Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: dagelijkse inlogbeloning wordt niet (geheel) uitbetaald (edels)

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud

    dagelijkse inlogbeloning wordt niet (geheel) uitbetaald (edels)

    Ik log dagelijks (opnieuw) in, vaak meerdere keren. Keurig verschijnt het inlogbeloningsschermpje, met daarop gehighlight met een blauw randje wat je die dag cadeau krijgt. Zo ook is, omdat ik het al een tijdje trouw doe, het vakje met de edelstenen blauw omrand.
    Ik krijg ze echter niet. Dit doet zich nu een paar dagen voor. Eerder kreeg ik die edelstenen wel dagelijks. Dus óf het blauwe randje staat er onterecht, óf er is iets mis met het uitbetalen van de edelstenen.
    De 50 bogen, of steen e.d. lijken wel goed te worden uitbetaald.

  2. #2
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Het scherm wat je krijgt is een weekscherm. Elk vakje vertegenwoordigd een dag. Pas bij 7 dagen aaneengesloten inloggen kun je de edelstenen pakken. Sla je een dag over dan dien je opnieuw te beginnen. Dit geldt ook als je uiteindelijk de edelstenen hebt weten te bereiken

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Tymy,
    Ok dat is helder, maar het zou "in game" handiger zijn als dan het blauwe "aktief" randje om de edelstenen slechts alleen daar is, wanneer je ze ook echt krijgt.
    Vanochtend 3e dag mét blauw randje om 50 bogen én blauw randje om de edels. Je snapt de verwarring.

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    je moet het nog ff leren je ben zelf beetje verwarrend

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Tuurlijk Redsno. Lekker opbouwend en inhoudelijk bijdragend.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ik val redsno aan? Hij draagt niets bij aan het antwoord op mijn vraag en hij zegt "je bent zelf beetje verwarrend". Wat is dan zijn bijdrage aan het antwoord op de vraag?
    Tymy kwam er overigens prima uit met wat ik bedoelde, en - hoe onnozel in jullie ogen de vraag misschien ook is - gaf normaal antwoord.
    Kom jij eroverheen met IQ van beschuitje, eveneens zonder enige inhoudelijke bijdrage.

    Enfin, dit is mijn laatste post in dit topic, het gaat al lang niet meer over de inhoud.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    hmmm, nou ja, is niet echt nodig om redsno aan te vallen nadat jij zo'n onnozele post hebt gemaakt...
    iedereen met een IQ hoger dan dat van een beschuitje snapt dat die 100 edelstenen de eindbeloning is na een week inloggen...
    dat jij dat niet snapt ligt niet aan redsno...
    suc6 verder nog!
    Over onnozel gesproken

  8. #8
    MOD_Lentox
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waldmeister Bekijk Berichten
    Ik log dagelijks (opnieuw) in, vaak meerdere keren. Keurig verschijnt het inlogbeloningsschermpje, met daarop gehighlight met een blauw randje wat je die dag cadeau krijgt. Zo ook is, omdat ik het al een tijdje trouw doe, het vakje met de edelstenen blauw omrand.
    Ik krijg ze echter niet. Dit doet zich nu een paar dagen voor. Eerder kreeg ik die edelstenen wel dagelijks. Dus óf het blauwe randje staat er onterecht, óf er is iets mis met het uitbetalen van de edelstenen.
    De 50 bogen, of steen e.d. lijken wel goed te worden uitbetaald.
    Beste waldmeister,

    Maak een ticket aan en stuur het naar onze ondersteuningsteam.

  9. #9
    Tymy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
     
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Lentox Bekijk Berichten
    Beste waldmeister,

    Maak een ticket aan en stuur het naar onze ondersteuningsteam.
    Volgens mij weet Waldmeister inmiddels waarom hij die edelstenen niet kan bemachtigen. Dus nu nog verwijzen naar ondersteuningsteam is misschien .... ja hoe zal ik het zeggen .... Beter lezen

    Denk dat je het topic beter gewoon kan sluiten. Mocht Waldmeister toch nog problemen hebben dan komt hij/zij vanzelf wel weer in de lucht.

  10. #10
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Dat zal weinig helpen Lentox. Waldmeister was in de veronderstelling dat hij iedere dag 100 edelstenen moet krijgen


    lol, jij was sneller Tymy
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.