Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Misbruik bug

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja, volgens mij had ik het niet goed gelezen, Lentox er staat namelijk:
    vragen we je om alle Vebeterde pakhuizen (op 1 na) terug te zetten in je stermenu.

dus 1 mag ik er wel gewoon houden van die 6
    dan kom ik inderdaad gewoon op de 5 uit...

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Actie teruggave Verbeterde Pakhuizen:
    Volgens de organisatie heb ik 4 pakhuizen teveel ontvangen. Dit is echter inclusief het pakhuis dat je sowieso zou krijgen. Dus heb ik maar 3 pakhuizen teveel ontvangen. (Twee pakhuizen heb ik verkocht.). Ik val nu onder de 3 pakhuizen groep en hoef dus niets terug te "storten".

MOD_Lentox
    Beste herman,

Heb jij een bericht gekregen van BB?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ja. Ik heb een bericht ontvangen.

Bericht van B:
    Beste herman, helaas zat er een bug in de kalender van het zomerevenement. Het was mogelijk om de hoofdprijs (Verbeterde pakhuizen) meerdere keren op te vragen. Jij hebt 4 Verbeterde pakhuizen opgevraagd van de kalender en misbruik gemaakt van de bug om je account te verrijken. Aangezien we willen dat spelers “Fair Play” betrachten en de “Gebruiksvoorwaarden” respecteren, vragen we je om alle Vebeterde pakhuizen (op 1 na) terug te zetten in je stermenu. Zij zullen tijdens het volgende onderhoud uit het stermenu worden verwijderd.
    Meer informatie / FAQ over dit onderwerp kan je vinden in de officiële forums.

MOD_Lentox
    Beste herman,

Jij hebt dus 4 verbeterde pakhuizen kunnen bemachtigen. Dit wil zeggen dat jij er 3 terug moet geven en 1 mag houden.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Dit is typisch een geval van recht praten wat krom is .....
    daar heb je gelijk in...
    maar hoezo wordt die grens gesteld bij 3???
    1 kan per ongeluk zijn, dus dat is wel okay???
    zoals ik in de andere thread heb aangegeven: alles of niets!

anders doe gewoon een rollback van een maand, dat kan BB gerust doen, zou niet de eerste compleet stomme en onnozele zet zijn die ze doen.... past prima in het BB beleid!!! als iets waardeloos is dan doen wij het

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tymy Bekijk Berichten
    Geen idee of MOD_Lentox of de nieuwe BB_Ryn(nogwat) dit al gemeld heeft, maar het is tot in de treuren uitgelegd door BB_Pandur op Duitse Server. Het is naar mijn mening aan de MOD of BB om dit te vertalen en hier neer te zetten, maar je kunt natuurlijk ook - indien je de Duitse taal machtig bent - zelf je inlezen in de redenatie.

Zie link : http://forum.diesiedleronline.de/thr...=1#post1041214

gr. Tymy
    ik ben de Duitse taal niet machtig en ik heb ook nix met bb_pandur...
    zou toch te gek zijn voor woorden dat ik naar de Duitse server moet gaan voor info over de NL server???

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten