Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: ben jij een startende speler?

  1. #11

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    De lijst in het openingstopic is van gildes die een contract met mekaar hebben afgesloten.

    De gildes die daarna reageren en niet in het openingstopic staan hebben zich daar niet persé aan verbonden.
    Hiermee zijn ze niet slechter voor de n00bs dan de geallieerden, maar heb je niet de garanties die de alliantie bied.

    Dat de gildevoorstelberichten zelf beter thuishoren in het gilde draadje ben ik met Bucket eens.

  2. #12
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Bertolucci, bij onze gilde hebben ze die garantie wel, maar mijn leden wilden niet in de alliantie, daarom staat VMO eronder en niet er in. Vreemd dat je zomaar die conclusie trekt, zonder dat je de gilde kent.

  3. #13
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ik begrijp die alliantie niet. Alle regels die daar in vermeld staan voor wij al sinds onze gilde bestaat. Ik vind en blijf het verkapte reclame vinden maar dan onder een andere naam. Dus wil je vrij kunnen spelen in een gilde die je helpt en je niet uitwringt Kijk Bij Kiss of the Dragon. Bij ons hoef je zo wie zo niet te betalen voor lootspots. Entree is vrij.

  4. #14

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Jehanne, ik heb het toch al heel voorzichtig uitgedrukt dat die allianties zich niet perse aan het contract verbonden hebben. (Wat dus niet weerspreekt dat jullie je er wel aan willen houden, jullie doen er niet officieel aan mee)

    Dat je dan dus niet gegarandeerd vanaf de eerste blik in dit topic die garanties hebt is dus juist, dat jullie die garantie na betere kennismaking wel bieden zou best kunnen maar dat weet ik idd niet, want heb niet die kennismaking gedaan.

    Ik trek dus geen vreemde conclusies, je voelt je nu alleen iets te snel een gebeten haan. Want ik zeg geen kwaad woord over de gildes onder het topic.

    PS Ow ik zie nu dat Tipex namens de alliantie iets aan jullie status gedaan heeft. Nu is het ineens wel duidelijker.
    De alliantie geeft namelijk een bepaald vertrouwen als groep van gildes, dat je niet uit 1 individueel voorstelletje halen kan.

    @Qpuidootje, er zijn voldoende allianties waar je niet deze waardes zult tegenkomen. Daar probeert de alliantie iets tegenover te stellen door als gildegroep een vertrouwenspunt te maken.
    Dat maakt jullie gilde of anderen niet perse minder. Maar dit is dus geen gildereclametopic, maar een spelersstatement topic.
    Laatst gewijzigd door Bertolucci; 16-02-15 om 16:16. Reden: QP

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.