Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Interface Barak

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Interface Barak

    Beste Settlers Online team,

    Zoals al vaker geopperd door vele spelers is de interface van de barak nu goed voor RSI klachten. Sinds de komst van steeds grotere avonturen is het van de zotte dat er meer dan 2500 recruiten per 25 stuks gemaakt moeten worden en dat je hiervoor een slidebar opzij moet bewegen.

    Ik stel voor dat je een typveld krijgt waarin je aan kan geven hoeveel eenheden er gemaakt moeten worden. Ik kan mij voorstellen dat dit iets programeerwerk kost. Of dat de slidebar aantal verhoogd wordt naar 1000 eenheden per keer. Dit is heel makkelijk in de programmering te veranderen. Waar 25 staat maak 1000 van.

    Groet JF2

  2. #2
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointforce2 Bekijk Berichten
    Beste Settlers Online team,

    Zoals al vaker geopperd door vele spelers is de interface van de barak nu goed voor RSI klachten. Sinds de komst van steeds grotere avonturen is het van de zotte dat er meer dan 2500 recruiten per 25 stuks gemaakt moeten worden en dat je hiervoor een slidebar opzij moet bewegen.

    Ik stel voor dat je een typveld krijgt waarin je aan kan geven hoeveel eenheden er gemaakt moeten worden. Ik kan mij voorstellen dat dit iets programeerwerk kost. Of dat de slidebar aantal verhoogd wordt naar 1000 eenheden per keer. Dit is heel makkelijk in de programmering te veranderen. Waar 25 staat maak 1000 van.

    Groet JF2
    +1
    gemaakt door Zubatsu

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me af of dit wel door komt, misschien eens allemaal een ticket aanmaken richting het support team?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb al een ticket aangemaakt voor support. Eens kijken of ze er wat mee gaan doen. Die loze beloften steeds op het forum. Wordt er niet goed van.

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    er komt al een vernieuwde barak waarschijnlijk (kijk maar op testserver nieuwspagina). ik neem aan dat dit probleem dan ook verholpen is, is klacht nummer 1 op alle werelden denk ik

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zoeken zelfs nog spelers vor een closed beta zie ik nu :O

    http://prntscr.com/47kd47

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    er komt al een vernieuwde barak waarschijnlijk (kijk maar op testserver nieuwspagina). ik neem aan dat dit probleem dan ook verholpen is, is klacht nummer 1 op alle werelden denk ik
    nou, dat zou dan wel tijd worden .... maar of het ook tegemoet zal komen aan de wens die hier al zo lang en vaak geuit wordt ....; laten we dat dan nog maar even afwachten.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.