Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Gildelijst laat geen spelers zien wie in bepaald gilde zitten??

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    Gildelijst laat geen spelers zien wie in bepaald gilde zitten??

    voorheen was het mogelijk om te zien welke spelers er in een bepaald gilde zaten. jammer dat dit ongedaan is gemaakt en trouwens nooit een forum gelezen dat gevraagd werd om dat ongedaan te maken - integendeel.

    ik zie graag weer te kunnen zien welke spelers er in een bepaald gilde zitten. kunnen jullie dit weer naar oude systeem terugzetten?

    groet,

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingEd7 Bekijk Berichten
    voorheen was het mogelijk om te zien welke spelers er in een bepaald gilde zaten. jammer dat dit ongedaan is gemaakt en trouwens nooit een forum gelezen dat gevraagd werd om dat ongedaan te maken - integendeel.

    ik zie graag weer te kunnen zien welke spelers er in een bepaald gilde zitten. kunnen jullie dit weer naar oude systeem terugzetten?

    groet,
    De gildelijst is verwijderd toen het nieuwe gildesysteem ingevoerd werd. De lijst zou gelijk met de gildebank terugkomen, maar wanneer dat is ?, geen idee. Of de gildelijst dan ook daadwerkelijk terugkomt is ook onzeker, bij BB is nl niets zeker

    De info is hier te vinden, op blz 4
    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17432

    en dat je er nooit wat over gelezen hebt lijkt me stug, of je bent kort van memorie, je hebt er zelf in maart een topic over geopend:
    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17814
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 30-07-14 om 13:55. Reden: aanvulling
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dat ze dat hebben weggehaald is inderdaad lastig. Als je op zoek bent naar een gilde is het fijn als je kunt zien wie van welk gilde lid is.
    Eigenlijk nooit begrepen waarom dat verdween, zal wel een software probleempje zijn.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4
    TIPEX
    heb indertijd een mailtje gestuurd naar support, antwoord was dat het deel met privacy van de gilde te maken heeft

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    oh ja, gildebank, dat ligt ook nog op de stapel

    maar privacy van de gilde snap ik niet zo... moet je dan ook niet alle gilde tags in chat weghalen?!?!?
    dat geeft in principe hetzelfde effect...

  6. #6
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Privacy van het gilde? Zou daar mee bedoeld worden dat je kon zien op welk level een speler was?
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #7
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Privacy van het gilde? Zou daar mee bedoeld worden dat je kon zien op welk level een speler was?
    Dat zou ik een mooie toevoeging vinden, kun je meteen sommige posts op forum en chat naar waarde schatten en kun je ook je antwoord daar op aanpassen.

  8. #8
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad, Dutchman, was een waardevol gegeven.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchman Bekijk Berichten
    Dat zou ik een mooie toevoeging vinden, kun je meteen sommige posts op forum en chat naar waarde schatten en kun je ook je antwoord daar op aanpassen.
    forums zijn veelal dezelfde mensen (helaas)...
    vaak kun je al zien aan de vraag/informatie/post die iemand doet wat zijn ervaring (lvl) in het spel is... soms geeft het een vertekenend beeld, zoals bijvoorbeel bij Hagar die is pas lvl 45 of zo, terwijl je zou denken dat hij al lang 50 is met al die avonturen guides die hij heeft gemaakt... (waarschijnlijk beetje traag van begrip :P)....
    j/k Hagar

  10. #10
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    forums zijn veelal dezelfde mensen (helaas)...
    vaak kun je al zien aan de vraag/informatie/post die iemand doet wat zijn ervaring (lvl) in het spel is... soms geeft het een vertekenend beeld, zoals bijvoorbeel bij Hagar die is pas lvl 45 of zo, terwijl je zou denken dat hij al lang 50 is met al die avonturen guides die hij heeft gemaakt... (waarschijnlijk beetje traag van begrip :P)....
    j/k Hagar
    Dat ben ik niet helemaal met je eens Gexte,

    Ik heb me er namelijk al meer als eens over verbaasd dat er veel spelers al lang level50, terwijl ze eigenlijk totaal geen inzicht hebben in bijvoorbeeld het gevechtssysteem.
    Dit komt ook voort uit de overvloed van handleidingen en guide's
    Door deze eigenlijk alleen maar te volgen zonder zelf is een keer wat te doen of te bedenken ontstaat dit dan ook.

    Maar ja ieder z'n spel natuurlijk

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.