Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71

Onderwerp: Onze CM BB_Rynrcer of MOD

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een mooi wapen zo'n ban.
    Maar het geeft een negatief effect op de situatie, en BB Rynrcer heeft weliswaar een punt.
    We moeten netjes blijven

    Wat heb je eraan om iedereen te verbannen.

    Maar waar blijft nu de juiste aanpak van het probleem.

    Ga eerst in overleg met je achterban, bedenk de consequenties van wat als......we het zo doen of zo doen.
    We hebben een lastige situatie, en ik verzoek hierbij om de mensen die inmiddels gebanned zijn, met een goede waarschuwing weer terug te laten komen.
    Het spel is ter ontspanning, althans wordt het toch een beetje een inspanning.
    Maar ik lig er geen minuut wakker van.

    Dus TSO-team strijk eens over jullie hart en haal de verbannen leden terug in het spel al is het een teken van welwillendheid.
    Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt

    Probeer mijn motto is "Mens erger je niet verbaas je slechts"

    En voor alle TSO spelers heb ik de volgende boodschap "Blijf netjes en correct" En behandel de Moderatoren met respect.
    Denk maar aan wat je wilt formuleren, laat het rusten lees je tekst nog eens door voordat je iets verstuurd.
    Werk aan wederzijds respect, we zijn allemaal toetsenisten achter een PC.

    Ik hoop dat het aan beide zijden van de lijn wordt begrepen

  2. #12
    MOD_Lentox
    Beste mensen,

    Je hebt discussieren en discussieren.

    Discussiëren doe je als je een verschil van mening hebt. Dat kan hier ook. Gelukkig denken wij niet allemaal hetzelfde en willen wij als wij er anders over denken anderen overtuigen door te discussieren over onderwerpen. Maar als ik zou roepen "ik wil dat wij nu moeten stoppen met het evenement" zou ik geen gelijk krijgen. Mensen zouden dan vragen stellen en heel het onderwerp/discussie zou uit de hand lopen. Ik zou hierbij nog mijn mening moeten versterken door argumenten neer te plaatsen. Alleen hier op het forum hebben wij ook regels. Ik zou ook rekening moeten houden met de regels die er zijn.

    Niemand oproepen tot boycot, geen mensen beledigen, niet schreeuwen.

    BB luistert naar jullie als jullie de huisregels in acht nemen.

    -Door jullie uit te laten praten
    -Door open te staan voor discussie`s
    -Door gelijkwaardig iedereen te behandelen
    -Door antwoorden te geven op vragen

    Hou het netjes en blijf discussieren wij moderators staan open voor al jullie discussies alleen hou het netjes en beledig niemand.
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 25-07-14 om 18:52.

  3. #13
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste mensen,

    Je hebt discussieren en discussieren.

    Discussiëren doe je als je een verschil van mening hebt. Dat kan hier ook. Gelukkig denken wij niet allemaal hetzelfde en willen wij als wij er anders over denken anderen overtuigen door te discussieren over onderwerpen. Maar als ik zou roepen "ik wil dat wij nu moeten stoppen met het evenement" zou ik geen gelijk krijgen. Mensen zouden dan vragen stellen en heel het onderwerp/discussie zou uit de hand lopen. Ik zou hierbij nog mijn mening moeten versterken door argumenten neer te plaatsen. Alleen hier op het forum hebben wij ook regels. Ik zou ook rekening moeten houden met de regels die er zijn.

    Niemand oproepen tot boycot, geen mensen beledigen, niet schreeuwen.

    BB luistert naar jullie als jullie de huisregels in acht nemen.

    -Door jullie uit te laten praten
    -Door open te staan voor discussie`s
    -Door gelijkwaardig iedereen te behandelen
    -Door antwoorden te geven op vragen

    Hou het netjes en blijf discussieren wij moderators staan open voor al jullie discussies alleen hou het netjes en beledig niemand.
    We moeten wel in acht nemen dat het item dat nu speelt wel een van de zeer heftige is en dat de gemoederen hoog oplopen.
    Dat neemt idd niet weg dat we respectvol met ELKAAR moeten omgaan.
    Dus als iemand iets verkeerd formuleert dat het bericht word weg gehaald en dat er even een korte uitleg word gestuurd via berichten.
    Als iemand dan nog ongepast reageert dan kan je altijd eerst nog even waarschuwen voor je een ban uitdeelt.
    Zeker in de situatie die er nu is in andere gevallen zou je hem idd mss sneller kunnen geven als de noodzaak daar is
    gemaakt door Zubatsu

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Wel Lentox, dan vind ik het met alle respect zwaar overdreven dat GEXTE een permanente ban krijgt in het spel vanwege het uiten van kritiek op BB.

    ik heb geen oproep tot boycot gezien, ik heb geen beledigingen gezien en geen intimidatie gezien.

    ik hoop echt dat jullie tot inkeer komen en alles eens rustig op een rijtje zetten.
    Er zijn hier veel zaken gebeurd de laatste dagen die perfect voorkomen hadden kunnen worden.

    Ik begrijp dat jullie je werkgever moeten verdedigen en dat voor hen de centen belangrijker zijn dan het spelplezier.
    toch hoop ik dat jullie de frustraties die bij onze spelers leven kunnen vertalen naar de opperste leiders.

    ik weet niet hoe het op andere fora aan toe gaat maar ik neem aan dat ze door heel deze saga ook niet gelukkig worden.

  5. #15

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens BartSimpson. Eenzelfde soort reactie heb ik gegeven bij record: 'jouw fout, mijn fout en hoe gaan we hiermee om' . Maar dat record is om duistere redenen niet meer bereikbaar. Zucht.

  6. #16
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat zelfs zo idioot dat er een heel topic word weg gehaald.
    Waarom vraag ik me dan af dat topic had toch gewoon ook gesloten geworden ipv weg te halen heel raar deze actie

    Jouw-fout-mijn-fout-en-hoe-gaan-we-ermee-om
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...mee-om./page15
    gemaakt door Zubatsu

  7. #17

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de berichtjes van Edski en GEXTE niet meer kunnen lezen, helaas. Maar als het om beledigen gaat, meningen uiten lelijke taal uiten enzovoort, kijk dan de volledige 15 pagina's van het topic "Jouw fout, mijn fout" nog eens goed na BB_Ryncrer. Dan zul je merken dat je een dagtaak gaat krijgen vanwege de bans die er (volgens jullie) uitgedeeld moet worden.

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ook wel weer heel erg dapper om iemand "net" voor het weekend nog ff een ban te geven en je vevolgens het zogenaamde ....ondersteuningteam.... niet meer te bereiken is natuurlijk.
    Dit getuigd ook wel weer van de trieste manier waarop BB met zijn gebruikers/klanten (waarvan vele BETALEND) omgaat..... zucht........

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Voorop gesteld vind ik, ook al is die nieuw, dat vanwege t onderwerp en de aard van de discussie het eerder een taak van de admin is om de klappen hier omtrent op te vangen ipv hier de mod voor in te zetten (ook al doet die dit waarschijnlijk uit eigen beweging(no offense lennie)). Iets meer inmeng in de discussie door de admin zelf had m imo gesierd.

    Over het onderwerp zelf (neem aan dat het nog steeds over de pakhuizen gaat hier); persoonlijk vind ik dat de mensen die zich redelijk te goed hebben gedaan aan de pakhuizen en ze daarom terug dienen te geven best wel wat overdreven reageren. Ok dit is de eerste bug die misbruikt wordt en waar een actie op wordt ondernomen vanuit BB. In het verleden zijn er andere bugs geweest (bv de irma mandjes met haloween) waarbij er niets is gebeurd. Ik snap dat dit schrikken is en dat dit sommige die t spul al gretig hebben verkocht in de problemen kan brengen. Maar hoe je het ook went of keert het blijft exploiting en als ze t deze keer wel terugvragen neem dat 'verlies' dan ook gewoon. Als het naar behoren had gewerkt had men ze ook niet gehad. De mensen die de bug niet kende of er niet aan mee wilde doen hebben ze ook niet gehad. Laat het rusten en speel lekker verder, zoveel nodeloze energie wordt er hier verspeeld...

    Over de bans kan ik me niet uitlaten, heb de berichten gemist. Van de andere kant is er al lang bekend dat als er wordt opgeroepen tot boycot of iets in de strekking, deze berichten verwijderd worden. Hoe recht je t ook probeert te breien hierna, je doet een uitspraak of je doet m niet Permanente ban vind ik persoonlijk zwaar, een week of een maand van bezinning kan ook al serieus helpen. Wat dat betreft vind ik 2,3,4 uurtjes of voor mijn part een dag soms best licht. Voor een permanent ban zou er van mij ook een 3-strike-out-systeem mogen bestaan. Ga je echt zo ver dat men aan een permanente denkt ban dan eerst een week of zelfs een maand, de 2e keer een maand of zelfs 3 maanden en de 3e keer, tja dan ben je gewoon een ezel hehehe. Maar goed, beschouw dit als een suggestie...

    Maar laat t toch s een keer gaan mensen. T spul is verkregen op een onjuiste manier, daarom wordt t teruggevraagd. Kreeg zelf de indruk dat als je het niet direct terug kan geven, maar je wel zelf actief support benaderd dat er ook nog wel iets te regelen viel (maar dit kan ik tussen de regels door verkeerd hebben opgevat natuurlijk). Maar goed, ik ga nu m'n biertje pakken denk ik.
    Cheers! *-)
    Laatst gewijzigd door kili; 25-07-14 om 20:25.

  10. #20
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals al is gemeld is het hele topic over pakhuis-gate verdwenen. Ik zou graag weten op wiens initiatief en wat de reden is om alle 15+ pagina's te verwijderen.
    Wat de bans betreft: ik heb het allemaal gevolgd en gelezen. Edski heeft een chatban gekregen voor alle chats en kan niet meer handelen, Gexte heeft een algehele ban. Beide spelers hebben in mijn ogen vergelijkbare berichten geschreven op het forum. Als er dan al een ban gegeven moest worden ( wat m.i niet nodig was en ook op andere wijze opgelost had kunnen worden) had een forumban meer voor de hand gelegen.
    Bovendien kan ik Kili gelijk geven over de rol van de Mod en de CM. De laatste is volgens mij in eerste instantie de aangewezen persoon om op het forum te regeren en te reguleren. Naar mijn mening is de afwezigheid van de CM mede de oorzaak geweest van de escalatie.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.