Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 37

Onderwerp: Hoe ver gaan we als er ook al prive gesprekken gecontroleerd worden !

  1. #21
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Om de privacy van de door de speler verstrekte shots te garanderen, worden gegevens niet met derden gedeeld.
    Ja, dat schreef ik dus zojuist al, de betreffende spelers zullen dit zelf moeten bevestigen.
    Laatst gewijzigd door Bucket; 21-07-14 om 13:03.

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Screenshots? Laat me niet lachen.

    Een medespeler meld aan u dat je een extra pakhuis kan krijgen door ff uit te loggen en weer in te loggen.
    Deze doet dat in de fluister om je te helpen aan een extra pakhuis.

    Je kan jezelf de vraag is of het etisch is om GEbruik te maken van een functie van het spel (die niet zo bedoeld was maar wel meer dan een maand bekend was en waar
    men aan verzaakte om deze op te lossen/aan de spelers te melden dat GEbruik maken van deze functie bestraft zou worden) en dit aan te moedigen in de chat.

    De persoon die dit bekend maakt aan andere spelers doet dit om die spelers te helpen aan een extraatje.
    Is het dan etisch om een speler die u wil helpen te gaan aangeven en te behandelen als crimineel?

    Sommigen hebben aangegeven.... Sommigen, dat zijn dus meerdere spelers hier op de NL wereld.

    Ik geloof wel in 1 gefrustreerde speler die zelf net te laat was om extra pakhuizen te pakken.
    Maar dat de ene speler na de andere screenshots zou maken en doorsturen naar BB om
    aan te klagen dat spelers aanmoedigen om GEbruik te maken van een functie, dat geloof ik echt niet.

    Het is zeeeer duidelijk dat hier prive chats zijn afgeluisterd, al dan niet door het nalezen van een log, live volgen, filter op bepaalde woorden,...
    En dat gaat mij echt te ver.
    Wereld/Hulp/Handel zijn publiek en daar log en lees je maar zoveel je wil.
    Gildechat is voor gilde en daar lees je niet mee.
    Fluister chat is volledig prive tussen 2 personen, daar blijf je helemaal uit.


    Ik begrijp dat het de taak van de moderator is om zijn werkgever te verdedigen maar vast staat dat BB
    hier grove fouten heeft gemaakt en eens moet nadenken over de toekomst.

    Dit gaat nog lang sporen nalaten. Het zou BB sieren mochten ze ons een dagje premium en wat graniet kado doen als verontschuldiging voor de schending van onze privacy door het afluisteren van de chats.

    Normaal zou ik me in het hele debat niet moeien omdat ik geen 4 of meer verbeterde pakhuizen heb verkregen en dus niet in de bedreigde categorie zit.
    Maar deze afluisterpraktijken vind ik zo schandalig dat ik wel moet reageren.


    Wil er nog ff bij zeggen dat ik van plan was edels te kopen om een edelstenengroeve en een MMA te kopen, dit ga ik nu uitstellen tot duidelijkheid heb over
    hoe BB in de toekomst met de privacy om zal gaan.

  3. #23

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry kon het toch ook niet laten. Ik lig hier rollend op de grond van het lachen dat mensen zich zo druk maken dat BB eventueel fluister chat hebben gelogd. Ga demonstreren tegen de NSA ofzo.
    Als ik echt een persoonlijk gesprek met iemand wil voeren vind ik wel andere wegen. Telefoon...skype... oh nee wacht dat schijnt ook getapt te worden.

    Ik ben blij dat het eventueel gelogd wordt, zodat er inderdaad beroep op kan worden gedaan. Van mij kant kan er niet genoeg worden getapt, mensen die hier iets op tegen hebben, hebben naar mijn mening iets (illegaals) te verbergen.

    Nu ga ik waarschijlijk beticht worden dat ik afwijk. Maar (ik ben niet thuis in wetten en regels) is downloaden uit illegale bron tegenwoordig niet illegaal? Toch weet ik zeker dat mensen die hier zitten te kwaken over hun privacy nog steeds uit illegale bron downloaden. Om maar over de wetgeving te praten (Europese staat boven NL wetgeving).

    Prettige dag nog verder.

  4. #24

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud
    ik krijg er een punthoad van

  5. #25
    YgraYne's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien is controle wel nodig! Diegenen die zich opwinden zullen wel over zaken praten die weinig of niks met deze game te maken hebben
    En daarvoor zijn andere mogelijkheden te bedenken. Fluisteren betekend altijd nog (zacht praten) Privé zaken!!!! omg lolz. Maar het kan natuurlijk ook belangrijk zijn als je in het echte leven weinig te fluisteren hebt

  6. #26
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kom je op het idee dat iets op internet prive is ?

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het niet helemaal met je eens mod lentox
    IK ben zelf moderator geweest paar jaar en wij konden wel degelijk de prive,s lezen
    Of dat hier kan kan ik niet zien maar aangezien het ook voor kinderen is is deze functie hoogswaarschijnlijk wel aanwezig.
    Misschien dat de normale mods de rechten niet hebben gekregen.
    Maar als er hier uberhaubt bescherming is voor kleine kinderen tegen pedofielen.
    Hoort het wel degelijk aanwezig te zijn.
    Zoniet is dit spel bij uitstek geschikt voor uitlokken van kleine kinderen.
    Hoop dat het dan gauw veranderd naar pegi 18+
    Ben zelf met het andere spel gestopt wegens betrappen van een pedofiel.
    zat notabene in me eigen gilde.

  8. #28
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoor het de advocaat van die pedofiel het al zeggen: Onrechtmatig verkregen bewijs... resultaat: de rechter kan niet anders als 'm laten lopen.
    Dat is het resultaat als een moderator zich niet aan de wet houdt!
    Dus, michael4david hoe goed de bedoelingen van de moderator ook mogen zijn, je trekt altijd aan het kortste eind als u de wettelijke regels niet opvolgt.
    Natuurlijk wil ik ook dat dat soort smerige praktijken tot een eind komen, maar dan wel volgens de regels geldend binnen onze rechtsstaat.

  9. #29
    Hertogjan's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Elke game, chat, fileserver heeft het commando "spy" of gelijkwaardig om een invidu te volgen. Wil je een gecontroleerde chat gebruiken, dan iets extern met SSL codering zoals irc met een coding zodat alleen de unieke sleutels per kanaal of gebruiker deelt.
    Stuur dan niet deze sleutel via de zelfde kanaal / server ben je weer bij af

  10. #30
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Volgens mij is er een misverstand.
    Moderators kunnen geen fluister berichten lezen.

    BB heeft fluister logs (screenshots) van spelers die gemeld hebben dat er misbruik gemaakt werd van een bug. Verder weten ook wij moderators niet of logs worden opgeslagen of niet.
    Maar het is zo kinderlijk eenvoudig om met een fotobewerkingsprogramma zoals PHOTOSHOP een SCREENSHOT te bewerken en te manipuleren dus ook een screenshot is GEEN garantie dat het ook daadwerkelijk zo is dus zal bij het des betreffende online game aanbieder toch in de log bestanden gekeken MOETEN worden of het gene wat beweerd word met de SCREENSHOT ook DAADWERKELIJK zo is.

    En of de MODS dit nu WEL of NIET kunnen is niet zo belangrijk er zal binnen de online game aanbieder toch iemand zijn die dit moet kunnen nakijken.
    Dit ook om de persoon die beschuldigd word door middel van een SCREENSHOT te beschermen tegen valselijke beschuldigingen.

    Doen van valse aangifte, valse beschuldiging (lasterlijke aanklacht) en valse melding. Als iemand slachtoffer is geworden van een strafbaar feit, dan kan hij daarvan aangifte doen bij de politie. Het doen van valse aangifte is strafbaar gesteld bij wet, in artikel 188 Wetboek van Strafrecht. Als tijdens een onderzoek blijkt dat een persoon valse aangifte heeft gedaan, dan wordt vervolging tegen de aangever ingesteld. De door de politie gemaakte kosten worden op hem verhaald.

    Gezien bovenstaande artikel moet het dus wel mogelijk zijn om ALLE chats indien nodig moeten kunnen nagekeken worden.

    Kortom als je niets te verbergen hebt en niets strafbaars gedaan hebt zou het je niet moeten uitmaken of ze dit wel of niet inkijken.
    Dit heeft mijn inziens niets te maken met prive in mijn optiek het enige wat prive zou moeten zijn is wat je binnenshuis doet.
    Alles wat jij in openbare gelegenheden doet of in publieke games moet kunnen gemonitord zonder dat daar direct iets mee gebeurt tot het moment dat je iets strafbaars doet.

    Maar dat is mijn mening.
    Laatst gewijzigd door edski; 24-07-14 om 08:17.
    gemaakt door Zubatsu

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.