Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #41
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    En wat is nu de winst van de hele exercitie van de afgelopen dagen? De onderwerpen waar het topic over ging worden gewoon op een andere plek herhaald, de spelers kunnen gewoon op het forum blijven posten maar mogen geen tarweveldjes meer bouwen. We hebben er wel 2 nieuwe irritaties bij: hele topics verwijderen en het bannen van spelers om voor velen (geldt ook voor mij) onduidelijke redenen. Lekker bezig BB. Kan dit nu echt niet met wat meer begrip en tact opgelost worden?? Ik zit nu te wachten op voortschrijdend inzicht, want ik voorzie na het volgende onderhoud een (verbeterd) pakhuis vol nog meer ellende.
    Oja, die laatste opmerking is GEEN oproep tot een boycot, revolutie of andere banwaardige acties
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #42
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ik zou dan ook graag zien dat BB zijn mening hierover herziet en iedereen gewoon max 1 pakhuis laat hebben vanuit het event;
    Ik denk dat iedereen het hier mee eens is Roodstaart dit is ook al meerdere keren geopperd in het verdwenen topic: Jouw-fout-mijn-fout-en-hoe-gaan-we-ermee-om.

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het helemaal met de starheid gehad. Heb alles afgebroken en verdeeld onder de gilde, helaas Gexte, heb je niet kunnen bedelen, maar volgens mij heb je pakhuizen genoeg..:P

    De groeten allemaal en veel speel plezier.
    Laatst gewijzigd door FuGaZi; 26-07-14 om 13:49.

  4. #44
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    In mijn ogen is de enige oplossing voor 'pakhuis-gate' dat iedereen maar dan ook iedereen max. 1 pakhuis uit het event overhoud
    Dit had gekund als BB meteen zaterdag had ingegrepen (eigenlijk al eerder, want ik begrijpt dat deze 'bug' ook op testserver aanwezig was), maar volgens mij is het daar nu te laat voor, want wat doe spelers die meer dan 4 pakhuizen 'gekregen' hebben moeten er 3 terug zetten in hun stermenu, maar wat als je die dingen helemaal niet meer hebt?

    Stel je hebt 10 pakhuizen 'gekregen' en daarvan heb je 8 op handel gezet voor 18k munten, dan hebben 8 andere spelers voor een normale marktprijs een pakhuiz gekocht en deze waarschijnlijk ook al geupgrade, moeten zij gaan uitzoeken van wie ze hem hebben gekocht, van hem/haar zijn munten en upgrade kosten moeten terug vragen zodat die speler zijn 8 pakhuizen weer in ster kan zetten?
    Dit lijkt mij ondoenlijk en dan heb ik helemaal nog niet gehad over die 8x 18k munten die de verkoper ook weer gebruikt heeft, misschien heeft hij/zij daar op de handel wel weer andere zaken voor gekocht, moet dat ook allemaal weer terug gedraaid worden?

  5. #45
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    maar wat als je die dingen helemaal niet meer hebt?
    Uit de faq van BB : Wat kan ik doen als ik ze niet mee heb?
    Het maakt niet uit waar je ze vandaan haalt. Je kunt degenen die je te kort komt kopen in de shop of het ruilsysteem.
    Je vrienden mogen je ook helpen.


    In het uiterste geval dus edelstenen kopen in de shop en daarvan de pakhuizen ( 750 gems p.st) betalen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #46
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt mij erg realistisch (maar niet heus).

  7. #47
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Wel een beetje jammer dat CM BB_Rynrcer vandaag wel online komt maar niet even de moeite neemt om zijn berichten te beantwoorden.
    gemaakt door Zubatsu

  8. #48

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Mijns inziens onlogisch dat GEXTE een spel-ban heeft gekregen voor opmerkingen op het forum, ik hoop hem dan ook snel terug te zien in de gilde chat .

  9. #49
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt me erg onlogisch inderdaad.
    Voor vloeken op wereldchat zal je immers ook geen forum ban krijgen lijkt me.

  10. #50
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien moeten we het maar gooien op dat BB_Rynrcer nieuw is en dat hij een foutje heeft gemaakt ;-)

    Ik ga er ook van uit dat spelers die opmerkingen gemaakt hebben in deze pakhuis gate die mss niet correct geformuleerd waren gewoon na het weekend weer het spel in kunnen.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.