Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Misbruik bug Verbeterde Pakhuizen

  1. #1
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud

    Misbruik bug Verbeterde Pakhuizen

    Beste Settlers,

    Helaas zat er een bug in de kalender van het zomerevenement.

    Het was mogelijk om de hoofdprijs (Verbeterde pakhuizen) meerdere keren op te vragen.
    Sommige spelers hebben 4 of meer Verbeterde pakhuizen opgevraagd bij de kalender en misbruik gemaakt van de bug om hun account te verrijken.

    Aangezien we willen dat spelers “Fair Play” betrachten en de “Gebruiksvoorwaarden” respecteren, vragen we alle spelers die 4 of meer Verbeterde pakhuizen hebben opgevraagd, om alle Verbeterde pakhuizen (op 1 na) terug te zetten in het stermenu. Zij zullen tijdens het volgende onderhoud uit het stermenu worden verwijderd op 24 juli 2014.



    Q & A

    • Wordt ik verbannen als ik 4 of meer Verbeterde pakhuizen heb opgevraagd?
      Als je alle Verbeterde pakhuizen (op één na) die op zaterdag 12 juli werden opgevraagd teruggeeft, zullen we je niet verbannen.
    • Wat kan ik doen als ik ze niet mee heb?
      Het maakt niet uit waar je ze vandaan haalt. Je kunt degenen die je te kort komt kopen in de shop of het ruilsysteem.
      Je vrienden mogen je ook helpen.
    • Het lukt me nog steeds niet om alle Verbeterde pakhuizen terug te krijgen!
      Neem a.u.b. onmidellijk contact op met de Klantensservice (Cheat & Hack categorie, onderwerp: "Improved Storehouse Exploit").
    • Ik was op vakantie en zag de aankondiging te laat. Wordt ik nu verbannen?
      Je hebt een in-game bericht ontvangen. Lees het alsjeblieft nauwkeurig door, hierin wordt alles uitgelegd.
      Je ontvangt nog een bericht tijdens het onderhoud.
    • Waarom mogen spelers 3 of minder Verbeterde pakhuizen houden?
      We mogen er niet van uitgaan dat iedere speler met 2 of 3 Verbeterde pakhuizen dat met opzet heeft gedaan.
      Maar, we kunnen er wel zeker van zijn dat iedere speler die 4 of meer Verbeterde pakhuizen heeft opgevraagd, de bug heeft misbruikt.
    • Waar kan ik terecht, als ik nog verdere vragen heb?
      Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice. Kies de categorie "Cheat & Hack" en type "Improved Storehouse Exploit" als onderwerp.


    In de naam van gezond verstand en "Fair Play" hopen en verwachten we dat alle spelers die dit aangaat, hun Verbeterde pakhuizen zullen terugzetten in het stermenu. We zullen de spelers die het betreft meer informatie geven via een in-game boodschap in het spel tot vrijdagavond (18 juli).

    Het
    "The Settlers Online"-team
    Laatst gewijzigd door BB_Rynrcer; 18-07-14 om 15:42.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.