Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: support antwoord niet meer

  1. #1
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud

    support antwoord niet meer

    Ondertussen ben ik 3 weken verder sinds ik een ticket aan gemaakt hebt over een bug in het event omtrent de meesterarchtect dozen.
    (20 dozen kopen aan 3800 ballen en maar 19 ontvangen terwijl de 3800 ballen wel afgeschreven zijn)
    Ik heb netjes elke week een reminder gestuurd dat ik nog steeds in afwachting ben van reactie.
    Tot nog toe geen enkele reactie ook niet in me junk mail etc.

    Ik vindt dit een verontrustende en trieste ontwikkeling in dit spel.
    Mede omdat ik in andere feedback topic's de discussie en emotie's hoog op zie lopen.

    Met deze topic dan ook mijn laatste poging tot het maken van melding of het geven van feedback.

  2. #2
    MOD_Lentox
    Beste s-andman,

    Heb jij de ticketnummer nog?

    Zo ja, stuur dan opnieuw een mail naar het ondersteuningteam met die nummer

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Beste lentox niet om het een of ander.
    Maar dit is precies wat ik dus netjes elke week gedaan heb.
    En het spijt me zeer maar na 3 weken geef ik dit gewoon op het is voor mij ook maar een spel.


    Lentox heel erg bedankt voor je snelle nette en correcte reactie
    Laatst gewijzigd door s-andman; 25-07-14 om 15:16.

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Beste s-andman,
    Dankjewel voor het contacteren van de afdeling support. Helaas moeten wij nog even geduld vragen voor het antwoord op de vraag. Wij zijn intern in beraad en er nog niet helemaal uit. Zeker is dat je probleem opgelost kan worden met het legen van de cache, het wissen van cookies, en het veranderen van browser, zo lossen wij immers elk denkbare probleem op. Er is echter meningsverschil op onze afdeling in welke volgorde dit in jouw geval het beste kan.
    Mocht je zolang niet kunnen wachten dan adviseren we je de harde schijf te formatteren, ook dit biedt een zekere oplossing van het probleem.
    Nog veel spelplezier!
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #5
    MOD_Lentox
    Graag geen foutieve informatie verspreiden over het ondersteuningsteam.

  6. #6
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s-andman Bekijk Berichten
    Ondertussen ben ik 3 weken verder sinds ik een ticket aan gemaakt hebt over een bug in het event omtrent de meesterarchtect dozen.
    (20 dozen kopen aan 3800 ballen en maar 19 ontvangen terwijl de 3800 ballen wel afgeschreven zijn)
    Ik heb netjes elke week een reminder gestuurd dat ik nog steeds in afwachting ben van reactie.
    Beste s-andman,
    Onze exuses voor de verlate reactie op uw e-mail. U heeft inmiddels een reactie ontvangen van de klantenservice over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    BB-Rynrcer
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 25-07-14 om 17:48.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #7
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste s-andman,
    Onze exuses voor de verlate reactie op uw e-mail. U heeft inmiddels een reactie ontvangen van de klantenservice over deze zaak.
    Met vriendelijke groet,
    BB-Rynrcer
    Ik heb ondertussen een reactie ontvangen.

    Ik ga er dan ook van uit dat dit een incident was, en dat het als nog gewoon naar eer en geweten correct wordt opgelost.

    Waarvoor mijn dank.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.