Pffff Nelleke reageert op Rood, die niet weet dat Gexte een super lekker vrijgezel ding is en naar haar als hem refereert. Nelleke laat bewust nog buiten beschouwing dat ze knap is om niet sexistisch over te komen, maar hem er beschaafd op wijst dat hij zich van geslacht vergist.
Dus hierbij bewezen dat het feit 'knappe vrouw' hier totaal los van staat *-)
Laatst gewijzigd door kili; 30-07-14 om 20:30.
Haha, ja verschillende spelers in deze topic hebben het steeds over hem, ik wilde even laten weten dat het een haar was
Zo zie je maar, dat je zomaar de kat kan krijgen voor iets wat je heel anders bedoelt.
Excuses aanvaard hoor Leutje....
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................
Alle gekheid op een stokje.............. als speler wil ik GEXTE ook graag weer zien. De algehele ban vind ik zeer onrechtvaardig!
Gexte is een prima gildeleider. Totaal geen problemen mee. Integendeel.
Ik vind dat deze hele flauwekul maar eens moet stoppen. Het gaat helemaal nergens over. Wat een haantjes gedrag..... Het bederft mijn/ons speel plezier. Daar gaat het toch om?
Ik zeg: Terug met Gexte en een beetje rap graag.
Of levert dit nu ook ban op?
Dit is de beste grap die BB ooit heeft kunnen uithalen. Een critisie op het forum bannen uit het spel want daar doet hij niets mis en op het forum waar de overtreding zou zijn begaan laten we hem wel zijn gang gaan.
Voel net zoeits als "karel" schept met zijn auto een foutganger en vervolgens moet "karel" zijn fiets inleveren omdat hij dat niet weer mag doen... erg nuttig. Zit een logica achter die vast PEGI 7+ is want ik volg hem niet.
ik ben het met leutje eens! dit zaakje stinkt! alleen al van de inhoud van dit topic kun je zien dat mensen hem waarderen en hem er graag bij hebben. misschien heeft hij op de forums foute dingen gedaan, dat kan, maar dat is verwijderd dus kan niemand zien, maar straf hem daar voor, prima. maar waarom straf je hem in het spel waar hij alom gewaardeerd wordt? geef hem desnoods een permanente forum ban, dat kan toch ook, maar geef onze gewaardeerde medespeler terug!
Wij willen onze gildeleider terug
Laatst gewijzigd door Qwerty; 31-07-14 om 08:33. Reden: typo
If you can't be with the one you love love the one you're with