Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #51
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    jij komt er nog genadig vanaf :P
    ik reageerde op jouw post en zei dat ik het er mee eens was...
    de reactie van BB:

    Je toegang tot het spel is geblokkeerd om de volgende reden:

    Beste settler, u heeft een permanente ban voor The Settlers Online. Alleen het ondersteuningsteam kan de permanente ban nog ongedaan maken. U heeft meerdere malen onze gedragregels genegeerd. De redenen van deze verbanning zijn: oproep boycot, obsceen taalgebruik, intimidatie van andere spelers.
    O vandaar de plotse rust

  2. #52

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edski Bekijk Berichten
    Misschien moeten we het maar gooien op dat BB_Rynrcer nieuw is en dat hij een foutje heeft gemaakt ;-)

    Ik ga er ook van uit dat spelers die opmerkingen gemaakt hebben in deze pakhuis gate die mss niet correct geformuleerd waren gewoon na het weekend weer het spel in kunnen.
    + 1

  3. #53
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas het is na het weekend al maar nog steeds geen toegang tot het spel
    Geen antwoord op mijn bericht naar BB_Rynrcer met het verzoek of hij toch wat milder wil zijn.
    En geen antwoord van het ondersteuningsteam of het een tijdelijke of permanente ban is.

    Beetje jammer
    gemaakt door Zubatsu

  4. #54

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het in alle oprechtheid heel vervelend voor je edski. 'Beetje jammer' is een understatement.
    Snap ook niets van de strategie die BB hanteert, met radiostilte en repressie redt je het niet. Ze zullen wel hun redenen hebben. Yep. Misschien. Toch?

  5. #55
    Hendrikus59's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat het allemaal zo uit de hand is gelopen.
    Ik vind het een fijn spel om te spelen, maar als ik dit allemaal zo lees, krijg ik steeds minder zin in deze Game The Setters Online, heb er veel energie ingestoken.
    Het kan zo maar over zijn wacht het maar af , met een Ban of zo, ik vind het wel erg hoor wat er nu allemaal is gebeurd, A. U. B Geef GEXTE een nieuwe kans.
    Hij/Zij geeft goede tips en is al zo lang aktief.
    Geef onze GEXTE terug A U B .

    Groeten van Hendrikus59

  6. #56
    MOD_Lentox
    Beste mensen,

    BB Bekijkt alles objectief. Dus het kan niet maar zo zijn dat BB iemand zomaar een ban geeft.
    Astublieft geen foutieve informatie verspreiden.

    MOD_Lentox

  7. #57
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Lentox het siert je dat je het opneemt voor BB, maar niemand is objectief en zeker niet iemand die in de verdediging wordt gedrukt. (wat ze volgens mij aan zich zelf te danken hebben in dit geval)
    En daar kun je een heel aantal mooie Nederlandse gezegden op los laten zoals: een slager die zijn eigen vlees keurt, een kat in het nauw maakt rare sprongen etc.

  8. #58
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Uit de faq van BB : Wat kan ik doen als ik ze niet mee heb?
    Het maakt niet uit waar je ze vandaan haalt. Je kunt degenen die je te kort komt kopen in de shop of het ruilsysteem.
    Je vrienden mogen je ook helpen.


    In het uiterste geval dus edelstenen kopen in de shop en daarvan de pakhuizen ( 750 gems p.st) betalen.
    Komt dat mega-happyhour even goed uit zo vlak voor het onderhoud en de 2e ronde van de terugroepactie
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #59

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste mensen,

    BB Bekijkt alles objectief. Dus het kan niet maar zo zijn dat BB iemand zomaar een ban geeft.
    Astublieft geen foutieve informatie verspreiden.

    MOD_Lentox
    dat lijkt mij werkelijk onmogelijk als je een mens bent. objectiviteit blijft in menselijke termen maar heel relatief. er is geen mens die volledig objectief is. en misschien heb ik er overheen gelezen, beste lentox, maar ik lees nergens "zomaar een ban", maar ik kan me ook vergissen en ben ook niet volledig objectief, ook al zou ik dat willen.
    begrijp best dat je loyaal bent naar je nieuwe baas, BB ..., maar zo'n reactie geeft toch ook weer aan dat ook jij niet objectief bent/ kunt zijn.

    ik ben van mening dat soms te veel verwezen wordt naar regels in het reglement, die te vaag zijn en/of te veel over laat aan de interpretatie van tso medewerkers en daarom doe ik bij deze het verzoek om nog 'ns naar de regels te laten kijken door een "objectief" ander persoon, om deze in het kader van met helderdere redenen iemand te waarschuwen / ergens op aan te spreken.

    groet,

  10. #60

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Baexem
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    er kan toch ook eerst een waarschuwing gegeven worden? eventueel in de vorm van een ban van een week? is een permanente ban dan niet meteen heel extreem?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.