Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: zomerevenement

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    zomerevenement

    er is een zomerevenement aangekondigd. ik heb lopen zoeken en zoeken wat dat nou inhield.... volgens enkeling is dat het wk-evenement en ander het einde van het wk-evenement.
    mijn verzoek aan het tso: houdt a.u.b. 1 benaming aan voor de onderlinge duidelijkheid. en noem het einde van een wk-evenement niet (zomer)evenement.

    gegroet, ed (in verwarring gebracht)

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    aangezien bij het wk ook meermaals de term zomerevenement gebruikt is ga ik er vanuit dat het wk dit jaar het zomerevenement was, volgend jaar dus waarschijnlijk iets anders.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    zo zie je dat de verwarring niet (altijd) bij spelers vandaan komen!! als het lastig is voor tso, dan zou een intern woordenboek misschien zijn.

    in elk geval zou het wel zo sociaal zijn als er ook nog een reactie van tso zou komen. ik stel de vragen, verzoeken/ opmerkingen toch niet voor Jan Doedel hier op het forum!?

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    zomer event was gewoon voetbal event, simpel toch??

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    zomer event was gewoon voetbal event, simpel toch??
    owh, ja .... en eh .... een speler is misschien wel een olifant. en een wandelaar is een fiets. en een muis is een mug. en zwemmen is trappen.... en die olifant die op de fiets zat trapte een muis plat betekent dan ...? sorry hoor, maar dat jij het simpel vind en zo super intelligent voordoet, wil niet zeggen dat alle spelers daarin mee kunnen komen. helderheid in communicatie mag je verwachten van tso, lijkt mij.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nou, ik heb meermaals communicaties over het voetbal event gezien waar het als zomerevent werd benoemd, dus zo intelligent hoef ik niet te zijn om dat te snappen.

  7. #7
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    de pakhuis - saga lijkt me een event op zich

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen we het woord event hier aub schrappen,
    brengt een hoop ellende met zich mee

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.