Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #71

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davi-R Bekijk Berichten
    Natuurlijk worden de betalende spelers niet weggestuurd, bij BB en Ubisoft zijn ze niet gek. Jij als vrijwilliger en Rynrcer als CM zullen geen bonus ontvangen voor het behalen van bepaalde omzet- en winstdoelstellingen, maar jullie bazen wel. Dus die gaan echt geen betalende spelers wegsturen.

    Een paar puntjes uit een vacature voor CM op de site van BB/Ubi:
    - Create compelling marketing communications to acquire, engage, and excite game fans.
    - Regularly engage with players at a 1:1 level, encouraging discussion and engagement to contribute towards the growth of the community.
    - Identify and engage with high value customers, rewarding valuable players for spending time in the game/community.

    En de leukste:
    - To translate all customer service and other related material into the required languages.
    Davi-R. Dit is een schitterende taakomschrijving.
    Ik zeg alvast sorry. Dit is niet persoonlijk:
    1. Het bedenken van goede marketingstrategie om spelers te werven, deel te laten nemen aan het spel en te prikkelen om te spelen. --> Dit impliceert dat de CM de mogelijkheid heeft om edelstenen acties op te zetten. Hoe komt het dat de NL server achter blijft met dit soort acties ten opzichte van Engeland en Duitsland? Daarnaast word ik persoonlijk eerder geprikkeld door de reacties van de MOD, CM en het ondersteuningsteam om niet te spelen dan wel.
    2. Het regelmatig aangaan van het 1 op 1 contact met spelers, stimuleren van discussie en het stimuleren om bij te dragen aan de groei van de gemeenschap. --> Kom op we gaan de grootste bijdrager van allemaal een ban geven.
    3. Identificeren en behouden van klanten die van grote waarde zijn, het belonen van waardevolle spelers voor het doorbrengen van hun tijd in het spel en in de community --> ben van mening dat de plank ook hier mis geslagen wordt.

  2. #72
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jointforce2 Bekijk Berichten
    Davi-R. Dit is een schitterende taakomschrijving.
    Ik zeg alvast sorry. Dit is niet persoonlijk:
    1. Het bedenken van goede marketingstrategie om spelers te werven, deel te laten nemen aan het spel en te prikkelen om te spelen. --> Dit impliceert dat de CM de mogelijkheid heeft om edelstenen acties op te zetten. Hoe komt het dat de NL server achter blijft met dit soort acties ten opzichte van Engeland en Duitsland? Daarnaast word ik persoonlijk eerder geprikkeld door de reacties van de MOD, CM en het ondersteuningsteam om niet te spelen dan wel.
    2. Het regelmatig aangaan van het 1 op 1 contact met spelers, stimuleren van discussie en het stimuleren om bij te dragen aan de groei van de gemeenschap. --> Kom op we gaan de grootste bijdrager van allemaal een ban geven.
    3. Identificeren en behouden van klanten die van grote waarde zijn, het belonen van waardevolle spelers voor het doorbrengen van hun tijd in het spel en in de community --> ben van mening dat de plank ook hier mis geslagen wordt.
    Ik zeg : hoogste tijd voor een functioneringsgesprek
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #73

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Lentox en BB_ryndinges,

    Ik hoop dat jullie dit het waard hebben gevonden.
    Vanwege wat stomme opslag is het spelplezier van velen kapot gemaakt.
    Anderen zijn ondertussen al gestopt.
    Ik vraag me af of BB veel verbeterde pakhuizen verkoopt voor edels.
    Ik zou er niet voor betalen in ieder geval. Ik zou gewoon grondstoffen verhuizen naar de mail en naar het stermenu.
    Echt, ik kan er geen touw aan knopen waar BB mee bezig is.

    Ik heb dan op mijn opmerkingen hier geen enkel officieel antwoord gekregen.

    Ondertussen krijgen we al een hele tijd dreigementen te horen,
    krijgen spelers die kritiek uiten een ban,
    is het onduidelijkheid troef.

    Ik behoor niet tot de groep van +4 pakhuizen maar ben wel getroffen door de ban van mijn gildeleider.
    Ik ben daardoor betrokken partij.

    Ondertussen zie ik nog spelers stoppen. Kreeg vandaag nog gebouwen aan van een medespeler, die geeft er dus ook de brui aan.


    Ik hoop echt dat jullie dit het waard vinden.
    Een deel spelers weg, enkel om wat opslagruimte...
    Laatst gewijzigd door BartSimpson; 02-08-14 om 12:20.

  4. #74
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Ik behoor ook niet tot de groep spelers met 4+ pakhuizen.

    Helaas kan ik alleen maar bevestigen wat Bartsimpson meld.
    Ook mijn spel plezier is aardig naar de knoppe door het verdwijnen van spelers uit mijn vriendenlijst en of Gilde.

    Daarbij merk ik ook in game op dat juist de dingen die BB probeert te voorkomen juist averechts werken.

    Zo wil men de pakhuizen uit het spel halen om onbalans te voorkomen ( dit begrijp ik )
    Nu echter in game blijkt dat mensen de pakhuizen liever aan vrienden kado geven en de ban accepteren en er andere mensen zijn die even de hoofdprijs rekenen voor een pakhuis op handel.
    het lijkt er toch eerder op dat deze onbalans ontstaat ipv opgelost wordt.

    Ook lees en merk ik hier dat deze aktie's volgen onder de noemer fairplay.
    Ook hier merk ik eigenlijk op dat juist de zo geheten eerlijk spelers zich benadeelt voelen door dat ze niet gecompenseerd worden en er speelmaatjes mee verliezen.

    Ik wil helemaal niet zeggen dat dit euvel niet op gelost moet worden.
    Maar je kan je zelf toch ten zeerste afvragen of dit nu wel de manier is gezien alle kritiek en negativiteit die is ontstaan.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 02-08-14 om 20:53.

  5. #75

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Lentox en BB_ryndinges,

    Geef a.u.b. onze medespelers een andere ban op het forum of zo ,maar laat ze het spel spelen .
    Onze gilde loop nu leeg dankzij dat gedoe met dat verbeterd pakhuis.
    De lol gaat er wel af zo.

    Groetjes Siervrouwtje

  6. #76
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste Joinforce,

    Gevoelens zijn stromingen die ik niet kan voelen. Alleen alle emotionele reacties kan ik begrijpen.
    Dit wil dan nog niet zeggen dat wij geen regels hebben. Zoals BB_Rynrcer heeft gezegd is de ban van edski geheven.

    Gexte is doorgestuurd naar het ondersteuningsteam. Ik heb begrepen dat zij een gildeleider is. Dit is inderdaad vervelend voor alle gildegenoten.
    Sorry dat ik hier even reageer want ik ben het forum eigenlijk meer dan zat.
    idd mijn ban om het spel in te komen is opgeheven mijn dank daar voor (Er is alleen geen donder te beleven Zonder chat en de mogelijkheid tot goede handels op te zetten zelfs het fluisteren gaat niet).
    Ook zou er geprobeerd worden mijn chat ban afgelopen vrijdag te verwijderen.
    Het is nu Zaterdag en heb nog steeds de chat ban.
    Beetje jammer
    Laatst gewijzigd door edski; 02-08-14 om 13:12.
    gemaakt door Zubatsu

  7. #77
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Ik behoor ook niet tot de groep spelers met 4+ pakhuizen.

    Helaas kan ik alleen maar bevestigen wat Bartsimpson meld.
    Ook mijn spel plezier is aardig naar de knoppe door het verdwijnen van spelers uit mijn vriendenlijst en of Gilde.

    Daarbij merk ik ook in game op dat juist de dingen die BB probeert te voorkomen juist averechts werken.

    Zo wil men de pakhuizen uit het spel halen om onbalans te voorkomen ( dit begrijp ik )
    Nu echter in game blijkt dat mensen de pakhuizen liever aan vrienden kado geven en de ban accepteren en er andere mensen zijn die even de hoofdprijs rekenen voor een pakhuis op handel.
    Lijkt het er toch eerder op dat deze onbalans ontstaat ipv opgelost te worden.

    Ook lees en merk ik hier dat deze aktie's volgen onder de noemer fairplay.
    Ook hier merk ik eigenlijk op dat juist de zo geheten eerlijk spelers zich benadeelt voelen door dat ze niet gecompenseerd worden en er speelmaatjes mee verliezen.

    Ik wil helemaal niet zeggen dat dit euvel niet op gelost moet worden.
    Maar je kan je zelf toch ten zeerste afvragen of dit nu wel de manier is gezien alle kritiek en negativiteit die is ontstaan.
    Volledig mee eens s-andman

    Het is mij ook totaal niet te doen om zelf extra pakhuizen te krijgen; maar om iedereen 'eerlijk' er 1 te laten hebben & houden

    ... en daarmee zou het *case-closed* moeten zijn; zonder bans - teveel/ te weinig pakhuizen!
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 02-08-14 om 13:15.

  8. #78
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ga beperkt Spelen, ik heb mediche problemen.
    Speel 1 of 2 keer per dag kort, de problemen die nu lopen, vind ik heel erg.
    Hoop dat alles snel weer bij het oude is, en ik kan me voorstelen dat andere spelers er geen zin meer in hebben.

    Groeten van Hendrikus59

  9. #79
    Danieldewoeste's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Zo als ik al vaker heb aangegeven gaat Settlers online veel te ver in straf uit te delen,ik heb zelf al 3 x een ban gehad,
    1 daarvan was van het melden van een bug,waar vervolgens twee weken niks aan gedaan werd,
    we hebben een test server deze bug was bekent,dus met andere woorden heeft settlers online dit zelf over zich uitgeroepen(helaas)
    betekend niet dat de Nederlandse tak er misschien iets tegen kon doen,
    wel is de bug met zin misbruikt wat in de algemene voorwaarden staat dat het niet mag,
    dus vind ik beide eigenlijk fout ,
    de pakhuizen probleem,snap ik ook graag betaal ik de pakhuizen van leutjes en gexte
    omdat ze bij mijn gilde horen en ik mijn leiderschap aan gexte had gegeven,zodat ik kon genieten van wat rust
    bij akkoord van BB zal ik de pakhuizen onder mijn ster doen
    en graag hoor ik het aantal wat er voor moet worden betaald,
    ik ga d,r niet vanuit dat het een probleem is wie betaald want ik kan ze namelijk niet naar beide partijen sturen door de ban

    Groet
    Danieldewoeste

  10. #80

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil een lans breken voor iedereen die een ban heeft gekregen!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.