Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Mislopen van dagelijkse beloningen.

  1. #1
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud

    Mislopen van dagelijkse beloningen.

    Doordat je een prestatie kan halen voor het elke dag inloggen loop je op een of andere manier die dagelijkse beloningen mis.
    Ik ben zeker elke dag online maar log niet elke dag opnieuw in want die prestatie om een maand elke dag in te loggen boeit me niet echt.

    Ik wil gewoon mijn dagelijkse beloningen ook al log ik niet elke dag opnieuw in.
    Ik ben elke dag online dus wil me dagelijkse beloningen hebben.
    En zeker me edels wel hebben die loop ik nu al een paar keer me edels mis

    En ja support ook al een bericht gestuurd
    gemaakt door Zubatsu

  2. #2
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vermoed dat BB het expres zo heeft geprogrammeerd.
    Ga maar na: als jij je pc aan laat staan met TSO ingelogd en je gaat een week op een camping in the middle of nowhere zitten, log je niet in, ben je wel ingelogd.
    Om dat soort dingen te voorkomen heeft BB, m.i., gezegd: je moet minimaal één keer per dag je pagina refreshen, dan krijg je je bonus.
    Je kunt een autorefresh voor elke 24 uur inbouwen natuurlijk met een extensie in chrome (hint, hint).

  3. #3
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet elke dag je beloning innen doe je dat niet krijg je ook geen beloning zo was het en dat was ook prima.
    Nu is het dan dus MOEDWILLIG gesaboteerd zodat je als je geen refresh doet of opnieuw inlogt geen dagelijkse beloning hebt

    Ik vind als ik 24/7 sta ingelogd dat ik gewoon elke dag het dagelijkse beloning scherm in beeld hoor te krijgen als ik die dan niet binnen haal DIE dag en dat ik dan DAARDOOR weer van voor af aan moet beginnen is dat MIJN schuld.

    Nu door die nieuwe programmering moet je handelingen uithalen om je dagelijkse beloningen te krijgen maar ik zal me daar bij moeten neerleggen ben ik bang van.

    Auto refreshen dus maar ff kijken of dat met opera ook gaat want die vind ik beter dan chrome
    gemaakt door Zubatsu

  4. #4
    TIPEX
    ik geoof dat bij de prestatie staat vrmeld dat het niet opeenvolgend moet zijn, bij he tniet uitloggen, kan het zijn dat je inlogbonus gewoon in je mail te komt te staan bij de eerstvolgende uitlog

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.