Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 84

Onderwerp: gexte en edski ban ongedaan maken

  1. #11
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals reeds eerder geroepen in andere topics beschouw ik GEXTE als 1 van de kritische spelers in deze game.... samen met mijzelf en andere kan ik ook wel noemen; kritiek is goed aangezien hier van geleerd kan worden voor beide partijen waarbij zowel zender als ontvangen iets anders kunnen begrijpen/ bedoelen. Als wat GEXTE in de ogen van BB heeft gedaan erg is dan lijkt het mij dat er eens moet worden gekeken naar eerdere *cat-fights* waarin scherpe kritiek is geleverd aan het adres van BB welke dan met correcte feed-back werd gepareerd door Skelril; wat zijn goed recht is aangezien dit zijn job is.

    De conclusies die BB trekt door op basis van het forum gebruik het gebruik tot de game te ontzeggen aan zulke spelers is in mijn ogen dan ook een teken van onmacht, waarbij men niet weet hoe met kritiek om te gaan

    Ik ken GEXTE al sinds de NL server live is; en ja ik zat bij de allereerste lichting op de NL server en wil er mijn hand voor in het vuur steken dat de reactie van een 'perma-ban' compleet overdreven is en niet in proporties staat van de eventuele overtreden zoals deze door BB wordt omschreven; menige malen heb ik GEXTE (en ook andere) de mods online te hulp zien komen door de mensen te kalmeren waardoor er weer op een normale manier gechat kon worden ipv enige vorm van een 'ban-hamer' te gebruiken door de MOD`s op zulke momenten. Laten we niet vergeten dat mensen van het eerste uur tevens de game groot hebben gemaakt; om dan op deze manier afscheid te moeten nemen is dan ook zeer laag in mijn ogen; vandaar hier nogmaals het pleidooi; 'Unban GEXTE' en kijk ook eens naar de beloftes die BB heeft gemaakt naar spelers welke nog steeds niet zijn waargemaakt.... wat ook de nodige frustraties bij de spelers meebrengt!

    Zoals gewoonlijk is dit slechts de mening van de gevederde vriend [GGM] Roodstaart

  2. #12
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    +1 Ik zou ze graag terug zien :-)

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Zoals reeds eerder geroepen in andere topics beschouw ik GEXTE als 1 van de kritische spelers in deze game.... samen met mijzelf en andere kan ik ook wel noemen; kritiek is goed aangezien hier van geleerd kan worden voor beide partijen waarbij zowel zender als ontvangen iets anders kunnen begrijpen/ bedoelen. Als wat GEXTE in de ogen van BB heeft gedaan erg is dan lijkt het mij dat er eens moet worden gekeken naar eerdere *cat-fights* waarin scherpe kritiek is geleverd aan het adres van BB welke dan met correcte feed-back werd gepareerd door Skelril; wat zijn goed recht is aangezien dit zijn job is.

    De conclusies die BB trekt door op basis van het forum gebruik het gebruik tot de game te ontzeggen aan zulke spelers is in mijn ogen dan ook een teken van onmacht, waarbij men niet weet hoe met kritiek om te gaan

    Ik ken GEXTE al sinds de NL server live is; en ja ik zat bij de allereerste lichting op de NL server en wil er mijn hand voor in het vuur steken dat de reactie van een 'perma-ban' compleet overdreven is en niet in proporties staat van de eventuele overtreden zoals deze door BB wordt omschreven; menige malen heb ik GEXTE (en ook andere) de mods online te hulp zien komen door de mensen te kalmeren waardoor er weer op een normale manier gechat kon worden ipv enige vorm van een 'ban-hamer' te gebruiken door de MOD`s op zulke momenten. Laten we niet vergeten dat mensen van het eerste uur tevens de game groot hebben gemaakt; om dan op deze manier afscheid te moeten nemen is dan ook zeer laag in mijn ogen; vandaar hier nogmaals het pleidooi; 'Unban GEXTE' en kijk ook eens naar de beloftes die BB heeft gemaakt naar spelers welke nog steeds niet zijn waargemaakt.... wat ook de nodige frustraties bij de spelers meebrengt!

    Zoals gewoonlijk is dit slechts de mening van de gevederde vriend [GGM] Roodstaart
    +1

    Vind de communicatie op het moment sowieso belabberd. Zal de duitsers binnenkort s rechtstreeks gaan benaderen denk ik. Nu zal er door de afwezigheid van Skelril en aan andere topics op het forum te zien ook een berg aan werk bij ondersteuning liggen waar onze CM de handen aan vol heeft, maar desondanks vind ik het uitblijven van enige reactie alhier op het forum gewoon echt geen stijl. Let wel...ik bedoel hier niet mee dat ik verwacht dat er een hele discussie wordt gevoerd door onze nieuwe CM, nee ik bedoel het letterlijk uitblijven van welke reactie dan ook. Vind het eigenlijk zelfs wel een beetje respectloos tov de community, maar zal wel aan mij liggen en misschien verwacht ik wel te veel...

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Wieze-Belgi
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het flauw dat een speler wordt gebannen omdat hij gebruik heeft gemaakt van de zwakheidjes van zijn tegenstander. Dit is toch inherent aan elk spel of elke sport. En ook aan iedere winnaar. Want de winnaar is hij die de zwakheden van de tegenpartij ontdekt en uitbuit. Om dan de tegenpartij te horen zeggen dat dit niet eerlijk is en dat de winnaar niet meer mee mag spelen vind ik ronduit kinderachtig. Ik heb er absoluut geen moeite mee dat iemand anders sneller evolueert in het spel al dan niet door gebruik te maken van bugs of andere foutjes. Iedereen speelt het spel op zijn manier en hoeft daarom geen sancties te krijgen.
    Dus stop a.u.b. met die bans en laat ons terug in alle rust en vrede verder spelen samen met onze gildeleiders.

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    beste heren/dames van de spelleiding,

    ook ik speel dit spelletje nu al een behoorlijke poos en heb er veel zien komen en gaan.
    en dat om diverse redenen....dat we gexte om juist deze reden moeten missen is ronduit onzinnig te noemen !!
    het gaat om een opslag gebouwtje....als BB die graag terug willen hebben mogen ze die van mij wel hebben...kunnen ze daar de bans in opslaan en stort ik men rommel wel in het stermenu.
    ik zou zeggen zorg eens voor een adequate chat-admin voor de diverse chats in plaats van de tijd aan dit soort bans te verspillen.
    maarja ik snap wel meer niet in dit spel.....

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor alle steun betuigingen

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Mij stoort het gebrek aan communicatie heel erg. Het valt mij ook op dat ik de moderators minder in de chats zie. Net als jij kili, zit ik al te broeden op een mail naar Duitsland. Onze nieuwe CM heb ik al op de 21e in een persoonlijk bericht gevraagd met ons te praten, die heeft mij vriendelijk geantwoord dat hij het nu te druk heeft met de inhaalslag.

    Wij werden al niet erg verwend wat communicatie betreft, maar nu is het (zo mogelijk) nog stiller. Ervaar het als slechte klantenservice.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    gexte, ik mis je, kom terug!

  10. #20
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik wil GEXTE terug.
    Ik heb altijd met veel plezier met er gespeeld en in chat veel plezier beleefd.
    Ook haar advies in het spel was altijd handig.
    Ik wil ook GEXTE weer terug.

    Hendrikus59.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.