 munten van mij te vinden?
    Ik heb wel de automatische bevestiging van Ticket#NL-2014073011000063 ontvangen, maar tot nu verder nog niets gehoord.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Het is nu bijna 3 werkdagen verder. Heeft er al iemand een poging gedaan die buidel met 22.000 munten van mij te vinden?
    Ik heb wel de automatische bevestiging van Ticket#NL-2014073011000063 ontvangen, maar tot nu verder nog niets gehoord.
    hier is een mooie quote van de settlers homepage:

    Contact Support

    Vul het contactformulier in en klik op verzenden. Een vertegenwoordiger zal conctact met je opnemen binnen 48 uur.
    mooie woorden, maar wederom loze beloftes dus...

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    De vierde werkdag voor support zit er inmiddels bijna op. Nog niets vernomen. Is iedereen op vakantie daar? Vertel mij dat aub dan even.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Mocht je munten tekort komen Nelleke dan ben je altijd welkom bij mij

  10. #10
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Wist ik wel, dat jij een gentleman bent Rood
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.