Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Wachtrij voor boekbinder

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud

    Wachtrij voor boekbinder

    De boekbinder staat de halve tijd stil. Je kan upgraden naar level 5 en alle boosts erop gooien die je maar wilt, boeken krijg je nooit genoeg, zeker niet met die twee nieuwe ontdekkingsreizigers. De snelheid van de boekbinder is voldoende om 4 boeken per dag te maken, maar die 4e haal je dus nooit zonder er slaap voor op te geven.

    Oplossing:
    Maak een wachtrij voor de boekbinder net als bij de barracken en proviandhuis. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom die er nog steeds niet is.

  2. #2
    TIPEX
    het eerste waar ik aan denk is de nodig grondstoffen die je ervoor nodig hebt, die stijgt bij x-aantal dat je maakt
    daarnaast denk dat je dan ook zou willen dat men rekening houd met het feit dat je het ene boek aanmaakt om het volgende te kunnen produceren

    ik weet niet op welk lvl je binder staat, mijne op 4 en het manusscript duurt 15 uur; ik denk op lvl5 11uur 15 minuten

    andere boeken langer, dus als je een beetje speelt met je volgorde en moment van gooien van je verbetering, en ook welke verbetering pas je al heel veel aan

    voorbeeld:
    de meeste gooien hun verbetering wanneer ze een productie starten,
    omdat je versneller niet overkomt met de tijd die je binder nodig heeft, hou je steeds resttijd over die je niet benuttigd tenzij je vlak na afloop weer eentje gooit
    als je daarentegen rekening houd met de resttijd haal je meer uit je verbetering dan door productie starten en verbetering gooien

    uiteenzetting: productietijden met lvl4 boekbinder

    codex 21 uur
    geschrift 18 uur
    verbetering wilderwoudhars

    nieuwe productietijden voor 24 uur
    codex 7 uur
    geschrift 6uur

    je verbetering duurt 24 uur dus je kunt 3 codexen maken en hebt 3 uur verloren tijd

    als je nu een geschrift op een bepaald moment start zodat er voor jou 9 aangename uren kunnen verstrijken

    wel dan gooi je je verbetering pas als je geschrift halfweg gemaakt is en zo benuttig je heel je verbetering op aangename wijze aangezien je drie uur later de eerste codex start, dan zeven uur later de volgende en weer 7 uur later de derde codex, zo hoef je geen slaap op te offeren en maak je toch ten vlle gebruik van de verbetering waardoor een wachtrij onnodig word

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruderion Bekijk Berichten
    maar die 4e haal je dus nooit zonder er slaap voor op te geven.
    zo blijkt maar weer: sleep is for the weak

    ik ben het overigens helemaal met je eens hoor! een wachtrij net als proviandhuis/barak zou fantastisch zijn!

  4. #4
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Volledig pro!

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    zo hoef je geen slaap op te offeren en maak je toch ten vlle gebruik van de verbetering waardoor een wachtrij onnodig word
    Dus als ik het goed begrijp heb ik een gedegen planning nodig om te zien wanneer ik boodschappen kan doen, afspreken met vrienden, of ik de vroege of de late film bezoek enz? Dan lijkt me de implementatie van een wachtrij heel wat simpeler.
    En voor het overige: wel eens uitgerekend hoeveel tijd het kost om een geo volledig op te leiden wanneer je aan de max van de investeringen zit bij 2x inlog p.d?, schat in een maandje of zo.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp heb ik een gedegen planning nodig om te zien wanneer ik boodschappen kan doen, afspreken met vrienden, of ik de vroege of de late film bezoek enz? Dan lijkt me de implementatie van een wachtrij heel wat simpeler.
    En voor het overige: wel eens uitgerekend hoeveel tijd het kost om een geo volledig op te leiden wanneer je aan de max van de investeringen zit bij 2x inlog p.d?, schat in een maandje of zo.
    trek je niet in een maand...
    ik heb 5 manuscripten nodig per geschrift... 3 geschriften per codex...
    manuscript is 12 uur, geschrift 14.5 uur...
    3 geschriften is al minstens 7.5 dagen...
    dan nog 17 uur voor die codex...
    laten we zeggen voor heel actieve spelers 9 dagen.... (wel zonder boost)

    die boeken kosten een hoop grondstoffen (en bouwruimte/vergunningen als je zelf produceert) wat ik wel heel mooi vindt is dat de mensen zo dom zijn dat ze gewoon blijven produceren om een codex te maken om een 10% kans te hebben op een schat als ze kolen zoeken, LOL...
    na 500 jaar heb je hem terug verdiend, wind mee, helling af....
    die dingen zijn niet/nooit lonend... maar ja, veel plezier met je opgevoerde geoloog...

  7. #7
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten

    die boeken kosten een hoop grondstoffen (en bouwruimte/vergunningen als je zelf produceert) wat ik wel heel mooi vindt is dat de mensen zo dom zijn dat ze gewoon blijven produceren om een codex te maken om een 10% kans te hebben op een schat als ze kolen zoeken, LOL...
    na 500 jaar heb je hem terug verdiend, wind mee, helling af....
    die dingen zijn niet/nooit lonend... maar ja, veel plezier met je opgevoerde geoloog...
    Dat is ieder voor zich ,ben de eerste om toe te geven dat ik niet echt efficient speel maar dat is wat het spel leuk maakt een ieder zet zn eigen targets.

    Idee vind ik top in ieder geval

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.