Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 7 8 9
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #81

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danieldewoeste Bekijk Berichten
    Zo als ik al vaker heb aangegeven gaat Settlers online veel te ver in straf uit te delen,ik heb zelf al 3 x een ban gehad,
    1 daarvan was van het melden van een bug,waar vervolgens twee weken niks aan gedaan werd,
    we hebben een test server deze bug was bekent,dus met andere woorden heeft settlers online dit zelf over zich uitgeroepen(helaas)
    betekend niet dat de Nederlandse tak er misschien iets tegen kon doen,
    wel is de bug met zin misbruikt wat in de algemene voorwaarden staat dat het niet mag,
    dus vind ik beide eigenlijk fout ,
    de pakhuizen probleem,snap ik ook graag betaal ik de pakhuizen van leutjes en gexte
    omdat ze bij mijn gilde horen en ik mijn leiderschap aan gexte had gegeven,zodat ik kon genieten van wat rust
    bij akkoord van BB zal ik de pakhuizen onder mijn ster doen
    en graag hoor ik het aantal wat er voor moet worden betaald,
    ik ga d,r niet vanuit dat het een probleem is wie betaald want ik kan ze namelijk niet naar beide partijen sturen door de ban

    Groet
    Danieldewoeste
    heel nobel, daniel, maar ik denk dat voor beide (leutje en mij) de pakhuizen niet zo boeiend zijn... wij beiden kunnen die best missen...
    (voor de mede settlers, ja, na 2 jaar spelen in dezelfde gilde ben ik pas (of beter gezegt was ik) gildeleider sinds een maand, ik had geen enkele ambitie om dat te worden, ik ben geen bazig type )
    ik heb zelf al voorgesteld dat iedereen die pakhuizen te veel heeft ze weggeeft aan lagere lvls...
    ik moet er 5 terug geven of zo en heb (had, heb inmiddels een ban ) er 10 liggen of zo... ik wil ze best alle 10 weggeven, geen enkel punt!
    dus die pakhuizen zijn het probleem niet...

    voor mij was het puur een principe kwestie!
    punt 1: BB laat de bug moedwillig in het spel, op test was hij al bekend!
    punt 2: vervolgens toch gewoon geimplementeerd, daarna hebben ze tijdens het event (kalender van een maand en bug triggert op de laatste dag) nog een maand de mogelijkheid om het alsnog te verhelpen... maar er wordt nix aan gedaan...
    punt 3: BB maakt overal een rommel van en nou gaan ze opeens moeilijk doen???
    punt 4: op dag 1 ging het event al helemaal de mist in en werd het stilgelegd, waarom kon dat nu niet???
    punt 5: had zodra het bekend was een roll back gedaan naar de laatste back up waar alles wel gewoon nog goed was (als je regelmatig back-upped nooit meer dan een paar uur terug val)
    punt 6: BB's standaard communicatie methode irriteert me mateloos, een week stilhouden en dan pas een bericht sturen... dit had al na 5, of 10 minuten gekund, niet pas na een week!!!
    punt 7: had het gewoon netjes gemeld en vriendelijk verzocht ze terug te geven... (inclusief goed beargumenteerde reden natuurlijk!!!)
    punt 8: de dreigende taal van BB staat me helemaal niet aan!!!
    punt 9: als klap op de vuurpijl komen ze de dreigende taal uit de berichtjes zelfs nog niet na en geven ze 2x of 3x uitstel, hoe geloofwaardig ben je dan nog?!?!?
    punt 10: ze hebben het over fair play, terwijl de een de extra pakhuizen mag houden en de ander ze terug moet geven (bij 4 mag je ze houden en bij 5 terug geven of zo) (ik weet het niet precies, maar de fairplay ging meteen al niet meer op)... alles of niets!!! geen onderscheid!
    punt 11: BB maakt continu beloftes die ze niet waarmaken, dus waarom nou wel???
    punt 12: elke vorm van fatsoen ontbreekt bij BB... zelfs bij de uitvoering van de huidige ban (hier bedoel ik niet mijn ban mee) krijgen de mensen niet eens te horen waarom ze gebanned zijn...

    het kost ze gewoon klanten... hoe je het ook wendt of keert...
    die tientallen van de NL server zal ze nix doen, maar dit probleem is wereldwijd, op alle 60 of zo servers van BB...
    er zal niemand zijn die zal zeggen dat dit goede reclame was!!!

    amen...


    BB's tegen punten (geen officiele reactie):
    punt BB1: geen fair play: zie punt 10 en mijn inleiding om toch fair play te garanderen (door ze verplicht weg te geven)...
    punt BB2: maar zo verkopen wij geen edelstenen meer waar ze pakhuizen voor kopen... (zie punt: 1, 2, 3, 4 en 5, dus eigen schuld!)
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 05-08-14 om 10:09.

  2. #82
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    heel nobel, daniel, maar ik denk dat voor beide (leutje en mij) de pakhuizen niet zo boeiend zijn... wij beiden kunnen die best missen...
    (voor de mede settlers, ja, na 2 jaar spelen in dezelfde gilde ben ik pas (of beter gezegt was ik) gildeleider sinds een maand, ik had geen enkele ambitie om dat te worden, ik ben geen bazig type )
    ik heb zelf al voorgesteld dat iedereen die pakhuizen te veel heeft ze weggeeft aan lagere lvls...
    ik moet er 5 terug geven of zo en heb (had, heb inmiddels een ban ) er 10 liggen of zo... ik wil ze best alle 10 weggeven, geen enkel punt!
    dus die pakhuizen zijn het probleem niet...

    voor mij was het puur een principe kwestie!
    punt 1: BB laat de bug moedwillig in het spel, op test was hij al bekend!
    punt 2: vervolgens toch gewoon geimplementeerd, daarna hebben ze tijdens het event (kalender van een maand en bug triggert op de laatste dag) nog een maand de mogelijkheid om het alsnog te verhelpen... maar er wordt nix aan gedaan...
    punt 3: BB maakt overal een rommel van en nou gaan ze opeens moeilijk doen???
    punt 4: op dag 1 ging het event al helemaal de mist in en werd het stilgelegd, waarom kon dat nu niet???
    punt 5: had zodra het bekend was een roll back gedaan naar de laatste back up waar alles wel gewoon nog goed was (als je regelmatig back-upped nooit meer dan een paar uur terug val)
    punt 6: BB's standaard communicatie methode irriteert me mateloos, een week stilhouden en dan pas een bericht sturen... dit had al na 5, of 10 minuten gekund, niet pas na een week!!!
    punt 7: had het gewoon netjes gemeld en vriendelijk verzocht ze terug te geven... (inclusief goed beargumenteerde reden natuurlijk!!!)
    punt 8: de dreigende taal van BB staat me helemaal niet aan!!!
    punt 9: als klap op de vuurpijl komen ze de dreigende taal uit de berichtjes zelfs nog niet na en geven ze 2x of 3x uitstel, hoe geloofwaardig ben je dan nog?!?!?
    punt 10: ze hebben het over fair play, terwijl de een de extra pakhuizen mag houden en de ander ze terug moet geven (bij 4 mag je ze houden en bij 5 terug geven of zo) (ik weet het niet precies, maar de fairplay ging meteen al niet meer op)... alles of niets!!! geen onderscheid!
    punt 11: BB maakt continu beloftes die ze niet waarmaken, dus waarom nou wel???
    punt 12: elke vorm van fatsoen ontbreekt bij BB... zelfs bij de uitvoering van de huidige ban (hier bedoel ik niet mijn ban mee) krijgen de mensen niet eens te horen waarom ze gebanned zijn...

    het kost ze gewoon klanten... hoe je het ook wendt of keert...
    die tientallen van de NL server zal ze nix doen, maar dit probleem is wereldwijd, op alle 60 of zo servers van BB...
    er zal niemand zijn die zal zeggen dat dit goede reclame was!!!

    amen...


    BB's tegen punten (geen officiele reactie):
    punt BB1: geen fair play: zie punt 10 en mijn inleiding om toch fair play te garanderen (door ze verplicht weg te geven)...
    punt BB2: maar zo verkopen wij geen edelstenen meer waar ze pakhuizen voor kopen... (zie punt: 1, 2, 3, 4 en 5, dus eigen schuld!)
    +1 niets toe te voegen.

  3. #83

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste Joinforce,

    Gevoelens zijn stromingen die ik niet kan voelen. Alleen alle emotionele reacties kan ik begrijpen.
    Dit wil dan nog niet zeggen dat wij geen regels hebben. Zoals BB_Rynrcer heeft gezegd is de ban van edski geheven.

    Gexte is doorgestuurd naar het ondersteuningsteam. Ik heb begrepen dat zij een gildeleider is. Dit is inderdaad vervelend voor alle gildegenoten.
    er wordt hier verwezen naar regels.

    dit is dan ook het meest ideale moment om:

    Mod_Lentox

    er op aan te spreken dat die latijnse tekst onderaan je berichten te verwijderen. iedereen wordt in de chat er op aangesproken om geen buitenlandse taal te bezigen. bovendien zegt deze tekst: voorschrijven van het goede en het afwijzen van het kwade. maw. mod_lentox bepaalt wat goed is en wat kwaad is. dit is een doorn in het oog voor mij. dit kan niet door 1 persoon maar even bepaald worden, tenminste dat idee wordt hiermee weergegeven. temeer daar door hem zelf gezegd wordt: Gevoelens zijn stromingen die ik niet kan voelen. Ik ben van mening dat iemand die gevoelens wel kan voelen wenselijk is. bovendien zou niet door 1 persoon dit bepaald moeten worden maar zou duidelijke en heldere regels dit moeten bepalen en niet met een regel dat mod's ten allen tijde maar regels mogen stellen / aanvullen. op deze manier lijkt het wel alsof we onder Stalin leven.
    maar ik voel de ban ook al hier aan komen, want er lijkt niet veel voor nodig te zijn dan je mening geven.

  4. #84
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Dit onderwerp is gesloten. Reden: Iedereen heeft de ruimte gehad om zijn/haar mening kunnen geven en de meest recente berichten raken steeds verder verwijderd van het oorspronkelijke onderwerp.

    Met vriendelijk groet

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 06-08-14 om 11:57.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.