Ik zal hier op een nette wijze (wat ik altijd doe) neerzetten wat ik van deze CM BB_Rynrcer of MOD vind.
De berichten die ik plaats zijn altijd netjes en met mededelingen van wat IK er van vind of wat MIJN mening is.
Om dan MIJN berichten te verwijderen vind ik nog al slap zeker als je er GEEN feedback op geeft van wat ik dan eventueel verkeerd neer gezet zou hebben.
Om bijvoorbeeld over het "boycot" verhaal even een response te geven.
Heb ik gezegd "mss een boycot van een maand" maar wat ik ook steeds daarbij vertelde is dat ik de 100% voorkeur heb dat het op een FAIRPLAY wijze word opgelost.
En als ik dan nadat er zonder enige feedback weer berichten verwijderd zijn van mij en ik daar op deze wijze op reageer "DUS VOLLEDIGE ONZIN OM ZE TE VERWIJDEREN PLAATS ER DAN EEN ANTWOORD OP WAAR WE WAT AAN HEBBEN STELLETJE AMATEURS"
Word mij een chat ban gegeven ingame ipv hier op het forum mij een bericht te sturen van wat ik eventueel niet volgens de regels geplaatst zou hebben.
En mij daar eventueel als ik niet correct zou reageren hier in het forum een standje geven.
Daarom CM BB_Rynrcer of MOD die dit gedaan heeft ik vind het niet getuigen van enige professionaliteit maar van een stel amateurs die zonder enig fatsoen maar wat doen.
Ik Heb met de vorige CM ook wel eens een verschilletje gehad maar die handelde dat fatsoenlijker af dan op dit moment gedaan word door CM BB_Rynrcer.
FAIRPLAY YEAH RIGHT