Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Hoe ver gaan we als er ook al prive gesprekken gecontroleerd worden !

  1. #1
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud

    Hoe ver gaan we als er ook al prive gesprekken gecontroleerd worden !

    Blue Byte weet dat deze bug onrechtmatig is misbruikt en heeft chat logs en andere logs m.b.t het spel. Sommigen hebben aanmoedigend in fluisters anderen erop gewezen om hier misbruik van te maken. I.p.v een bug te melden en spelers erop moesten attenderen dat dit niet eerlijk is hebben hun aanmoedigend velen verteld in hun gilden dat ze hier misbruik van moesten maken.
    Deze text deed mij eigenlijk verbazen en vraag me daarom af of dit normale zaak is ?
    dit heeft niks met pakhuizen silo iemand inlichten of wat ook te maken maar is binnendringen in iets waarvan verwacht mag worden dat het prive is.


    met vriendelijke Groet ToYoSoFt

    ps ik hoop toch wel een antwoord te krijgen van een medewerker van BB minimaal op dit item daar de quote ook door een BB medewerker geschreven is.

  2. #2
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    hoi, ik citeer mezelf even vanaf een ander draadje: dit poste ik meteen na de opmerking van Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Hallo,

    Sommigen hebben aanmoedigend in fluisters anderen erop gewezen om hier misbruik van te maken.


    Nou breekt m'n klomp. Hebben jullie ooit gehoord van privacywetgeving??? Ik vind het prima dat jullie meekijken in openbare chats, maar dat jullie in fluister, per definitie vertrouwelijk tussen 2 mensen, zitten mee te kijken gaat mij toch echt een brug te ver. Schandalig!

    Het antwoord hierop was: we kijken niet mee.
    Ik heb het er maar bij gelaten, want dat wordt alleen maar een welles-nietes-spelletje. Ik weet echter genoeg en zal ook in fluister geen privezaken meer vermelden.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Het kan ook zijn dat dit door spelers tegen de mods op hun spelersaccount is gebeurd he. Of dat dit in de chat is verteld en door mods/bb is opgepikt. Heb geen idee zelf. Als het uit logs van fluisters zelf komt die bb zou hebben opgeslagen dan gaat dat wel over de schreef idd, dit schendt gewoon privacyrechten.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Sommigen hebben aanmoedigend in fluisters anderen erop gewezen om hier misbruik van te maken.



    Dus met andere woorden dit kunnen ze wel , als er gerapporteerd wordt dat dames/meisjes lastig worden gevallen in fluister, krijg als antwoord dat ze hier niks tegen kunnen doen, tenzij de bewuste persoon het gesprek kopieert en naar ondersteuning stuurt, zo zie je maar weer, hoe krom het hier allemaal aan toe gaat

  5. #5
    ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb duidelijk gelezen dat medewerker van BB aangeeft dat er via de fluister berichten zijn verstuurd om de bug enz door te geven.
    en ik zeg heel nadrukkelijk als dit het geval is ( lees citaat van medewerker BB)
    is er gelezen in de fluistergesprekken van spelers onderling!

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Wat vreemd dat jullie beginnen te roepen over "privacy-wetgeving" in een spel dat door iemand anders wordt geleverd dan jezelf.

    Als je privacy wil, dan stuur mekaar een mail via andere wegen dan het BB-netwerk.

    Wat wel krom is, is inderdaad dat BB zegt niks tegen "fluister-terreur" te kunnen doen, omdat men dit niet kan nalezen

  7. #7
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Wat vreemd dat jullie beginnen te roepen over "privacy-wetgeving" in een spel dat door iemand anders wordt geleverd dan jezelf.
    M'n telefoonverbinding wordt ook door iemand anders geleverd, en de provider faciliteert, net als BB via de fluisteroptie, lijkt me dat KPN ook niet zomaar mag meeluisteren
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Wat vreemd dat jullie beginnen te roepen over "privacy-wetgeving" in een spel dat door iemand anders wordt geleverd dan jezelf.

    Als je privacy wil, dan stuur mekaar een mail via andere wegen dan het BB-netwerk.

    Wat wel krom is, is inderdaad dat BB zegt niks tegen "fluister-terreur" te kunnen doen, omdat men dit niet kan nalezen
    Mwah dit werkt iets gecompliceerder dan als je aangeeft. Openbare chat mag BB regels stellen en doen wat ze willen. Bij privé gesprekken die via de fluister worden gevoerd ligt dit nu eenmaal anders en ligt die privacywetgeving wel degelijk (internationaal) heel erg hoog.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Alle vormen van communicatie - ook in game en dus ook de fluister - moeten worden opgeslagen opdat de overheid dit kan opvragen met een gerechtelijk bevel. Dit om bijvoorbeeld opsporing te kunnen doen op terrorisme e.d. (niet dat ze altijd een bevel hebben overigens, en het toch doen)
    Het is toch krom als ze wel je gewone email, sms, telefoon, post, blackberry, whatsapp en wat er allemaal nog meer is wel mogen afluisteren (met bevel), maar in game niet. Ga er maar vanuit dat alles dus wordt opgeslagen.
    Een ander verhaal is of er "live" mee gekeken kan worden op de fluister. Technisch is dat natuurlijk te doen, maar het is niet waarschijnlijk dat MOD's dat kunnen. Sommig BB personeel (betaald) ongetwijfeld wel, als is het maar om technische problemen op te kunnen lossen. Het is dus m.i. meer de illusie van privacy die door BB wordt aangehangen, dan dat het werkelijk ook technisch volledig dicht staat.

  10. #10
    MOD_Lentox
    Bij deze adviseer ik nogmaals dat jullie de regels van Ubisoft even bekijken. Spelers maken nare dingen mee in chat.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.