Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Server transfer

  1. #1
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
     .
    Laatst gewijzigd door Tymy; 24-07-14 om 21:00.

  2. #2
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk niet dat dat mogelijk is een account met alles er op en aan naar een andere server te zetten.

    En wat zou je er mee opschieten ik denk helemaal niets.

    Ik wil nergens op aansturen en zeker niet uitlokken maar offline gaan tot het volgende event word wel steeds aantrekkelijker.
    Laatst gewijzigd door edski; 21-07-14 om 16:06.
    gemaakt door Zubatsu

  3. #3
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk ook niet dat er een perma ban gaat komen omdat ze op ALLE live werelden het zelfde over hun heen krijgen als hier.

    Dit was gewoon weer zoals gewoonlijk een domme ondoordachte actie van BB om de spelers op deze wijze te benaderen.

    Als ze het zo stellig hadden willen doen dan waren er al direct zonder waarschuwing BANS uitgedeeld en had je via support (lachertje) je verhaal moeten doen.

    Dit gebeurt namelijk zo bij diverse andere online games daar word je er zonder pardon uitgegooid als je iets fout doet en mag je slijmen via support om aub weer terug te mogen in het spel.
    gemaakt door Zubatsu

  4. #4
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Tymy, met welk doel zou u überhaupt naar een buitenlandse server willen verhuizen? Als uw bezwaar tegen de Nederlandse server de onzichtbaarheid van onze nieuwe Community Manager is, dan lost verhuizen dit probleem niet op, immers ook op dit moment is het mogelijk buitenlandse fora te bezoeken om daar de antwoorden op uw vragen te vinden, verhuizen naar zo'n server heeft dan geen meerwaarde.

    Ook op buitenlandse servers bestaan dezelfde bugs die u hier aantreft, nogmaals geen meerwaarde dus.

    Er is slechts 1 meerwaarde aan het emigreren naar een andere server: U zult uw vaardigheden in het Engels, Duits, Frans enz enz enz kunnen traien.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het is niet mogelijk om je gehele account over te zetten naar een andere server (UK/DE). Destijds bij opstarten van de Nederlandse server kon je via support aangeven dat je wilde verhuizen. Waarbij je een account aan moest maken en op dat account alle edelstenen die je hebt verbruikt/ontvangen daar zal krijgen. Gekochte dingen van de handel tellen dus niet mee. Dus het mailen naar support lijkt me de eerste stap als je echt wilt verhuizen. Je zult dan daar op lvl 1 moeten beginnen met een flinke berg edelstenen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.