Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Verwijdering voetbal evenement elementen

  1. #1
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud

    Verwijdering voetbal evenement elementen

    Er is iets mis gegaan bij het verwijderen van het voetbal evenement vannacht.

    In mijn stermenu staan nog een aantal tactische verbeteringen (omhaal en kopbal) die ik over had.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    dat is als het goed is geen bug...
    je raakt de voorwerpen niet kwijt, maar je kunt er alleen nix meer mee (tenzij je nog WK avonturen hebt)....
    over 2 jaar weer een voetbal event, dan kun je ze wellicht weer gebruiken...

  3. #3
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Is het dan ook de bedoeling dat alle gevonden voorwerpen van het evenement nog in het burgemeesterhuis te zien zijn? Die zouden toch verborgen worden?
    De tab evenement is er nog.

    Ik bedoelde ook niet dat het een bug is, maar de verwijdering heeft niet volledig plaats gevonden.

    De gildemarkt is ook niet gewijzigd.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...n-14-juli-2014
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 15-07-14 om 07:43.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  4. #4

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Op mn Settlerseiland natuurlijk, in het burgemeestershuis ;-)
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt gelijk Nelleke199, gemaakte wk-items nog steeds zichtbaar in stermenu, die zouden niet meer zichtbaar zijn en nieuwe gildemarkt is er ook nog niet.
    Ach ja, we konden in ieder geval inloggen vanochtend, is ook wel eens anders ;-))

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Normaal zou de winkel ook nog blijven bestaan zodat we met de overige ballen nog even kunnen handelen en geluksverkenner enzo kunnen kopen.
    Die is blijkbaar ook verdwenen.

    Zal wss een foutje zijn.

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartSimpson Bekijk Berichten
    Normaal zou de winkel ook nog blijven bestaan zodat we met de overige ballen nog even kunnen handelen en geluksverkenner enzo kunnen kopen.
    Die is blijkbaar ook verdwenen.

    Zal wss een foutje zijn.
    In het verleden werden evenementen in 2 fases verwijderd en had je idd nog een week om spulletjes te verhandelen en items in de winkel te kopen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #7
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    verkenners die weg gestuurd waren voor de werkzaamheden van vannacht zouden nog terug komen met ballen en wk items maar dit was ook niet het geval
    gemaakt door Zubatsu

  8. #8
    MOD_Lentox
    Nelleke, Rickies:
    In mijn stermenu staan nog een aantal tactische verbeteringen (omhaal en kopbal) die ik over had.

    Alle evenementbuffs worden verwijderd van het stermenu.
    Let op: Misschien zullen ze handig zijn tijdens een toekomstig evenement


    Dit zou inderdaad verwijderd moeten zijn. Dit is nu ook doorgegeven.

    Bartsimpson:
    Normaal zou de winkel ook nog blijven bestaan zodat we met de overige ballen nog even kunnen handelen en geluksverkenner enzo kunnen kopen.

    Wat gebeurd er tijdens het onderhoud?
    Alle onderdelen van het zomerevenement worden gedeactiveerd.
    Let op: de evenementwinkelcategorie zal ook gedeactiveerd worden.


    Dit was bekend

    edski:
    verkenners die weg gestuurd waren voor de werkzaamheden van vannacht zouden nog terug komen met ballen en wk items maar dit was ook niet het geval

    Als je geluk hebt zal je verkenner nog wat voetballen terugbrengen.
    Alle schattenjagers die starten na de deactivatie hebben geen kans om voetballen te vinden.


    Dus als je geluk hebt

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Hé Lentox, We hadden inderdaad al gelezen dat de WK-winkel gelijk zou worden verwijderd, net als de WK-avonturen, waar je eigenlijk 12 dagen de tijd voor had. Omdat er zoveel kritiek op deze aankondiging is gekomen, zeker ook in de andere landen, want wij zijn hier nog vrij mild, hadden we misschien gehoopt dat BB deze beslissingen zou terugdraaien. Maar helaas...

    Op de Duitse server valt trouwens te lezen dat bij het volgende onderhoud op 21/22 juli alle WK-zaken die nu nog zijn blijven liggen, worden verholpen/opgelost/verwijderd.
    Laatst gewijzigd door Davi-F; 15-07-14 om 10:01. Reden: Extra info

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    je hebt gelijk lentox. Heb ik verkeerd gelezen toen bij de verwijder FAQ.
    Er stond dat de verkenner in de volgende spelversie ook te koop zou zijn.
    Heb ik even wat door elkaar gehaald.

    Had ik beter mijn voetballen verkocht.
    Maar ja, was een zeeeeeer geslaagd event voor mij dus geen reden om te klagen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.