Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Gildelijst laat geen spelers zien wie in bepaald gilde zitten??

  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    oh ja, gildebank, dat ligt ook nog op de stapel

    maar privacy van de gilde snap ik niet zo... moet je dan ook niet alle gilde tags in chat weghalen?!?!?
    dat geeft in principe hetzelfde effect...
    ik begrijp dat ook niet. heeft een gilde privacy?? gilde bestaat uit spelers en die privacy van de spelers is al gewaarborgd. wat heeft de gilde zelf nou wat verstaan moet worden onder privacy?? misschien kan tso daar 'ns een antwoord op geven. en ook op de vraag waarom die spelersinfo weggehaald is en (nog) niet terug is gekomen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Dat ben ik niet helemaal met je eens Gexte,

    Ik heb me er namelijk al meer als eens over verbaasd dat er veel spelers al lang level50, terwijl ze eigenlijk totaal geen inzicht hebben in bijvoorbeeld het gevechtssysteem.
    Dit komt ook voort uit de overvloed van handleidingen en guide's
    Door deze eigenlijk alleen maar te volgen zonder zelf is een keer wat te doen of te bedenken ontstaat dit dan ook.

    Maar ja ieder z'n spel natuurlijk
    ik verbaas me hier, sandman, over je oordeel dat iemand geen inzicht zou hebben in gevechtssysteem. ook al zou dat zo zijn, wtf. dit is een spel en ieder mag dat spelen (voor zover ipeg7) en of die er nou wel of geen verstand van heeft en of er wel geen verstand ooit van zou krijgen .... en volgens mij gaat dat soort dingen over een ander topic ..., maar goed, je reactie staat er al.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.