Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gemak dient de mens ...

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Gemak dient de mens ...

    Ik ben zeer tevreden over settlersonline en speel het graag.

    Toch twee dingen die het een beetje gemakkelijker kunnen maken graag ter overweging.

    1. Als je niet op je eiland bent en je wil terug naar je eigen eiland, moet je dat bij je avatar doen. Ik vraag me af waarom, want het programma weet door mijn inlog al wie ik ben. Waarom niet een gewoon in bereik staand knopje als je van huis bent?

    2. Als je troepen stuurt naar een avontuur, moet je ze één voor één uitladen. Waarom dat ook niet met één knopje?

    Dank voor de overweging,

    Peter

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Als je op avontuur bent kan je gewoon naar huis met die grote pijl links onder in je scherm, zoals je die ook gebruikt wanneer je een eiland van een vriend of mede gilde lid hebt bezocht. Zo doe ik het tenminste Heb nog nooit op mijn avatar geklikt.

    En voor wat betreft het uitladen van troepen per garnizoen. Er zijn spelers die al op het thuis eiland troepen sorteren op de eerste aanvallen in het avontuur. Ik doe dat soms, is een beetje afhankelijk van welk avo je speelt.
    Ik kan dan dus gelijk aan de slag na 15 minuten reizen
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 25-07-14 om 18:45. Reden: verbetering taalfout
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    hoe doe je dat überhaupt via "onder je avatar" toch niet met uitloggen en weer inloggen?????

  4. #4
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Oh, jij hebt het ook geprobeerd Erwin, ik vroeg mij dat eigenlijk ook af.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Nouja, ik dacht dat ik een speciale functionaliteit al bijna 2 jaar over het hoofd heb gezien, maar kan niks ontdekken.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.