Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #51

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Met het risico op een ban te krijgen wil ik toch nogmaals de verdediging opnemen.

    Toen de nazi’s de communisten arresteerden, heb ik gezwegen;
    ik was immers geen communist.

    Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten, heb ik gezwegen;
    ik was immers geen sociaaldemocraat.

    Toen ze de vakbondsleden kwamen halen, heb ik niet geprotesteerd;
    ik was immers geen vakbondslid.

    Toen ze de Joden opsloten, heb ik niet geprotesteerd;
    ik was immers geen Jood.

    Toen ze mij kwamen halen
    was er niemand meer, die nog protesteren kon.
    Hoe deze hele pakhuis-gate begonnen is weten we ondertussen al lang.
    BB had dit kunnen vermijden door te luisteren naar de opmerkingen op de testserver.
    BB had onmiddelijk kunnen deactiveren toen men zag dat het effectief gebruikt werd.
    BB had dezelfde dag een mail kunnen zenden om te vragen/waarschuwen geen GEbruik te maken van deze functie.
    BB had geen week mogen wachten met een mail te zenden.
    BB had een vriendelijke mail kunnen zenden ipv te dreigen met bans.
    BB had kunnen zorgen voor een degelijke communicatie ipv uit te blinken in afwezigheid.

    Door deze hele saga heb ik al 2 mensen uit de gilde zien stoppen, 1 heeft effectief alles afgebroken en geschonken aan gildegenoten.
    De andere zou een deel afgebroken hebben en ook geschonken hebben aan gildegenoten.
    Ik hoor signalen van anderen dat ze door heel deze zever hun spelplezier kwijt zijn en ook aan stoppen denken.


    Ondertussen zijn we weken na het event en is heel deze saga nog steeds bezig.
    Van BB hun kant enkel ontkenning dat ze fouten gemaakt hebben en verbannen ze spelers die kritische opmerkingen maken.


    Ik wil toch nog eens mijn mond open doen in de hoop dat men hier iets uit wil leren.

    Het gaat hier om wat onozele opslagruimte. Een geval van luxe, niet van productie.
    Als ik te weinig opslag heb dan zend ik wat handels en laat ik die afwijzen door vrienden.
    Of ik doe een heen-en-weertje om wat in mijn stermenu te krijgen.
    Mocht het om goudtorens gaan of om bakken graniet, ik zou het nog begrijpen.

    Er zijn ondertussen spelers gestopt, spelers geband wegens kritiek, spelers die weigeren edels te kopen tot deze hele zever over is.
    Veel spelers zijn hun spelplezier kwijt geraakt door deze hele saga.

    Hoe lang gaan we nog verder met deze oorlog rond wat opslag?
    Waarom is er een verbod op kritische posts?

    Ik heb GEXTE zijn posts steeds gevolgd en ik heb nooit iets er in gevonden dat hem verweten wordt.
    Ik heb geen obsceen taalgebruik gezien, ik heb geen oproep tot boycot gezien.
    En de rest dat hem verweten werd ook nooit gezien.

    Natuurlijk heeft een speler die zoveel op het forum post eens kritiek als het mis gaat.
    Het is gemakkelijk om een kritische stem te verbannen, dat kan iedereen doen.
    Moeilijker is om lessen te trekken en de kritiek te gebruiken om vooruit te gaan.


    1 tip voor BB.
    Maak de ban van GEXTE ongedaan en stop de vervolging van de pakhuis bezitters. Elke dag dat deze zever doorgaat zullen spelers stoppen en wordt het spelplezier van velen om zeep geholpen. Doorgaan met vervolging is meer beschadiging voor BB.


    Ik besef dat ik met deze post waarschijnlijk ook problemen zal krijgen maar ik heb geleerd het op te nemen voor onschuldigen.
    Daarom dat ik deze ook zal bewaren op de pc voor wanneer deze voorwerp zal worden voor een volgend debat over een unban.

  2. #52
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Als het niet mogelijk is voor ons om het vereiste aantal te verwijderen tijdens het volgende serveronderhoud, dan zullen er verdere stappen volgen.

    Het onderhoud is geweest en ik ben nu wel erg benieuwd. Zijn alle pakhuizen terug?? Zo nee welke verdere stappen zijn er gevolgd??
    Beste Qwerty,

    Het onderhoud van deze week heeft alleen gecontroleerd of de opgevraagde Verbeterde pakhuizen in het Stermenu geplaatst waren en die daarna verwijderd. Verdere stappen zullen binnenkort volgen voor diegenen die niet alle opgevraagde Verbeterde pakhuizen hebben teruggegeven.

    Met vriendelijke groet,
    BB_Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #53
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Qwerty,

    Het onderhoud van deze week heeft alleen gecontroleerd of de opgevraagde Verbeterde pakhuizen in het Stermenu geplaatst waren en die daarna verwijderd. Verdere stappen zullen binnenkort volgen voor diegenen die niet alle opgevraagde Verbeterde pakhuizen hebben teruggegeven.

    Met vriendelijke groet,
    BB_Rynrcer
    Zoals reeds eerder aangegeven in dit *pakhuis-gate* voel ik me zwaar benadeeld door BB door ervoor te kiezen de mensen die slechts 1 pakhuis hebben ontvangen niet te compenseren tov de personen die er uiteindelijk 3 hebben mogen houden... omdat zogenaamd niet bewezen zou kunnen worden dat deze personen bewust misbruik hebben gemaakt van de bug.... iedereen die meer als 1 pakhuis heeft verkregen heeft gewoon misbruik gemaakt ten koste van de spelers die het keurig bij 1 hebben gehouden....

    Dat BB stelt dat dit een aanvaardbare oplossing is betwijfel ik ten zeerste... aangezien in deze de eerlijke spelers met 30k voorraad capaciteit worden benadeeld tov de spelers die in de ogen van BB *per-ongeluk* misbruik hebben gemaakt van de bug en er zo 3 verkregen.

    Graag zie ik dan ook de compensatie eerdaags in mijn ingame inbox... en dit geld natuurlijk ook voor alle andere spelers die er slechts 1 verbeterd pakhuis uit het WK-event hebben gehaald; ik zie namelijk niet in waarom de eerlijke in deze gestraft worden tov de niet eerlijke spelers.....

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Zoals reeds eerder aangegeven in dit *pakhuis-gate* voel ik me zwaar benadeeld door BB door ervoor te kiezen de mensen die slechts 1 pakhuis hebben ontvangen niet te compenseren tov de personen die er uiteindelijk 3 hebben mogen houden... omdat zogenaamd niet bewezen zou kunnen worden dat deze personen bewust misbruik hebben gemaakt van de bug.... iedereen die meer als 1 pakhuis heeft verkregen heeft gewoon misbruik gemaakt ten koste van de spelers die het keurig bij 1 hebben gehouden....

    Dat BB stelt dat dit een aanvaardbare oplossing is betwijfel ik ten zeerste... aangezien in deze de eerlijke spelers met 30k voorraad capaciteit worden benadeeld tov de spelers die in de ogen van BB *per-ongeluk* misbruik hebben gemaakt van de bug en er zo 3 verkregen.

    Graag zie ik dan ook de compensatie eerdaags in mijn ingame inbox... en dit geld natuurlijk ook voor alle andere spelers die er slechts 1 verbeterd pakhuis uit het WK-event hebben gehaald; ik zie namelijk niet in waarom de eerlijke in deze gestraft worden tov de niet eerlijke spelers.....
    Heb er geen gekregen kwam ik pas achter Mot s beter gaan opletten :P

  5. #55

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    En BB maar wachten tot het overwaait

  6. #56

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    BB je heb wel je stempel op het spel gezet, was het de moeite waard?

  7. #57

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik zo terug lees dan vraag ik me af waar de CM en de MOD's bang voor zijn.................. kritiek? Slimmere oplossingen die aangedragen worden, waar zij zelf niet mee komen? Dit heeft niets meer te maken met niet kunnen reageren in mijn optiek!

  8. #58
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo mede spelers .
    Ik vind het heel erg, dat spelers uit Div. Gilden in de Ban zijn gezet.
    Of dit nou komt door de komst van die nieuwe BB of anders, spelers die niet expres het spel hebben geforceerd of andere problemen die ik niet weet.

    Zoals mijn Gilde Tempeliers weten, dat ik maar kort per dag spel, dit i v m ziekte Rug en Nek hernia Cronische Otrose (botontkalking), Nogmals ik vind het heel erg dat GEXTE in de Ban is gezet.

    Ik vind ook jammer dat ik op mijn ledenlijst geen muziek meer kan zetten door middel van Jou tube, alleen nog maar tekst.
    Ook zit ik met een Bug, hooftmissie, bevrijd het thuisgebied niveau 15 nodig, dit staat er bij mij ruim 1.5 jaar in, heb daar al tig keer over gemaild naar de BB s , ze doen er niks aan.
    ik vind het jammer dat wij op de blaren moeten zitten voor de foute Bugs in het spel, en verder zit ik er aan te denken om te stoppen met deze game, Ik heb een mooi eiland, dat is de reden dat ik nog speel the Setters online.

  9. #59
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Qwerty,

    Het onderhoud van deze week heeft alleen gecontroleerd of de opgevraagde Verbeterde pakhuizen in het Stermenu geplaatst waren en die daarna verwijderd. Verdere stappen zullen binnenkort volgen voor diegenen die niet alle opgevraagde Verbeterde pakhuizen hebben teruggegeven.

    Met vriendelijke groet,
    BB_Rynrcer
    Beste BB_Rynrcer (kun je eens aangeven in fonetische spelling hoe die naam moet worden uitgesproken want ik kom er niet uit ),
    dit gaat regelrecht in tegen je bericht van vorige week.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Update na serveronderhoud

    Beste Settlers,

    Zoals eerder was aangekondigd, heeft er tijdens het serveronderhoud van de afgelopen week een script gelopen om de Verbeterde pakuizen te verwijderen die zijn verkregen door het exploiteren van een bug.
    Als het vereiste aantal Verbeterde pakhuizen aanwezig was in het stermenu, hebben we ze verwijderd en heb je hier middels een in-game-boodschap bericht van gehad.
    Als het aantal Verbeterde pakhuizen in het stermenu ontoereikend was, heb je een in-game-boodschap gehad met het aantal Verbeterde pakzuizen we hebben kunnen verwijderen.
    Als je nog Verbeterde pakhuizen moet teruggeven, dan moeten ze vóór het serveronderhoud van volgende week in het stermenu staan.
    Als het niet mogelijk is voor ons om het vereiste aantal te verwijderen tijdens het volgende serveronderhoud, dan zullen er verdere stappen volgen.

    Vorige week werd gezegt dat er nu stappen ondernomen zouden worden mits er te weinig werd ingeleverd en dat wordt nu weer een week uitgesteld. Mag ik er van uit gaan dat diegene die meer als 4 pakhuizen hebben en ze nog niet ingeleverd hebben dan volgende week een bericht krijgen van BB? Of zal dit onderwerp een stille dood sterven en komen er verder geen acties meer van BB?

    Hoor het graag,
    Leutje

  10. #60
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leutje Bekijk Berichten
    B


    Of zal dit onderwerp een stille dood sterven en komen er verder geen acties meer van BB?

    Hoor het graag,
    Leutje
    Ik heb al eens in het verwijderde topic gezegd dat BB eerst geroepen heeft en toen nagedacht. Gezien de dreigende toon in de allereerste mail en het laconieke handelen na terugroeppoging 2 vermoed ik dat het om heel veel , wrs ook nog eens betalende, spelers gaat. Die geef je niet zomaar een ban, dat is inkomenstechnisch niet handig.
    Ik denk dat ze de tijd nemen om te bedenken hoe ze zich hier zonder gezichtsverlies uit moeten redden.

    En oja, wat die naam van de nieuwe CM betreft: dat was het eerste wat me opviel en ik ook opgemerkt heb : hoe kun je , als communiceren je vak is, een naam uitzoeken die communiceren zo moeilijk maakt? Mijn nick is te koop voor 5 verbeterde pakhuizen BB_Ryn en nog wat
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.