Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #21
    MOD_Lentox
    Beste mensen,

    Moderators zijn vrijwillegers en kunnen niet 24 uur op een dag online zijn. Iedereen kan het ondersteuningsteam een mail sturen bij klachten.
    Maar spelers kunnen ook ingame of op het forum een mail verzenden. Als jullie hier geen genoegen mee nemen kunnen jullie ook BB_Rynrcer een prive bericht sturen.

    MOD_Lentox

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Lentox, ik denk dat onze CM een hoop prive berichten kan voorkomen door gewoon hier te reageren. Dat zal hem ook weer een hoop werk besparen, of hij moet er natuurlijk voor kiezen om zijn kop in het zand te steken. Ik snap ook wel dat het vervelend is om op zo'n moment binnen te komen, maar dat is part of the job zullen we dan maar zeggen. We waren zoals meerderen al gezegd hebben niet verwend met de communicatie, maar die is op dit moment naar mijn mening heel erg triest. Mijn complimenten voor jou trouwens, je laat zien hoe het wel kan terwijl je dit op vrijwillige basis doet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste mensen,

    Moderators zijn vrijwillegers en kunnen niet 24 uur op een dag online zijn. Iedereen kan het ondersteuningsteam een mail sturen bij klachten.
    Maar spelers kunnen ook ingame of op het forum een mail verzenden. Als jullie hier geen genoegen mee nemen kunnen jullie ook BB_Rynrcer een prive bericht sturen.

    MOD_Lentox
    Laatst gewijzigd door Sandman; 30-07-14 om 10:17. Reden: complimentje voor Lentox

  3. #23
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo geachte kolonisten,
    Ik wilde me graag even aan jullie voorstellen.
    Mijn naam is BB_Rynrcer en ik ben de nieuwe Nederlandse Community Manager.
    Ik ben eerder werkzaam geweest als Community Manager bij een virtuele wereld voor kinderen en heel blij nu het genoegen te mogen hebben om jullie bij te staan.
    Laat het me vooral weten als jullie suggesties, vragen of problemen hebben, zodat we die zo snel mogelijk en in overleg kunnen oplossen. Ik hoop veel van jullie te horen en jullie zullen ook heel wat van mij horen in de toekomst.
    Hopelijk is dit de eerste stap in een lange samenwerking om The Settlers Online Nederlands nog beter te maken.
    Heel veel plezier gewenst met The Settlers Online!
    BB_Rynrcer


    Ik plaats deze introductie van Ryn maar even ter herinnering , voor diezelfde Ryn, hij/zij is 'm vergeten geloof ik.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Moderators

    Ik meng mij niet in de discussie.
    Maar wil jullie wel vragen geef a.u.b. onze gilde leider terug.
    We missen hem.


    Groetjes Siervrouwtje

  5. #25
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Lentox, ik denk dat onze CM een hoop prive berichten kan voorkomen door gewoon hier te reageren. Dat zal hem ook weer een hoop werk besparen, of hij moet er natuurlijk voor kiezen om zijn kop in het zand te steken. Ik snap ook wel dat het vervelend is om op zo'n moment binnen te komen, maar dat is part of the job zullen we dan maar zeggen. We waren zoals meerderen al gezegd hebben niet verwend met de communicatie, maar die is op dit moment naar mijn mening heel erg triest. Mijn complimenten voor jou trouwens, je laat zien hoe het wel kan terwijl je dit op vrijwillige basis doet.
    Beste Sandman,

    De ban voor Edski is op maandag ongedaan gemaakt, met een laatste waarschuwing. De ban voor GEXTE blijft staan. Verschillende spelers hebben om verschillende redenen een ban gekregen en die redenen kunnen niet in het openbaar worden gepubliceerd. Echter, niemand krijgt een ban zonder reden. Nogmaals, het is niet de bedoeling om kritiek de mond te snoeren, het is de bedoeling dat mensen zich aan de regels houden en dat, als je kritiek hebt, die kritiek wordt geuit op een manier die binnen de regels valt en acceptabel is voor een PEGI +7-spel.

    Met vriendelijke groet

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 30-07-14 om 13:47.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Sandman,

    De ban voor Edski is op maandag ongedaan gemaakt, met een laatste waarschuwing. De ban voor GEXTE blijft staan. Verschillende speleres hebben om verschillende redenen een ban gekregen en die redenen kunnen niet in het openbaar worden gepubliceerd. Echter, niemand krijgt een ban zonder reden. Nogmaals, het is niet de bedoeling om kritiek de mond te snoeren, het is de bedoeling dat mensen zich aan de regels houden en dat, als je kritiek hebt, die kritiek wordt geuit op een manier die binnen de regles valt en acceptabel is voor een PEGI +7-spel.

    Met vriendelijke groet

    BB_Rynrcer
    tja, als bb zo op z'n strepen/ regels gaat staan met woorden als "acceptabel", maw wat moderators als acceptabel voelen, wordt het moeilijk om er (niet) iets verkeerds van te zeggen.
    toch vind ik het een kinderachtige maatregel als je kritiek die een speler uit, dat niet op constructieve wijze weet te lezen als moderator, om dan de speler maar een ban te geven.
    ik weet dat de toon de muziek maakt, maar het lijkt mij toch niet de bedoeling dat je als speler voortaan een heel orkest moet gaan inhuren om de boodschap over te laten komen. maar zoals ik al zei: op deze wijze wordt het wel moeilijk om er (niet) iets verkeerds van te zeggen.

    toch veel wijsheid met dit alles ....

    groet,

    p.s. ik hoop dat mijn muziek met deze woorden over komt aan de overkant ....

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Sandman,

    De ban voor Edski is op maandag ongedaan gemaakt, met een laatste waarschuwing. De ban voor GEXTE blijft staan. Verschillende spelers hebben om verschillende redenen een ban gekregen en die redenen kunnen niet in het openbaar worden gepubliceerd. Echter, niemand krijgt een ban zonder reden. Nogmaals, het is niet de bedoeling om kritiek de mond te snoeren, het is de bedoeling dat mensen zich aan de regels houden en dat, als je kritiek hebt, die kritiek wordt geuit op een manier die binnen de regels valt en acceptabel is voor een PEGI +7-spel.

    Met vriendelijke groet

    BB_Rynrcer
    waarom een ban voor het spel voor iets wat op de forums gebeurd? waarom geen forum ban? waarom kan hij hier nog wel gewoon inloggen en posten? zo los je het probleem toch niet op, want het was een forum issue, maar hier kan hij nog wel gewoon posten, dat is toch raar? het spel zelf staat hier los van?

    ook ik wil gexte terug!

  8. #28
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Sandman,

    De ban voor Edski is op maandag ongedaan gemaakt, met een laatste waarschuwing. De ban voor GEXTE blijft staan. Verschillende spelers hebben om verschillende redenen een ban gekregen en die redenen kunnen niet in het openbaar worden gepubliceerd. Echter, niemand krijgt een ban zonder reden. Nogmaals, het is niet de bedoeling om kritiek de mond te snoeren, het is de bedoeling dat mensen zich aan de regels houden en dat, als je kritiek hebt, die kritiek wordt geuit op een manier die binnen de regels valt en acceptabel is voor een PEGI +7-spel.

    Met vriendelijke groet

    BB_Rynrcer
    Als BB eens net zoveel tijd zou besteden aan het nakomen van de beloftes die reeds eerder zijn gedaan over bijvoorbeeld een 'level-cap' en de 'diverse bugs' waar de mensen al tijden tegen aanlopen dan zou ze dit sieren ipv kritische spelers zoals GEXTE eruit te gooien ondanks dat wordt gesteld dat dit niet zo is heeft dit welzeker dezelfde bijsmaak voor mij; zoals reeds eerder gezegd regels zijn op meerdere manieren interpreteerbaar en uitvoerbaar.

    Hierbij dan ook nogmaals; laat GEXTE terugkomen in de game.... en geef haar die forum ban aangezien hij daar misschien wel over de schreef is gegaan.

    Ter illustratie: 'als je een aanrijding met A hebt... dan hoef je toch ook niet voor B te betalen.....'
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 31-07-14 om 06:11.

  9. #29
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Gexte is geen man maar een vrouw.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #30

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    wheeeeeeeeeee

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.