Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 9 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    gexte en edski ban ongedaan maken

    normaal ben ik niet zo van het forum en de posts maar bij deze toch een reactie en mijn mening over dit alles en zeker als goed spel maatje van gexte.

    beste mensen en beste bb laat ik jullie erop wijzen dat:
    gexte de meeste posts heeft op het forums dan iedereen, dus dat hij een keer iets scherper is in zijn bewoordingen kan best gebeuren met zo veel posts. (792 posts)
    hij was uiteraard ook nooit aan dit aantal gekomen als hij regelmatig regels zou overtreden.
    het pakhuisschandaal is nu gewoon uit de hand gelopen en er klopt niet veel van, dus dan krijg je dat discussies scherper worden.

    ik hoop dus ook dat de ban van gexte wordt opgeheven!

    bb mijn mening is dat je een voorbeeld aan gexte kunt nemen zo actief zouden jullie op het forum moeten zijn dan hoeven mensen zoals gexte zich niet in deze discussies te mengen

    nogmaals mijn mening wat betreft pakhuizen setllers neem je verlies hierin dit is jullie fout geweest niet de onze.

    P.s dit is mijn mening ik ga hierover verder ook niet in discussie
    Laatst gewijzigd door nijntje898; 28-07-14 om 23:58.

  2. #2
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nijntje898 Bekijk Berichten
    normaal ben ik niet zo van het forum en de posts maar bij deze toch een reactie en mijn mening over dit alles en zeker als goed spel maatje van gexte.

    beste mensen en beste bb laat ik jullie erop wijzen dat:
    gexte de meeste posts heeft op het forums dan iedereen, dus dat hij een keer iets scherper is in zijn bewoordingen kan best gebeuren met zo veel posts. (792 posts)
    hij was uiteraard ook nooit aan dit aantal gekomen als hij regelmatig regels zou overtreden.
    het pakhuisschandaal is nu gewoon uit de hand gelopen en er klopt niet veel van, dus dan krijg je dat discussies scherper worden.

    ik hoop dus ook dat de ban van gexte wordt opgeheven!

    bb mijn mening is dat je een voorbeeld aan gexte kunt nemen zo actief zouden jullie op het forum moeten zijn dan hoeven mensen zoals gexte zich niet in deze discussies te mengen

    nogmaals mijn mening wat betreft pakhuizen setllers neem je verlies hierin dit is jullie fout geweest niet de onze.

    P.s dit is mijn mening ik ga hierover verder ook niet in discussie
    Dank je Nijntje898 dat je het opneemt voor ons.
    Ik kan je vertellen dat het goed gaat komen.
    Je zal ons snel weer in het spel zien :-)
    gemaakt door Zubatsu

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou fijn zijn als we Gexte terug krijgen. Imers, de redenen van deze verbanning zijn: oproep boycot, obsceen taalgebruik, intimidatie van andere spelers. Ja....JA...... Was dit ook voor jou zo Edski? Want ik kan me niet voorstellen dat Gexte ook maar een van deze dingen gedaan heeft. Mijn steun is bij julie.

    GR Frank

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil het ook opnemen voor onze verbannen medespelers.

    Ik begrijp best dat BB niet echt vrolijk werd van deze hele zaak.
    Er is al genoeg gezegd over bekende bugs op de testserver en over sessie-gewijs of database-gewijs controleren of de beloning werd opgenomen of niet in het helaas verwijderde topic.


    Wat is echt absurd vind is dat het hier een hoop zever is rond wat opslagruimte. Ging het om goudtorens of andere productiegebouwen dan was het een andere zaak. Ik heb meermaals een volle opslag gehad en deed dan een heen-en-weertje met gildegenoten om een berg in het stermenu te plaatsen of ik liet handels afwijzen om de grondstoffen in de mail te bewaren. Geen enkel probleem. Wat extra opslag is gewoon een leuke luxe en geen fundamenteel onderdeel van het spel.

    Erger vind ik dat spelers die kritiek leveren (en zoals nijntje al zei, gexte is heel aktief op het forum dus eens een berichtje van kritiek is heel normaal) een ban krijgen in het spel. De ban heeft geen enkele betrekking op het wat gebeurde in het spel maar wat gezegd werd op het forum. Dit lijkt me echt een wraakaktie om kritische mensen de mond te proberen snoeren.

    Ik wil dan ook vragen aan BB om te stoppen met de vervolging van mensen die gebruik hebben gemaakt van deze fout en de energie te steken in het voorkomen van fouten in het volgend event.

    Geef deze mensen gratie aub. Het gaat hier gewoon om wat onozele opslag. En kritiek, daar kunnen altijd lessen uit getrokken worden.
    Ik hoop dat dit hoofdstuk snel afgesloten kan worden. Hoe langer de zever blijft duren, hoe meer schade voor BB.
    Hoe meer spelers een ban krijgen, hoe meer schade voor BB.

    Nu moet er gewoon meer aandacht besteed worden aan de resultaten van de testserver,
    een plan opgesteld worden voor wanneer er nog eens zo'n ''bug'' zou tussen glippen,
    degelijke communicatie voorbereid worden ipv een onbezonnen dreigbericht aan de leden.

    Fouten kunnen altijd gebeuren. Wie niets doet maakt geen fouten natuurlijk.
    Maar we kunnen er uit leren.
    Laatst gewijzigd door BartSimpson; 29-07-14 om 13:10.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    zeer onterecht deze game ban.

  6. #6

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi settlersonline collega's

    Mijn mening is dat de leiding wel een beetje soepeler kan zijn.
    Dit is tenslotte een spelletje en iedereen maakt wel eens een fout.....maar er zijn een hoop spelers die er wel eens wat cash investeren in dit
    spel en als we maar iedereen gaan bannen omdat de leiding een bug te laat ziet dan denk ik dat er aan dit spelletje snel een einde komt.
    Dus laat onze gexte en edski terugkomen en laat dit allemaal een misverstand zijn......het is tenslotte wij die het salaris van de leiding betalen.

    Veel speelplezier
    Laatst gewijzigd door PeterAppel; 29-07-14 om 14:05.

  7. #7
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Edski is inmiddels al weer in het spel te vinden ;-)

    Nu onze vriend GEXTE nog maar dat gaat wel goed komen daar heb ik alle vertrouwen in.
    gemaakt door Zubatsu

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ken Gexte al van het begin af. Dus nu ruim 2 jaar.

    Als er iemand is die gaat voor die spel Settlersonline, in het Gexte wel. Je zou zelfs wat aan hem kunnen hebben mbt de algehele opzet/ bedrijfsvoering/ideeën e.d..
    Hij is slim en komt met goede tips voor het spel.
    Hij is ook snel en irriteert zich regelmatig aan de spelleiding. Dat houdt hij niet voor zich maar uit hij via het forum. Ook heeft hij ideeën over een betere aanpak van het spel en dit dan naar de leiders van het spel toe.
    Soms scherp soms ongeduldig.
    Maar nooit onfatsoenlijk.
    De manier waarop de leiders van het spel met zijn kritiek omgaan, vind ik niet verstandig. Dat kan beter.

    De ban die men over hem heeft uitgesproken vind ik ronduit absurd.

    Ik pleit voor het opheffen van de ban.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Ik/we missen Gexte en daarom post ik dit berichtje. We willen Gexte terug!!

    Gegroet

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wij willen onze gildeleider terug :P

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.