Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #31
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Edski, dus omdat jij gefrustreerd was mag je zomaar iemand anders voor van alles en nog wat uitmaken? En dan vind je het vreemd, dat diegene dat niet accepteert?

    Weleens gehoord van het gezegde: je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn?
    Als je rustig en op normale toon iets vraagt of op wil merken heb je veel meer kans gehoor te vinden.

    Alleen al dat je steeds woorden volledig in hoofdletters schrijft is vervelend en ongepast, volgens de internet etiquette schreeuw je. En opnieuw schrijf je dat iemand niet capabel is voor zijn functie. Dat is helemaal niet aan jou om dat te beoordelen, maar aan zijn werkgever. Begrijp je niet hoe dat allemaal overkomt?
    Eens een MOD altijd een MOD he Nelleke199 lol
    gemaakt door Zubatsu

  2. #32
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Hmmm okay dan zal ik als 'long-time' speler ook maar eens reageren (misschien dat dit iets uithaalt)

    Ten eerste: er zijn regels voor een ieder; dit geld zowel voor de spelers die de voorwaarden van dit spel accepteren als voor BB die de voorwaarden heeft opgesteld (denk dat we het tot zover eens zijn)
    Ten tweede: een forum en het echte spel zijn terdege 2 verschillende dingen waarbij ik kan begrijpen dat als men zich in het spel zou misdragen dit in het spel consequenties heeft, terwijl het forum los staat van het directe spel en het forum ook nog eens veel minder lezers trekt dan mensen die mee kunnen genieten in de chat

    Bovenstaande gezegd hebbende krijg ik toch het gevoel dat er enigsinds met meer dan 1 maat gemeten wordt; afgezien van de oplossingen van het hele 'pakhuis-gebeuren' ook naar personen toe.

    Ik weet dat GEXTE vaak (opbouwende) kritiek heeft geleverd over dit spel; maar naast hem kan ik nog minimaal 10 spelers noemen die dit deden/ doen en 'ja' soms kregen we wel eens een waarschuwing/ ban op het forum voor wat wij op dit forum hebben geschreven; ik heb zelfs posts van mij en andere verwijderd zien worden waarvan overigens dan wel melding van werd gemaakt. Persoonlijk proeft de algehele spelban voor GEXTE voor mij als een goedkope manier om van een speler af te komen die ook wel eens (terechte) kritiek leverde aan het adres van BB en met hem vele andere.

    Het kan in mijn ogen niet de bedoeling zijn om gerespecteerde (en ook andere) spelers op deze manier uit het spel te wippen.

    Dus hierbij het verzoek: Ik wil onze GEXTE terug.... en EDSKI ook eigenlijk wel
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 26-07-14 om 08:36.

  3. #33

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Hmmm okay dan zal ik als 'long-time' speler ook maar eens reageren (misschien dat dit iets uithaalt)

    Ten eerste: er zijn regels voor een ieder; dit geld zowel voor de spelers die de voorwaarden van dit spel accepteren als voor BB die de voorwaarden heeft opgesteld (denk dat we het tot zover eens zijn)
    Ten tweede: een forum en het echte spel zijn terdege 2 verschillende dingen waarbij ik kan begrijpen dat als men zich in het spel zou misdragen dit in het spel consequenties heeft, terwijl het forum los staat van het directe spel en het forum ook nog eens veel minder lezers trekt dan mensen die mee kunnen genieten in de chat

    Bovenstaande gezegd hebbende krijg ik toch het gevoel dat er enigsinds met meer dan 1 maat gemeten wordt; afgezien van de oplossingen van het hele 'pakhuis-gebeuren' ook naar personen toe.

    Ik weet dat GEXTE vaak (opbouwende) kritiek heeft geleverd over dit spel; maar naast hem kan ik nog minimaal 10 spelers noemen die dit deden/ doen en 'ja' soms kregen we wel eens een waarschuwing/ ban op het forum voor wat wij op dit forum hebben geschreven; ik heb zelfs posts van mij en andere verwijderd zien worden waarvan overigens dan wel melding van werd gemaakt. Persoonlijk proeft de algehele spelban voor GEXTE voor mij als een goedkope manier om van een speler af te komen die ook wel eens (terechte) kritiek leverde aan het adres van BB en met hem vele andere.

    Het kan in mijn ogen niet de bedoeling zijn om gerespecteerde (en ook andere) spelers op deze manier uit het spel te wippen.

    Dus hierbij het verzoek: Ik wil onze GEXTE terug!
    +1

  4. #34
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Hmmm okay dan zal ik als 'long-time' speler ook maar eens reageren (misschien dat dit iets uithaalt)

    Ten eerste: er zijn regels voor een ieder; dit geld zowel voor de spelers die de voorwaarden van dit spel accepteren als voor BB die de voorwaarden heeft opgesteld (denk dat we het tot zover eens zijn)
    Ten tweede: een forum en het echte spel zijn terdege 2 verschillende dingen waarbij ik kan begrijpen dat als men zich in het spel zou misdragen dit in het spel consequenties heeft, terwijl het forum los staat van het directe spel en het forum ook nog eens veel minder lezers trekt dan mensen die mee kunnen genieten in de chat

    Bovenstaande gezegd hebbende krijg ik toch het gevoel dat er enigsinds met meer dan 1 maat gemeten wordt; afgezien van de oplossingen van het hele 'pakhuis-gebeuren' ook naar personen toe.

    Ik weet dat GEXTE vaak (opbouwende) kritiek heeft geleverd over dit spel; maar naast hem kan ik nog minimaal 10 spelers noemen die dit deden/ doen en 'ja' soms kregen we wel eens een waarschuwing/ ban op het forum voor wat wij op dit forum hebben geschreven; ik heb zelfs posts van mij en andere verwijderd zien worden waarvan overigens dan wel melding van werd gemaakt. Persoonlijk proeft de algehele spelban voor GEXTE voor mij als een goedkope manier om van een speler af te komen die ook wel eens (terechte) kritiek leverde aan het adres van BB en met hem vele andere.

    Het kan in mijn ogen niet de bedoeling zijn om gerespecteerde (en ook andere) spelers op deze manier uit het spel te wippen.

    Dus hierbij het verzoek: Ik wil onze GEXTE terug!
    Ik hoop dat dat die mooie woorden ook een beetje voor mij gelden roodstaart.
    Ik heb nu ook een volledig spel BAN
    gemaakt door Zubatsu

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Naar mijn idee kan je GEXTE idd prima een ban geven op het forum, als hij zich daar misdraagt, maar in het spel staat er los van.

    Bans worden veelvuldig op vrijdag gegeven, dit vind ik erg typerend voor de bedrijfsvoering van BB.

    Dan even een puntje over het discussiëren en de forumregels.

    Ik heb hier nog nooit iets geschreven richting een speler, al mijn reacties zijn naar BB gericht. Ik typ niet met hoofdletters, behalve een spelernaam zoals GEXTE.
    Reacties verwijderen zonder melding, een topic in zijn geheel verwijderen en kritiek naar BB niet tolereren heeft niks te maken met het gedrag van de speler.
    Het gaat inderdaad om communicatie die ontbreekt. Evenals het loggen van fluistergesprekken tussen spelers. Het is volledige censuur, de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt. Het lijkt wel op een communistisch gedachtegoed naar mijn idee.

    Ik snap echt wel dat het zuur is, als je een spel ontwerpt met een forum daaraan, en er wordt op je eigen forum je eigen spel afgekraakt. Je klanten hebben het recht om hun mening te geven over de gameplay, de communicatie van de klantenservice oid.

    Als ik vind dat BB_Rynzer zijn werk niet naar behoren uitvoert, ben ik gewoon vrij om dat te zeggen. Ik mag iemand onprofessioneel vinden, ik beledig niemand en ben dan niet agressief. Ik mag dit op mijn werk toch ook gewoon teruggeven aan mijn collega? Of aan iemand in de supermarkt die ik verder niet ken, maar zijn gedrag op dat moment afkeur?

  6. #36

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het helemaal eens met de reactie van Bart op de verbanning van Gexte.

    Bart: [QUOTEWel Lentox, dan vind ik het met alle respect zwaar overdreven dat GEXTE een permanente ban krijgt in het spel vanwege het uiten van kritiek op BB.

    ik heb geen oproep tot boycot gezien, ik heb geen beledigingen gezien en geen intimidatie gezien.

    ik hoop echt dat jullie tot inkeer komen en alles eens rustig op een rijtje zetten.
    Er zijn hier veel zaken gebeurd de laatste dagen die perfect voorkomen hadden kunnen worden.

    Ik begrijp dat jullie je werkgever moeten verdedigen en dat voor hen de centen belangrijker zijn dan het spelplezier.
    toch hoop ik dat jullie de frustraties die bij onze spelers leven kunnen vertalen naar de opperste leiders.

    ik weet niet hoe het op andere fora aan toe gaat maar ik neem aan dat ze door heel deze saga ook niet gelukkig worden.][/QUOTE]

  7. #37
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    LMAO (hoort met hoofdletters is niet schreeuwen). Snap nu ook waarom andere games forum en spel account gescheiden houden. Om dit soort vergissingen voor te komen dat men en ban legt op het verkeerde deel. Dat men een forum ban krijgt omdat er forum regels zijn overtreden is logisch. Dat er hele onderwerpen verwijdert worden van 10+ pagina's en deze niet blokt vind ik minder logisch, helemaal als men vervolgens dat onderwerp gaat aanhalen om bans uit te delen.

    De hele discussie is begonnen met de pakhuis bug. Hier is veel over gesproken en vanuit BB kant is hier pas na een week iets over gezegd. In de tussentijd is er wel door MODs gereageerd maar zoals al duidelijk is geworden deze werken niet voor BB en hebben dan ook geen invloed verwantwoordrijkheid voor het spel. Door de trage reactie van BB aan de kant van de NL spelers is er veel frustratie en irritatie gekomen die men heeft getracht te beantwoorden door een stukje "google translate" te plaatsen. Dit heeft eerder het averechtse effect gehad. Nu zijn er spelers geweest die zich geuit hebben (wel dan niet kritisch) op het forum en een spel ban hebben gekregen... ik zie de link niet.

    In de naam van gezond verstand en "Fair Play" heeft de pakhuis bug minder invloed op het spel/sfeer als het "communiceren" en de bans die daarna zijn gevolgd.

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    BB laat zich van haar slechte kant kennen, voor mij heeft dit gedrag ingame ook gevolgen. Denk dan aan het financiële aspect.

  9. #39
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Het is gewoon heel jammer dat je als nieuwe CM direct in het diepe gegooid word met het PAKHUIS probleem zo als die nu gaande is.
    Maar om je dan als nieuwe CM zo op te stellen om berichten zonder enige uitleg te verwijderen is ongepast en werkt juist tegen gesteld.
    En om dan ook mensen van het SPEL te weren ipv het forum is ook absoluut een verkeerde keuze zeker als het een PERMANENTE ban blijft.
    Daar verliest BB BETALENDE klanten dit kan zeker niet goed gekeurd worden door BB en zal naar mijn mening ook wel terug gedraaid gaan worden.

    Het was beter geweest om diegene die dan een ban hadden gekregen een forum ban te geven ipv een spel ban.
    Zoals GEXTE ook al zei nu kan ik hier gewoon door gaan waar ik mee bezig was alleen ben ik nu boos en teleurgesteld in onze nieuwe CM.

    Ik hoop dat BB_Rynrcer tot inkeer komt na het weekend en de spel ban's opheft en er een forum ban van maakt want dat zou het enige juiste zijn.
    En dan als het pakhuis probleem voor bij is dat de forum ban's ook weer opgeheven worden en dat we dan weer fris en nieuw van start kunnen gaan.

    BTW dit is mijn inlog scherm op het spel.

    Je toegang tot het spel is geblokkeerd om de volgende reden:
    Beste settler, U heeft een permanente ban voor de website The Settlers Online-Nederlands. Alleen het ondersteuningsteam kan de permanente ban nog ongedaan maken. U heeft meerdere malen onze gedragregels genegeerd. De reden van deze verbanning is een cumulatie van van eerdere misdragingen, beledigingen jegens Bluebyte, en het uitlokken van aggressie op het forum.
    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door edski; 26-07-14 om 11:17.
    gemaakt door Zubatsu

  10. #40
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    In mijn ogen is de enige oplossing voor 'pakhuis-gate' dat iedereen maar dan ook iedereen max. 1 pakhuis uit het event overhoud

    Dit ongeacht of mensen bewust of onbewust de bug hebben gebruikt en daardoor meer dan 1 pakhuis te behalen; het is en blijft voor alle 'eerlijke' spelers namelijk in mijn ogen onverteerbaar dat mensen dus alsnog met 2 of 3 pakhuizen kunnen wegkomen; dit is namelijk ook gewoon bug-abuse.
    Ik zou dan ook graag zien dat BB zijn mening hierover herziet en iedereen gewoon max 1 pakhuis laat hebben vanuit het event; anders zijn de eerlijke spelers alsnog significant benadeeld ten opzichte van de bewuste/ onbewuste bug-abusers; dit staat volledig in contradictie met de huisregels welke er voor dit spel gelden en welke BB zelf heeft opgesteld.

    Ik snap dat sommige mensen niet happy zijn met deze post; maar 1 pakhuis uit het event was de bedoeling... niet meer en niet minder... en dit dient in mijn ogen dan ook volledig gehandhaafd te worden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.