Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: hoe werkt jou gilde intern als extern :)

  1. #1
    TIPEX

    hoe werkt jou gilde intern als extern :)

    ik vroeg mij af hoe elke gilde zijn werking nu juist in elkaar zit, je ziet regelmatig spelers van gildes ruilen soms wel na 1 dag lidmaatschap
    om dit te vermijden dacht ik "ik zal eens een postje maken met hoe wij juist te werk gaan"
    ik haal een aantal puntjes aan die als richtlijn voor je eigen werkwijze kunnen dienen

  2. #2
    TIPEX
    1, de chats: ik verwacht van mijn leden dat zij zich conform de regels gedragen, gebeurt dit niet, en krijgen ze een van de beheerders op hun dak dan krijgen ze van mij op de koop toe een waarschuwing, bij de 2de keer is er gen plaats meer voor dat lid

    2, handel: binnen de gilde bestaat er geen handel, daarbuiten ben je vrij om winst te maken door kopen en verkopen van grondstoffen en goederen
    uitzondering hierop is loot-spots, je bent verplicht om deze aan te bieden binnen de gilde, en wel gratis, dit zorgt ervoor dat je elkaar doet groeien

    3, gildetoetreding: je zal nooit blindelingse uitnodigingen ontvangen en blinde aanmeldingen worden geweigerd, het is wel zo netjes om jezelf te motiveren en een mailtje te sturen met uitleg waarom je bij mijn gilde wil

  3. #3
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    We verwachten dat mensen regelmatig online zijn (tenzij je even een berichtje stuurt, ivm vakantie ofzo) Je mag 14 dagen proberen of de gilde iets voor je is, dat geeft ons ook de kans te kijken of je bij ons past. Als je besluit te blijven en je bereikt level 30, dan vragen we 400 munten, voor de gildekas, en dan krijg je rang in de gilde. Die 400 munten zijn ingevoerd, omdat mensen vaak erg veel gs accepteerden en dan vervolgens vertrokken, dat vinden we niet zo leuk.
    Lootspots mogen gebruikt worden zoals je het goeddunkt, zowel binnen als buiten de gilde, verkoop binnen de gilde echter niet. Sowieso, handel met gildeleden als eerlijke ruil, winst maken doe je maar via de handel buiten de gilde. We willen liefst leden van 20 jaar of ouder, anders pas je echt binnen de groep. Welkom van elk level, na overleg, echter liefst lagere levels, zodat we je kunnen helpen opbouwen en je in de groep kan groeien.
    We sturen nooit blinde uitnodigingen, alleen op vraag. Anonieme aanmeldingen, liever niet: stuur een berichtje en stel je even voor, dan krijg je (meestal) een invite.

    Groeten,
    Jehanne [VMO]

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    W-chat-gilde (leider ErwinR55 aka Oh Grote Leider aka Miranda)

    1 de chats: Wij verwachten dat iedereen zich aan de pegi-7 regels houdt, Zo niet dan hebben wij, als enige gilde!, mods in dienst die je (tijdelijk) buiten onze gilde kunnen stellen. Je kan op diot moment ook geen gebruik maken van onze 5 gildekanalen. Let wel: Wij hebben onze chat, in tegenstelling tot andere gildes!, opengesteld voor iedereen, dus ook vanuit andere gildes!

    2 handel: ruilen mag, maar hoeft niet. Als je onderling dingen wil verkopen hebben wij, wederom als enige gilde!, hiervoor een apart kanaal ingericht. Op deze manier kunnen onze gildespelers die geen zin hebben in handel, rustig op een apart ander kanaal met elkaar door blaten.

    3 toetreden: Je krijgt van ons geen ongewenste uitnodigingen, hooguit een reclame op bv facebook (heb ik nog geen enkele andere gilde zien doen!). Als je besluit lid te worden hoef je alleen maar voor het spel te registeren of je huidige andere gilde te verlaten. Wij maken geen onderscheid in leeftijd, afkomst of whatever, zolang je je maar gedraagd!

  5. #5

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Gildebeschrijving Three Musketiers 2 (mm2)

    Welkom bij gilde Three Musketiers2 [mm2] opgericht op 20-03-2013.
    Ons motto is: “Eén voor allen, Allen voor één!” Wij helpen elkaar namelijk graag.
    Wij hebben altijd plaats voor nieuwe actieve spelers, ongeacht leeftijd, geslacht of niveau!

    De Three Musketiers hebben 3 gildes die samenwerken, dit zijn MMM, mm2 en MM3.
    Samen hebben we een website: www.threemusketiers.net met allerlei handige informatie.
    Ook stellen we het op prijs als je je even voorstelt op het ‘welkoms matje’ op het forum.

    Gilderegels mm2:
    - Deelname aan dit gilde is gratis. Leden beginnen met de rang 'Stalknecht'. Als je je eiland bevrijdt hebt van alle boevenkampen krijg je de rang 'Musketier' (minimaal 4 weken lid zijn) en ontvang je een leuk extra cadeau van het gilde. De rangen 'Officier' en 'Gildeleider' zijn de rangen van de gildeleiding.
    - Binnen het gilde handelen we alles voor 1 vis of 1 steen onderling (behalve voor missies nartuurlijk)! Dus heb je grondstoffen e.d. nodig, vraag het op de gildechat (niet op de handel, dat wordt niet meer gewaardeerd, als je in een gilde zit). Dit is geen eenrichtingsverkeer, we verwachten dat je zelf ook je best doet. Gevraagde grondstoffen e.d. zijn voor eigen gebruik, niet voor de handel.
    - Gildemissies hebben voorrang, dus werk deze als eerste af. Als je hulp nodig hebt, vraag het op de gildechat!
    - Lootspots (prijzen uit avonturen) worden gegeven binnen het gilde (aanbieden op gildechat), als er niemand is kan hij verkocht worden op de handel.
    - Handel via het handelshuis mag je zelf bepalen.
    - Even melden op de gildechat als je online komt en als je weer gaat, wordt zeer op prijs gesteld.
    - Wees altijd beleefd tegen elkaar, grove taal e.d. worden niet geaccepteerd.
    - Niet actieve spelers worden verwijderd uit het gilde, dus als je voor langere tijd afwezig bent i.v.m. vakanties, werk e.d., meld dit dan bij de gildeleiding.
    - Persoonlijke gegevens, zoals e-mailadressen, facebookaccounts e.d. mogen niet op de chat gedeeld worden. Indien je dit wilt delen, dan stuur je een (persoonlijk) bericht.

    Indien je bij ons leuke actieve gilde wilt komen, stuur dan een berichtje naar een van de onderstaande personen.
    We wensen je veel spelplezier toe en mocht je vragen of opmerkingen hebben, vraag het op de gildechat of stuur een bericht naar een officier of aan de gildeleider.

    Met vriendelijke groeten,
    Officiers: hansjew, JeanHie, richardmarco, LordD, Osseblok, SelleBoy, rhoo, corina123
    Gildeleider: Rickies

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.