Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #61

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    beste BB,

    kunnen jullie dit niet als volwassen mensen oplossen?
    het is maar een spel en om dan iemand een ban te geven gaat erg ver.
    Gexte is een belangrijke pion in onze gilde.
    en er zijn al een aantal mensen mee gestopt door deze ban, het zal mij
    dan ook niet verbazen als er meer mensen mee zouden stoppen.
    Hoop dan ook van harte dat Onze Gexte weer terug komt in het spel

    MVG Roykremer

  2. #62
    MOD_Lentox
    Beste Santos,

    Op 28-07-2014 heeft BB_Rynrcer aangekondigd dat er op 30-07-2014 tussen 15:00 en 15:30 een kort onderhoud gedaan zou worden.
    Iedereen kon dit lezen bij het inloggen op de server.

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou misschien wel fijn zijn als er in-game ook eens een pop-up kwam over tussentijdse onderhoud momenten.
    Want niet iedereen komt via de homepage binnen. Als je namelijk ingelogd staat ga je bij sommige browsers gelijk door naar het spel.
    Dus een reminder in-game als pop-up zou wel fijn zijn voor degene die niet via de homepage inloggen.
    Tevens ben je dan altijd op de hoogte.

  4. #64

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Thx Lentox wou mijn reply aanpassen maar bedacht me ineens.
    Feit blijft wel dat de communicatie beter mag.
    Geen kritiek maar een tip want ik zie het in veel topics uit de hand lopen.

    PS. de tekst van het onderhoud stond niet op de home page dat was pas later gisteren dus kon ik dat niet lezen toch?
    Laatst gewijzigd door Santos; 31-07-14 om 11:06.

  5. #65
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dat bericht heeft er niet vanaf 28.07 gestaan Lentox, dat stond er pas op 30.07 nadat dat onderhoud al af was. Je hebt ons zelf in de wereld chat op de hoogte gesteld toen er klachten waren vanwege het niet kunnen inloggen tijdens dat onderhoud.

    Dat de communicatie gewoon steeds slechter wordt is mij wel duidelijk, maar ik vind het wel ver gaan dat er nu steeds gedaan wordt alsof wij niet goed opletten ipv TSO. Het onderhoud van de afgelopen nacht is ook niet aangekondigd en duurde niet tot 05.26 uur zoals in het bericht staat van de CM, ik kon er nog niet op om 06.30 uur. Ik heb op dat moment een bericht geplaats op het forum.

    Deze reactie van mij lijkt misschien kinderachtig, maar onwaarheden vertellen om eigen fouten toe te dekken, daar heb ik een hekel aan. Het spijt mij te moeten schrijven dat ik met steeds minder plezier inlog op Settlers.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #66

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    En toen was het weer stil......
    Maar doe nog een poging.

    Ben zelf admin geweest op een site en stilzwijgen op waarheden helpt niet en werkt averechts.
    Wat nelleke al zegt en ikzelf dat het niet op de homepage stond is de waarheid.
    Wat Rood en ik al zei over de pakhuizen is ook waarheid.Het is niet fair tegenover de eerlijke spelers.
    Waarom word er elke keer ontwijkend geantwoord op de vragen van ons vraag ik me af.
    Ik zie steeds meer spelers stoppen en als ik dat zie moet BB dat toch ook zien lijkt me.
    Kom nu eens met een redelijke oplossing want topics weghalen resulteert alleen maar in meer frustratie bij de leden.
    En zal de discussie nooit stoppen .
    Ik hoop dan nu ook op een goede reactie zonder om de hete brij heen te draaien.
    Laatst gewijzigd door Santos; 31-07-14 om 22:16.

  7. #67
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Santos Bekijk Berichten
    En toen was het weer stil......
    Maar doe nog een poging.

    Ben zelf admin geweest op een site en stilzwijgen op waarheden helpt niet en werkt averechts.
    Wat nelleke al zegt en ikzelf dat het niet op de homepage stond is de waarheid.
    Wat Rood en ik al zei over de pakhuizen is ook waarheid.Het is niet fair tegenover de eerlijke spelers.
    Waarom word er elke keer ontwijkend geantwoord op de vragen van ons vraag ik me af.
    Ik zie steeds meer spelers stoppen en als ik dat zie moet BB dat toch ook zien lijkt me.
    Kom nu eens met een redelijke oplossing want topics weghalen resulteert alleen maar in meer frustratie bij de leden.
    En zal de discussie nooit stoppen .
    Ik hoop dan nu ook op een goede reactie zonder om de hete brij heen te draaien.

    Beste Santos,

    Het antwoord op je vragen (en op dat van andere vragen in deze thread) is al gegeven in de berichten 'Misbruik bug Verbeterde pakhuizen' en 'Update verbeterde pakhuizen' van 18 en 23 juli jongstleden. Er is tot nu toe geen verandering gekomen in deze informatie.

    Met vriendelijke groet,
    BB_Rynrcer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. #68
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij geld het zelfde,Hallo mede spelers .
    Ik vind het heel erg, dat spelers uit Div. Gilden in de Ban zijn gezet.
    Of dit nou komt door de komst van die nieuwe BB of anders, spelers die niet expres het spel hebben geforceerd of andere problemen die ik niet weet.

    Zoals mijn Gilde Tempeliers weten, dat ik maar kort per dag spel, dit i v m ziekte Rug en Nek hernia Cronische Otrose (botontkalking), Nogmals ik vind het heel erg dat GEXTE in de Ban is gezet.

    Ik vind ook jammer dat ik op mijn ledenlijst geen muziek meer kan zetten door middel van Jou tube, alleen nog maar tekst.
    Ook zit ik met een Bug, hooftmissie, bevrijd het thuisgebied niveau 15 nodig, dit staat er bij mij ruim 1.5 jaar in, heb daar al tig keer over gemaild naar de BB s , ze doen er niks aan.
    ik vind het jammer dat wij op de blaren moeten zitten voor de foute Bugs in het spel, en verder zit ik er aan te denken om te stoppen met deze game, Ik heb een mooi eiland, dat is de reden dat ik nog speel the Setters online.

  9. #69

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten

    Beste Santos,

    Het antwoord op je vragen (en op dat van andere vragen in deze thread) is al gegeven in de berichten 'Misbruik bug Verbeterde pakhuizen' en 'Update verbeterde pakhuizen' van 18 en 23 juli jongstleden. Er is tot nu toe geen verandering gekomen in deze informatie.

    Met vriendelijke groet,
    BB_Rynrcer
    tja, dat is wel een hele leuke, beste Rynrcer. heb eindeloos lopen zoeken naar je verwijzing. daar staat slechts 1 (re)aktie. alle pagina's die daarop volgden met reacties die toendertijd vermeld zijn, zijn verwijderd. de topic is gesloten, dus je kan niet meer reageren, dus als er nog vragen zijn gaan mensen natuurlijk of een nieuwe topic maken of in deze topic verder reageren. lijkt mij wel een erg logisch gevolg.
    dat niet alleen, ik vind het jammer dat al die reacties op je verwijzing zijn verwijderd. daarmee lijkt het alsof tso een vrije forum hier censureert. ik zeg het voorzichtig ...., maar zou wel graag een antwoord hier op willen over hoe jullie dit zien, want ook bij andere topics, zoals "bijna" van redsno, wordt gewoonweg als topic afgesloten, zodat niemand meer kan reageren. ik heb hier m.i. terecht vragen over - en ik ben blijkbaar ook niet de enige. misschien nog beter om hier een apart topic over te beginnen, zodat niet alleen deze topic maar ook deze mijn reactie ten goede komt.
    Laatst gewijzigd door KingEd7; 02-08-14 om 11:01.

  10. #70
    Davi-R
    Wij zijn nog vrij mild in onze reacties. Ik heb nu ook het Franse forum eens nagelezen en dat levert weer andere inzichten op. Daar wordt door enkele spelers geopperd dat BB de bug opzettelijk heeft laten zitten, zodat ze nu achteraf extra geld kunnen verdienen aan de terugroepactie. Ik begrijp de handelswijze van BB in deze zaak in het geheel niet, maar zover wil ik dan toch net weer niet gaan ...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.