Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Update Verbeterde pakhuizen

  1. #1
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud

    Update Verbeterde pakhuizen

    Beste Settlers,

    Omdat er veel vragen werden gesteld, hebben wij voor jullie een samenvatting gemaakt.

    Hoeveel verbeterde pakhuizen zullen er worden verwijderd van mijn account?

    Dat hangt ervan af hoeveel Verbeterde pakhuizen je op de laatste dag (zaterdag 12 juli) van de kalender binnen hebt gehaald.
    1 Verbeterd pakhuis = Geen verwijdering
    2 Verbeterde pakhuizen = Geen verwijdering
    3 Verbeterde pakhuizen = Geen verwijdering
    4 Verbeterde pakhuizen = Teruggave van 3 Verbeterde pakhuizen
    5 Verbeterde pakhuizen = Teruggave van 4 Verbeterde pakhuizen
    Dus na het vierde Verbeterde pakhuis, moet je Verbeterde pakhuizen gaan teruggeven.

    Maar waarom zouden spelers die 3 Verbeterde pakhuizen hebben ze mogen houden, ik kreeg er maar 1?

    Het probleem is het "opzettelijk misbruiken" van een bug. Bij 3 pakhuizen is het niet mogelijk om nauwkeurig te bepalen of spelers dit met opzet hebben gedaan. Zo kan een extra pakhuis het resultaat zijn van een vergising of een test. Kortom, degenen die slechts 2 pakhuizen in aanvulling opgepikt hebben, hebben dit niet noodzakelijk met slechte bedoelingen gedaan. Vanaf 3 extra pakhuizen is het te verwachten dat spelers dit met opzet hebben gedaan. Daarom is de grens daar getrokken.

    Ik zal worden gestraft voor een fout van Blue Byte, dat is niet geen "fair play"!

    Ten eerste zal geen enkele speler worden bestraft die niet geprofiteerd heeft van de fout. Dus ook de spelers niet die 3 pakhuizen hebben. Alleen de terugkeer van de overtollige pakhuizen wordt geëist. Want wij weten zeker dat de kalenderfout opzettelijk is uitgebuit.

    Er zijn veel bugs in het spel die werden uitgebuit, nooit was iemand gestraft. Waarom nu?

    Vorige bugs en andere spelers die gebruik hebben gemaakt van deze fouten zijn niet aan de orde in deze discussie. Op dit moment gaat het uitsluitend over de bug in de kalender die plaatsvond op zaterdag 12 juli 2014.

    Ik heb minder Verbeterde pakhuizen uit de kalender gehaald, dan wordt aangegeven in de mail die ik kreeg. Wat nu?

    De verwijdering van een pakhuis is opgeslagen met een tijdstempel en uniek gebouw-ID in de game account. Het is eigenlijk niet meer mogelijk dat de informatie in de database afwijkt. Neem als u twijfelt, zo spoedig mogelijk contact op met het ondersteuningsteam en selecteer de categorie "Cheat & Hack" en het thema "Verbeterde pakhuizen"

    Ik heb slechts 4 pakhuizen, want ik wilde testen. Waarom wordt ik nu gestraft?

    Ook in dit geval moeten we aandringen op teruggave van 3 pakhuizen. Als u de kalenderfout op zaterdag 12 juli had aangeven bij het ondersteuningsteam, zouden wij aan kunnen nemen dat er geen sprake van misbruik was geweest. Heeft u het ondersteuningsteam een bericht gestuurd? Stuur dan opnieuw een mail naar het ondersteuningsteam. Selecteer de categorie "Cheat & Hack" en het thema "Verbeterde pakhuizen" met uw oorspronkelijke ticketnummer als bewijs. Toch zullen drie pakhuizen uit uw account verwijderd worden. Deze automatische verwijdering zal geen "uitzondering" maken voor u. Daarom zullen wij met het ondersteuningsteam naar een oplossing zoeken voor u.

    Waarom geven jullie die pakhuizen gewoon niet. Het is jullie fout.

    Elke pakhuis in het spel dat niet gepland was, heeft het evenwicht negatief beinvloed. Niet alleen zijn deze pakhuizen verhandeld, maar ze hebben ook geen waarde meer voor toekomstige gebeurtenissen. Bovendien is het moeilijk te verklaren waarom een speler bijvoorbeeld 10 mag houden en een ander die eerlijk is geweest er slechts een of twee heeft.

    Jullie wisten van de fout. Waarom hebben jullie het spel niet uitgeschakeld?

    Deze bijzondere spelbug kon alleen worden misbruikt als men dit wist. De pakhuizen kwamen niet uit zichzelf in het stermenu. Een stillegging van het spel zou voor veel spelers betekenen dat hun eilanden zaterdag niet konden worden bezocht. Met alle overlast van dien. Bijvoorbeeld, ingestorte mijnen omdat de eilanden niet bezocht konden worden. Het spel wordt pas uitgeschakeld als spelgegevens dreigen te worden vernietigd. (zone fouten, verloren spel vooruitgang, enz.)

    Zijn er geen betere oplossingen?

    Wij hebben, zoals beschreven in de aankondiging op het forum, een manier geprobeerd te vinden om een lijn te trekken, waardoor het misbruik werd aangepakt en degenen die geen misbruik hebben gemaakt van de situatie zou weinig mogelijk hinder ondervinden.

    Wat gebeurt er als ik de pakhuizen niet terug geef?

    Neem een astublieft een kijkje na het onderhoud in uw berichten (in het spel). U zal een bericht ontvangen over de volgende stappen. Ook onze ondersteuning tot uw beschikking. Selecteer de categorie "Cheat & Hack" en het thema "Verbeterd pakhuis". Wij zullen de kwestie per individieel geval verduidelijken.

    Ik ben boos op ... Blue Byte...andere spelers...de moderators

    Astublieft: we zullen aandacht besteden aan de problemen, maar niemand komt ook maar iets verder met het uiten van beledigingen op het forum of in de chat, aan het adres vanandere spelers, de moderators of Blue Byte. Zulk gedrag is onacceptabel. Ook zullen we niet toelaten dat andere onderwerpen, zoals de "gebruiksvoorwaarden", juridische kwesties etc. die hier nu niet aan de orde zijn, in de deze discussie worden betrokken.

    Ik heb nog steeds vragen die niet werden beantwoord. Waar kan ik terecht?

    Neem astublieft contact op met het ondersteuningsteam. Selecteer de categorie "cheat en hack" en het thema "Verbeterd pakhuis"

    Wij willen benadrukken dat er niemand `gestraft` wordt, het enige wat er op het moment aan de orde is, is het terugbrengen van een eerlijk evenwicht in het spel. Dat betekent het teruggeven van artikelen die die niet rechtmatig zijn verkregen.

    BB_Rynrcer
    Laatst gewijzigd door MOD_Lentox; 21-07-14 om 19:39.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #2
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Update na serveronderhoud

    Beste Settlers,

    Zoals eerder was aangekondigd, heeft er tijdens het serveronderhoud van de afgelopen week een script gelopen om de Verbeterde pakuizen te verwijderen die zijn verkregen door het exploiteren van een bug.
    • Als het vereiste aantal Verbeterde pakhuizen aanwezig was in het stermenu, hebben we ze verwijderd en heb je hier middels een in-game-boodschap bericht van gehad.
    • Als het aantal Verbeterde pakhuizen in het stermenu ontoereikend was, heb je een in-game-boodschap gehad met het aantal Verbeterde pakzuizen we hebben kunnen verwijderen.
    • Als je nog Verbeterde pakhuizen moet teruggeven, dan moeten ze vóór het serveronderhoud van volgende week in het stermenu staan.
    • Als het niet mogelijk is voor ons om het vereiste aantal te verwijderen tijdens het volgende serveronderhoud, dan zullen er verdere stappen volgen.

    Als je nog vragen hebt:

    Neem contact op met de klantendienst. Kies als categorie "Cheat & Hack" en als onderwerp "Improved Storehouse Exploit".
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.