Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #21
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Mij verbaast het niet dat de nieuwe CM korte metten maakt i.v.m het uiten van beledigingen aan wie dan ook. Dat is gebruikelijk op een forum. Als je dat niet gelijk de kop indrukt kan de boel behoorlijk escaleren. Ik heb alle teksten gezien, ook deelgenomen aan de discussie, die het eigenlijk niet was.
    Op hoge toon eisen stellen terwijl je zelf in de fout bent gegaan heeft geen pas.

    Ik ben blij dat dat topic verdwenen is.
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 25-07-14 om 21:36.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Nelleke, jij hoort bij het support team lijkt me.

  3. #23
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ongeacht hoe je het bedoelt Quiberon. Ik ben bijna 5 jaar moderator geweest op een groot Amerikaans forum. Ben er mee gestopt omdat ik het niet meer kon verdragen hoe onfatsoenlijk mensen kunnen zijn tegen anderen die ze nog nooit persoonlijk ontmoet hebben. Onder dekking van een nickname denken dat ze alles maar kunnen schrijven wat in ze opkomt. Hoe woorden verdraaid worden, grove beledigingen worden geuit omdat men zijn zin niet krijgt of betrapt wordt op onfatsoenlijk gedrag. Ja, zelfs dreigen een ander iets lichamelijk aan te willen doen.

    Dus heb ik mij echt zitten afvragen in de afgelopen dagen wanneer er eens iemand ging ingrijpen hier.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    • Een pijnlijk foutje bij Manchester United. Het nieuwe thuisshirt werd op de clubwebsite voor slechts 22 pond (29,63 euro) aangeboden. Met recht slechts, want de normale prijs is 55 pond (74,08 euro). Foutje bedankt, zullen we maar zeggen. Maar een fraai gebaar van de club van Louis van Gaal: de mensen die het goedkope shirt op de kop hadden getikt, hoeven niet de restprijs te betalen. Een meevallertje dus.
    Het kan dus ook anders!!

    groeten Tollie

  5. #25
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Mij verbaast het niet dat de nieuwe CM korte metten maakt i.v.m het uiten van beledigingen aan wie dan ook. Dat is gebruikelijk op een forum. Als je dat niet gelijk de kop indrukt kan de boel behoorlijk escaleren. Ik heb alle teksten gezien, ook deelgenomen aan de discussie, die het eigenlijk niet was.
    Op hoge toon eisen stellen terwijl je zelf in de fout bent gegaan heeft geen pas.

    Ik ben blij dat dat topic verdwenen is.

    Zoals jij stelt Nelleke199 dat jij alles gevolgd heb dan weet jij ook dat er GEEN onfatsoenlijke dingen gezegd en gemeld waren in het topic wat ze voor hun eigen gemak maar even verwijderd hebben.
    En gezien de situatie met de pakhuizen bug en de communicatie daar over door onze nieuwe CM is het niet raar dat de discussie iets scherper was is dan normaal.
    Dat er berichten werden verwijderd zonder enige uit leg was niet meer dan olie op het vuur gooien.
    En juist daar door mensen het nog iets scherper stelden maar altijd voor een FAIRPLAY regeling waren maar wel 1 die 2 kanten op gaat.
    Het is natuurlijk heel raar als je 4 of meer pakhuizen verkregen had door een BUG die bekend was bij vanaf de test server die willens en wetens toch op de live servers was gegooid zoveel pakhuizen terug te willen eisen dat juist die mensen er maar 1 over zouden houden( die waar je in eerste instantie recht op had)
    Maar als je er minder dan 4 had verkregen dan mocht je die houden (dat is dus meer dan die ene waar je recht op had) wat dan ook weer raar is toch.
    Maar als je er netjes maar 1 had verkregen waar je ook recht op had dan gaan ze je er geen 2 bijgeven wat ook weer raar is toch

    even in een lijstje gezien

    4+ = teruggeven tot je er maar 1 overhoud loop je er zeker 2 mis
    4- = je mag alles houden dat is dan zeker 2 extra
    1 = zoals het hoorde te zijn loop je er 2 mis

    Ik vind dit een hele vreemde manier van FAIRPLAY
    En dat heb ik ook geuit in dat andere topic die nu weg gehaald is
    gemaakt door Zubatsu

  6. #26
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Ongeacht hoe je het bedoelt Quiberon. Ik ben bijna 5 jaar moderator geweest op een groot Amerikaans forum. Ben er mee gestopt omdat ik het niet meer kon verdragen hoe onfatsoenlijk mensen kunnen zijn tegen anderen die ze nog nooit persoonlijk ontmoet hebben. Onder dekking van een nickname denken dat ze alles maar kunnen schrijven wat in ze opkomt. Hoe woorden verdraaid worden, grove beledigingen worden geuit omdat men zijn zin niet krijgt of betrapt wordt op onfatsoenlijk gedrag. Ja, zelfs dreigen een ander iets lichamelijk aan te willen doen.

    Dus heb ik mij echt zitten afvragen in de afgelopen dagen wanneer er eens iemand ging ingrijpen hier.
    je geeft een aantal voorbeelden uit je ervaring en vraagt je vervolgens af , alsof die 1 op 1 toepasbaar zijn op dit forum, wanneer hier iemand eens ging ingrijpen.
    Ik heb in dat hele topic alleen maar spelers gezien die geirriteerd waren, met vragen zaten en berichten plaatsten die soms langs het randje gingen maar zeker niet eroverheen. Grove beledigingen en bedreigingen heb ik niet gelezen.
    Ik heb geen ervaring als mod, maar wel bijna 20 jaar gewerkt op een plek waar agressie aan de orde van de dag was. Dan is het zaak om oplossingen te bedenken, vragen te beantwoorden. Als een kind aan z'n moeder vraagt : waarom niet? en het antwoord is " omdat ik je moeder ben" is dat een teken van machteloosheid. Dat is het geven van een ban of het verwijderen van een compleet topic ook. Dit alles had voorkomen kunnen worden wanneer er gecommuniceerd was en wanneer ook bb
    toegegeven had dat de hele terugroepactie geen schoonheidsprijs verdient .
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #27
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Wij verschillen van mening en dat mag. Ik vind dat er wel degelijk sprake was van beledigingen. In dit topic overigens weer, lees de eerste pagina er maar eens op na.

    Het verwijderen van topics is gewoon volgens de regels van dit spel en ter beoordeling van de CM. Heeft niets met machteloosheid te maken, maar met goed de orde handhaven.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #28
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Wij verschillen van mening en dat mag. Ik vind dat er wel degelijk sprake was van beledigingen. In dit topic overigens weer, lees de eerste pagina er maar eens op na.

    Het verwijderen van topics is gewoon volgens de regels van dit spel en ter beoordeling van de CM. Heeft niets met machteloosheid te maken, maar met goed de orde handhaven.

    Dat op de eerste pagina komt na de frustratie van menig verwijderde berichten zonder uitleg en door de BAN die gegeven is in het spel zelf totale onzin.
    En zoals jij zegt je bent MOD geweest dan weet je ook dat met NORMAAL reageren vanuit een MOD of ander die met het spel te maken heeft ook vaker een normale reactie terug krijgt.
    Zou dat niet het geval zijn dan kan je een waarschuwing geven en dan een BAN.

    Maar zonder enige uitleg berichten verwijderen en een ban uitdelen is in mijn ogen een teken van machtsmisbruik en machteloosheid en niet capabel zijn voor de functie.

    En door die dingen te doen gooi je alleen maar olie op het vuur en ik denk dat in de meeste gevallen als er even een op de vingers tikkende bericht uit gegaan was na het verwijderen van een bericht dat er wel degelijk geluisterd was.

    Maar goed ik denk dat het uit eindelijk allemaal wel weer goed komt en dat BB de juiste stappen zal ondernemen
    gemaakt door Zubatsu

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    geheel los van het feit of een ban wel of niet terecht is (ik ben van mening dat dit niet terecht is, maar dat laten we nu voor het gemak gewoon ff buiten beschouwing)...

    ik maak hier een overtreding, op de forums. voor straf wordt ik gebanned van het spel, maar ik mag en kan nog gewoon hier op de forums verder mijn gang gaan... in het spel heb ik zeker nix misdaan, want ik kom daar vrijwel nooit op andere chats behalve gildechat... dan zou je toch zeggen dat een forumban meer op zijn plaats zou zijn dan een spelban...
    wat is er nou verandert aan de situatie??? ik kan hier nog steeds eventueel mensen bedreigen en uitschelden...

    dit is hetzelfde als dat ik te over de stoep rijdt met mijn scooter en gepakt wordt en ze nemen mijn auto in beslag terwijl ik vrolijk verder over de stoep mag rijden met mijn scooter...
    ik vind het maar raar... had op zijn minst mij dan ook gebanned van de forums...

    maar zoals gewoonlijk zal het wel weer aan mij liggen
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 25-07-14 om 23:36. Reden: hoofdletters weggehaald voor nelleke :)

  10. #30
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Edski, dus omdat jij gefrustreerd was mag je zomaar iemand anders voor van alles en nog wat uitmaken? En dan vind je het vreemd, dat diegene dat niet accepteert?

    Weleens gehoord van het gezegde: je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn?
    Als je rustig en op normale toon iets vraagt of op wil merken heb je veel meer kans gehoor te vinden.

    Alleen al dat je steeds woorden volledig in hoofdletters schrijft is vervelend en ongepast, volgens de internet etiquette schreeuw je. En opnieuw schrijf je dat iemand niet capabel is voor zijn functie. Dat is helemaal niet aan jou om dat te beoordelen, maar aan zijn werkgever. Begrijp je niet hoe dat allemaal overkomt?
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 25-07-14 om 22:53.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.