Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Onze CM BB_Rynrcer of MOD

    Ik zal hier op een nette wijze (wat ik altijd doe) neerzetten wat ik van deze CM BB_Rynrcer of MOD vind.

    De berichten die ik plaats zijn altijd netjes en met mededelingen van wat IK er van vind of wat MIJN mening is.
    Om dan MIJN berichten te verwijderen vind ik nog al slap zeker als je er GEEN feedback op geeft van wat ik dan eventueel verkeerd neer gezet zou hebben.

    Om bijvoorbeeld over het "boycot" verhaal even een response te geven.
    Heb ik gezegd "mss een boycot van een maand" maar wat ik ook steeds daarbij vertelde is dat ik de 100% voorkeur heb dat het op een FAIRPLAY wijze word opgelost.

    En als ik dan nadat er zonder enige feedback weer berichten verwijderd zijn van mij en ik daar op deze wijze op reageer "DUS VOLLEDIGE ONZIN OM ZE TE VERWIJDEREN PLAATS ER DAN EEN ANTWOORD OP WAAR WE WAT AAN HEBBEN STELLETJE AMATEURS"

    Word mij een chat ban gegeven ingame ipv hier op het forum mij een bericht te sturen van wat ik eventueel niet volgens de regels geplaatst zou hebben.
    En mij daar eventueel als ik niet correct zou reageren hier in het forum een standje geven.

    Daarom CM BB_Rynrcer of MOD die dit gedaan heeft ik vind het niet getuigen van enige professionaliteit maar van een stel amateurs die zonder enig fatsoen maar wat doen.
    Ik Heb met de vorige CM ook wel eens een verschilletje gehad maar die handelde dat fatsoenlijker af dan op dit moment gedaan word door CM BB_Rynrcer.

    FAIRPLAY YEAH RIGHT
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ook wil ik nog even zeggen dat ik het heel flauw en kinderachtig vind dat ik een chat ban krijg ipv een forum ban staat volgens mij los van elkaar.

    Wereld chat---Hulp chat---Handels chat---Gilde chat BAN

    Dit gaat toch echt te ver hoor en staat in geen enig verband tot wat IK verkeerd gezegd ZOU hebben.

    Ik zou het op prijs stellen als hier een fatsoenlijke respons op komt of openlijk of via mijn berichten dat is mij om het even.
    Laatst gewijzigd door edski; 25-07-14 om 14:41.
    gemaakt door Zubatsu

  3. #3
    MOD_Lentox
    Beste mensen,

    Elke verwijzing of uitnodiging naar petities en boycots zal worden verwijderd, afhankelijk van het type en de situatie, en kan leiden tot een waarschuwing of ban, zonder waarschuwing. Ik zal jullie weer moeten verwijzen naar onze regels.

    Probeer het astublieft netjes te houden op het forum. Astublieft niemand beledigen en anderen oproepen. Ik kan jullie frustraties begrijpen maar astublieft hou het netjes.

    Hier hebben jullie nogmaals de link van onze regels: >Regelementen<

  4. #4
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste mensen,

    Elke verwijzing of uitnodiging naar petities en boycots zal worden verwijderd, afhankelijk van het type en de situatie, en kan leiden tot een waarschuwing of ban, zonder waarschuwing. Ik zal jullie weer moeten verwijzen naar onze regels.

    Probeer het astublieft netjes te houden op het forum. Astublieft niemand beledigen en anderen oproepen. Ik kan jullie frustraties begrijpen maar astublieft hou het netjes.

    Hier hebben jullie nogmaals de link van onze regels: >Regelementen<

    Beste MOD_Lentox

    Ik houd het altijd netjes en ik heb zeker NIET opgeroepen tot een boycot of een petitie.
    Ik heb altijd de voorkeur gegeven aan 100% FAIRPLAY oplossingen.
    Daarom verbaasd het mij dat mocht ik mij onverhoopt in een bericht verkeerd geformuleerd of uitgesproken hebben dan zou ik daar door een van de beheerders op aangesproken willen worden.
    En niet zonder opgave van reden in de online game chat een ban krijgen maar dat we het paaltje bij het perkje houden en mij mocht dat nodig zijn omdat ik mij verkeerd geformuleerd of uitgesproken heb dan hier op het forum een daarbij passende ban krijg nadat mij een bericht is gestuurd of ik beter wil opletten met het formuleren van mijn berichten.

    Zeg alles leuk en aardig

    Dat ik niet in wereld, hulp, handel, gilde en zelfs fluister chat kan komen vind ik al erg overdreven.
    Maar ik kan tevens niet meer zien wie er ONLINE is en ik kan totaal GEEN handel doen klopt van geen kant.
    Kom op CM BB_Rynrcer en/of MOD dit gaat veel te ver.
    Laatst gewijzigd door edski; 25-07-14 om 15:29.
    gemaakt door Zubatsu

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    jij komt er nog genadig vanaf :P
    ik reageerde op jouw post en zei dat ik het er mee eens was...
    de reactie van BB:

    Je toegang tot het spel is geblokkeerd om de volgende reden:

    Beste settler, u heeft een permanente ban voor The Settlers Online. Alleen het ondersteuningsteam kan de permanente ban nog ongedaan maken. U heeft meerdere malen onze gedragregels genegeerd. De redenen van deze verbanning zijn: oproep boycot, obsceen taalgebruik, intimidatie van andere spelers.

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    hopelijk komen ze tot het inzicht dat ze een grote fout hebben gemaakt.

    we hopen u snel weer te zien gekkie.
    Laatst gewijzigd door BartSimpson; 25-07-14 om 18:00.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wist zeker dat hier een bericht van mij stond, zoals gewoonlijk netjes.
    Dit gaat wel erg ver.

    Ik verzoek edoch met enige nadruk, plaats dat bericht terug.

  8. #8
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Ik zal hier op een nette wijze (wat ik altijd doe) neerzetten wat ik van deze CM BB_Rynrcer of MOD vind.

    De berichten die ik plaats zijn altijd netjes en met mededelingen van wat IK er van vind of wat MIJN mening is.
    Om dan MIJN berichten te verwijderen vind ik nog al slap zeker als je er GEEN feedback op geeft van wat ik dan eventueel verkeerd neer gezet zou hebben.

    Om bijvoorbeeld over het "boycot" verhaal even een response te geven.
    Heb ik gezegd "mss een boycot van een maand" maar wat ik ook steeds daarbij vertelde is dat ik de 100% voorkeur heb dat het op een FAIRPLAY wijze word opgelost.

    En als ik dan nadat er zonder enige feedback weer berichten verwijderd zijn van mij en ik daar op deze wijze op reageer "DUS VOLLEDIGE ONZIN OM ZE TE VERWIJDEREN PLAATS ER DAN EEN ANTWOORD OP WAAR WE WAT AAN HEBBEN STELLETJE AMATEURS"

    Word mij een chat ban gegeven ingame ipv hier op het forum mij een bericht te sturen van wat ik eventueel niet volgens de regels geplaatst zou hebben.
    En mij daar eventueel als ik niet correct zou reageren hier in het forum een standje geven.

    Daarom CM BB_Rynrcer of MOD die dit gedaan heeft ik vind het niet getuigen van enige professionaliteit maar van een stel amateurs die zonder enig fatsoen maar wat doen.
    Ik Heb met de vorige CM ook wel eens een verschilletje gehad maar die handelde dat fatsoenlijker af dan op dit moment gedaan word door CM BB_Rynrcer.

    FAIRPLAY YEAH RIGHT
    Beste Edski,

    Je overtreed in het bovengaande bericht tenminste 2 gedragsregels: je bent beledigend (je noemt mij slap. een amateur, onprofessioneel en onfatsoenlijk) en je schreeuwt.

    BB Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #9
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste Edski,

    Je overtreed in het bovengaande bericht tenminste 2 gedragsregels: je bent beledigend (je noemt mij slap. een amateur, onprofessioneel en onfatsoenlijk) en je schreeuwt.

    BB Rynrcer
    Beste BB Rynrcer

    Je hebt in elk geval je stempel gezet ;-)
    Er zit een verschil tussen dat ik iets vind of dat ik iets vaststel.
    Bij beide gevallen zeg ik dat IK HET VIND DAT... en dat mag want dat is namelijk naar MIJN mening het geval
    En die schreeuw die ik geef over FAIRPLAY YEAH RIGHT zou je duidelijk moeten maken dat de hele aanpak van het pakhuis probleem anders opgelost had moeten worden dan waren deze situaties ook niet ontstaan.
    En dat terwijl ik niet eens meerdere pakhuizen heb verkregen via de BUG maar het op neem voor de spelers die dat wel hebben.

    Edski
    Laatst gewijzigd door edski; 25-07-14 om 18:47.
    gemaakt door Zubatsu

  10. #10
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    jij komt er nog genadig vanaf :P
    ik reageerde op jouw post en zei dat ik het er mee eens was...
    de reactie van BB:

    Je toegang tot het spel is geblokkeerd om de volgende reden:

    Beste settler, u heeft een permanente ban voor The Settlers Online. Alleen het ondersteuningsteam kan de permanente ban nog ongedaan maken. U heeft meerdere malen onze gedragregels genegeerd. De redenen van deze verbanning zijn: oproep boycot, obsceen taalgebruik, intimidatie van andere spelers.
    Sorry GEXTE

    Maar mijn uitgangspunt was altijd dat BB het met FAIRPLAY moest oplossen naar beide kanten toe.
    Dat ze de verhalen uit hun verband trekken en dan dit soort acties boven op het andere wat voor iedereen al zeer heftig is te gaan gooien.
    Kan ik alleen maar uit op maken dat er heel snel heel veel spelers zullen weg gaan bij TSO wat heel jammer is.

    Maar goed ik leg me er verder bij neer wetende dat dit spel door dit gedoe voor mij voorbij is.
    Het speel plezier word je hier aardig ontnomen door dit soort acties.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.