Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: mods geen vergoeding?

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud

    mods geen vergoeding?

    Boodschap 23 juli



    Beste Settlers,

    Ik begrijp dat de ontwikkelingen van de laatste dagen emoties opwekken, maar ik wil er op wijzen dat ‘The Settlers Online’ een kindervriendelijke omgeving is. Het uiten van beledigingen aan andere spelers, moderators of Bluebyte kan niet worden getolereerd. Er zal altijd plaats zijn voor discussie, maar op een opbouwende, niet aggresieve manier. Als er iets gebeurt op het forum dat bezorgheid opwekt, dan kan dit direct aan mij worden gemeld in een persoonlijke mail. Ik dank de overgrote meerderheid van de spelers voor hun geduld en wens jullie in de toekomst nog veel plezier met ‘The Settlers Online’! Als laatste doen de moderators uitstekend werk. Ik benadruk nog maar een keer dat zij vrijwilligers zijn en zonder enige geldelijke or andere vergoeding vrijwel al hun vrije tijd besteden aan ‘The Settlers Online.’

    Dank jullie wel,
    BB_Rynrcer
    is dit gewijzigd??? ik dacht dat MODs 1000 edelstenen per maand kregen???

  2. #2
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    is dit gewijzigd??? ik dacht dat MODs 1000 edelstenen per maand kregen???
    Beste GEXTE, kan je aan geven waar je deze informatie vandaan hebt? Dit is onwaar.

    BB_Ryrncer
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Beste GEXTE, kan je aan geven waar je deze informatie vandaan hebt? Dit is onwaar.

    BB_Ryrncer
    okay, dat zal dan wel
    ik vind overigens 1000 edelstenen per maand ook al aan de karige kant hoor, dus geen enkel probleem als ze er wel wat voor zouden krijgen, dat zou ik zelfs heel logisch vinden!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    lol gexte je weet dat ik mod geweest ben en ik kan je verzekeren dat we niks noppes nada vergoeding kregen om dit te doen

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    moedergans? ik ken helemaal geen moedergans (en van een aantal anderen wist/weet ik het ook )...
    maar heb nooit geweten dat er geen vergoeding werd gegeven voor iets dergelijks... ook nooit naar gevraagd...
    ik zou een vergoeding niet meer dan normaal vinden...
    misschien hoog tijd dat ze wel een of andere vergoeding gaan geven!!!
    verplaats dit topic maar naar suggesties

  6. #6
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    IK ben zelf ook veel moderator geweest, wel is waar niet hier dan.

    Maar volgens mij is het heel gebruikelijk dat dit op vrij willige basis is.

    Of ze hebben me dit destijds altijd heel goed wijs weten te maken dat kan ook natuurlijk

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    lol gexte je weet dat ik mod geweest ben en ik kan je verzekeren dat we niks noppes nada vergoeding kregen om dit te doen
    huh? en de hoofdpijn dan?! :P

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Bah, we gaan weer vrolijk aan het oorspronkelijke feit voorbij, dus wissen deze topic

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.