Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #41

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Gexte is jullie gilde-leider dit kan. Zij is voor jullie respectvol en jullie tegenover haar.

    En onze Community manager dan?
    Verdiend hij geen respect?
    Beste Lentox,
    De CM verdiend ook respect. Echter schaar ik mij wel achter de opmerkingen van GEXTE. Hoe hard jullie je best ook mogen doen achter de schermen (niet voor ons zichtbaar) verloopt de communicatie en de afwikkeling van problemen amateuristisch. Zeker voor iemand die betaald krijgt. Misschien is het de fout van GEXTE om dit op rechtstreeks op de nieuwe CM te spelen. Maar met deze actie verdiend hij zeker geen respect van de community. Sterker nog als je de reacties leest heeft hij het volledig verpest bij veel spelers die al van het begin der tijden spelen. Ik denk persoonlijk dat dit niet meehelpt bij zijn taak. En nogmaals de straf opgelegd is absurd. Forumban voor 7 dagen kan ik snappen. Maar een spel ban voor onbepaalde tijd is absurd en in mijn ogen machtsmisbruik en staat totaal niet in verhouding met wat er gezegd is en nogmaals ik had van een CM verwacht dat hij wel in staat is om zich om te draaien en dit van zich af te laten glijden.

    De manier waarop Blue Byte/Ubisoft en zijn medewerkers inclusief de CM nu omgaan met de spelers vind ik persoonlijk niet respectvol en verpesten de sfeer om het te spelen. En net zoals Qwerty zegt respect moet je verdienen en wat er niet is kan nog altijd komen. Maar vereist wel 180 graden draaien in doen en laten van de CM.

  2. #42

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointforce2 Bekijk Berichten
    Beste Lentox,
    De CM verdiend ook respect. Echter schaar ik mij wel achter de opmerkingen van GEXTE. Hoe hard jullie je best ook mogen doen achter de schermen (niet voor ons zichtbaar) verloopt de communicatie en de afwikkeling van problemen amateuristisch. Zeker voor iemand die betaald krijgt. Misschien is het de fout van GEXTE om dit op rechtstreeks op de nieuwe CM te spelen. Maar met deze actie verdiend hij zeker geen respect van de community. Sterker nog als je de reacties leest heeft hij het volledig verpest bij veel spelers die al van het begin der tijden spelen. Ik denk persoonlijk dat dit niet meehelpt bij zijn taak. En nogmaals de straf opgelegd is absurd. Forumban voor 7 dagen kan ik snappen. Maar een spel ban voor onbepaalde tijd is absurd en in mijn ogen machtsmisbruik en staat totaal niet in verhouding met wat er gezegd is en nogmaals ik had van een CM verwacht dat hij wel in staat is om zich om te draaien en dit van zich af te laten glijden.

    De manier waarop Blue Byte/Ubisoft en zijn medewerkers inclusief de CM nu omgaan met de spelers vind ik persoonlijk niet respectvol en verpesten de sfeer om het te spelen. En net zoals Qwerty zegt respect moet je verdienen en wat er niet is kan nog altijd komen. Maar vereist wel 180 graden draaien in doen en laten van de CM.
    +1

  3. #43
    MOD_Lentox
    Bijna alle antwoorden op jullie vragen m.b.t het verbeterde pakhuis stond en staat nog steeds op het forum.

    Antwoorden verbeterde pakhuizen

    De informatie waarom iemand geband kan worden staat ook op het forum

    Gedrag regels

    Zoals:

    Petities en oproepen tot een boycot
    Elke verwijzing of uitnodiging naar petities en boycots zal worden verwijderd, afhankelijk van het type en de situatie, en kan leiden tot een waarschuwing of ban, zonder waarschuwing.

    Afwijken van het onderwerp
    Als een discussie te ver afwijkt van het onderwerp van het forum, kan die zonder waarschuwing worden verwijderd, aangepast, gesloten of verwijderd.

    Unieke individuele gevallen en de uitvoerende macht
    De beheerders behandelen individuele zaken die niet in deze gedragsregels aan bod komen, gebaseerd op de beschikbare feiten. De beheerders en moderators vormen de autoriteit die de beslissingen maken.

    LET OP:
    De beheerders hebben het recht om deze regels aan te passen en uit te breiden. We raden je aan om de grenzen van onze tolerantie niet op te zoeken. Moderators en beheerders hebben het recht om de officiële fora en/of chatrooms op elk gegeven moment aan te passen, zonder waarschuwing vooraf.

  4. #44

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Lentox: niet persoonlijk, maar:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten

    De informatie waarom iemand geband kan worden staat ook op het forum


    Zoals:

    Petities en oproepen tot een boycot
    Elke verwijzing of uitnodiging naar petities en boycots zal worden verwijderd, afhankelijk van het type en de situatie, en kan leiden tot een waarschuwing of ban, zonder waarschuwing.

    edit:
    Lees net in gilde chat dat een gildelid niet meer op forum kan komen omdat hij gexte in vriendelijst heeft staan.
    Laatst gewijzigd door BigBratG; 31-07-14 om 10:07. Reden: edit

  5. #45
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Bijna alle antwoorden op jullie vragen m.b.t het verbeterde pakhuis stond en staat nog steeds op het forum.

    Antwoorden verbeterde pakhuizen


    Als het niet mogelijk is voor ons om het vereiste aantal te verwijderen tijdens het volgende serveronderhoud, dan zullen er verdere stappen volgen.

    Het onderhoud is geweest en ik ben nu wel erg benieuwd. Zijn alle pakhuizen terug?? Zo nee welke verdere stappen zijn er gevolgd??
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #46
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Even voor de goede orde GEXTE riep niet op tot een boycot die was het alleen eens met wat ik zei over een boycot.

    En het gene wat ik zei over een boycot is het volgende "mss moeten we een boycot van een maand doen"
    En tevens in het zelfde bericht sprak ik mijn voorkeur uit op een FAIRPLAY oplossing naar BEIDE partijen.

    Dus graag even de verwijderde berichten en topic nog even goed terug lezen en dan nog eens beoordelen of het allemaal wel juist is.

    Sorry dat ik hier toch weer even een bericht plaats want ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer op het forum te reageren.
    Maar ik moest bovenstaande toch even melden.
    gemaakt door Zubatsu

  7. #47
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt pagina's vol gedragsregels opstellen, zolang er ruimte is voor de invulling/uitleg van de regels en zolang het geven van een ban mensenwerk is zal er altijd "rechtsongelijkheid" zijn. Dat is op zich nog niet eens het einde van de wereld, maar wanneer er na het geven van een ban geen enkele ruimte meer is voor discussie daarover en wanneer de ban-gever star blijft vasthouden aan het eigen gelijk, uit gezichtsverlies of wat dan ook, is er een probleem.
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 31-07-14 om 10:25. Reden: alweer een typo, 't zit niet mee vandaag
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #48

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Afwijken van het onderwerp
    Als een discussie te ver afwijkt van het onderwerp van het forum, kan die zonder waarschuwing worden verwijderd, aangepast, gesloten of verwijderd.

    Unieke individuele gevallen en de uitvoerende macht
    De beheerders behandelen individuele zaken die niet in deze gedragsregels aan bod komen, gebaseerd op de beschikbare feiten. De beheerders en moderators vormen de autoriteit die de beslissingen maken.

    LET OP:
    De beheerders hebben het recht om deze regels aan te passen en uit te breiden. We raden je aan om de grenzen van onze tolerantie niet op te zoeken. Moderators en beheerders hebben het recht om de officiële fora en/of chatrooms op elk gegeven moment aan te passen, zonder waarschuwing vooraf.
    kan ik prima begrijpen...
    maar hoe kan een discussie van 18 pagina's op de NL forums wat voor NL forums extreem groot is zomaar opeens verwijderd worden???
    zou het niet logisch zijn geweest als iemand van BB na 10 pagina's ff een klein berichtje had gepost om bij het onderwerp van de discussie te blijven??? of rustiger aan te doen of wat dan ook??? (volgens mij was dit de gehele discussie sowieso wel het geval, maar goed, dat is blijkbaar "DE" reden om het te verwijderen???)
    misschien/wellicht ben ik over de schreef gegaan in de betreffende discussie, alhoewel ik me van geen kwaad bewust ben (maar ik weet ook niet meer precies wat ik gepost heb/had en de discussie is verwijderd dus kan het niet terug lezen...)

    maar had het ondanks alles dan niet beter gestaan om misschien de laatste pagina, of laatste 2 pagina's te verwijderen en vervolgens het topic te sluiten in plaats van de complete 18 pagina's gewoon zonder enig commentaar van BB zomaar te verwijderen???

    ik vind persoonlijk dat iemand van BB sowieso wel mag reageren op een topic van 1 pagina met vragen/klachten... (niet gericht aan de huidige CM, omdat hij hier midden in de discussie terecht kwam, maar wel gericht aan BB, dat Skelril stopt/weggaat is niet mijn verantwoording/probleem, ik ben klant van BB, dus BB moet dat adequaat oplossen en hoe of wat interesseert mij niet! dat iemand stopt is geen excuus... als pietje stopt bij philips dan kan ik morgen toch ook nog gewoon gloeilampen kopen, want philips vangt dat probleem ook gewoon op!) maar hier na 18 pagina's nog helemaal nix!!! natuurlijk verhard de discussie als reacties uitblijven en een FAQ is voor Frequently Asked Questions, daar wordt bij lange na niet alles mee beantwoord... ik heb persoonlijk nog nooit iets aan een FAQ gehad (in zijn algemeen, niet alleen hier), want daar staat meestal onzin in, je krijgt een globaal idee, maar meer niet, specifieke vragen worden niet beantwoordt!

    kleine toevoeging: het uitblijven van een officiele reactie na 18 pagina's werkt ook gewoon provocerend!!! ik wil helemaal nix goed praten, want ik weet sowieso niet meer wat ik precies gezegt heb, maar het is in principe ook gewoon uitlokken

    verder blijf ik het buitengewoon vreemd vinden dat ik hier gewoon mijn gang kan blijven gaan als ik dan ook daadwerkelijk een ban heb verdiend, dan doe het ook gewoon goed en ban me ook van de forums daar is het tenslotte begonnen...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 31-07-14 om 11:22.

  9. #49
    MOD_Lentox
    BigBratG
    Lees net in gilde chat dat een gildelid niet meer op forum kan komen omdat hij gexte in vriendelijst heeft staan.
    Als hij/zij een forum ban heeft kan dat idd niet. Als hij/zij dit niet heeft dan is er iets anders aan de hand. Ik adviseer hem/haar om contact op te nemen met het ondersteuningsteam.


    Qwerty

    Het onderhoud is geweest en ik ben nu wel erg benieuwd. Zijn alle pakhuizen terug?? Zo nee welke verdere stappen zijn er gevolgd??
    De stappen die gaan komen zullen door BB aangekondigd worden op het forum of per individu. Dit kan je ook terug vinden op het forum

    Qwerty

    Dat is op zich nog niet eens het einde van de wereld, maar wanneer er na het geven van een ban geen enkele ruimte meer is voor discussie daarover en wanneer de ban-gever star blijft vasthouden aan het eigen gelijk, uit gezichtsverlies of wat dan ook, is er een probleem.
    Bans worden niet besproken met andere spelers. BB band niemand zomaar.

    GEXTE

    verder blijf ik het buitengewoon vreemd vinden dat ik hier gewoon mijn gang kan blijven gaan als ik dan ook daadwerkelijk een ban heb verdiend
    Ik adviseer jou om contact op te nemen met het ondersteuningsteam
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 31-07-14 om 11:38.

  10. #50

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten

    Ik adviseer jou om contact op te nemen met het ondersteuningsteam
    bedankt voor het advies, komt goed (nou ja, dat weet ik (nog) niet), maar ga ik doen!
    maar ik vind het wel een beetje vreemd als je begrijpt wat ik bedoel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.