Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Granietkuil v2, IJskoude goudmijn, Quest-ervaringspunten naar stermunten: nieuws!

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Op de homepage staat een bericht over Nieuwe aflevering ontwikkelaarsdagboek, maar de link naar het forum is niet correct. Deze verwijst naar http://LINK/TO/YOUR/DD (dacht meld het even)
    Onze mod is nog nieuw. Hij had daar de link naar het Developers Diary op ons forum moeten plakken.

  2. #12
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb de link vervangen.

    BB_Rynrcer

  3. #13
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Dit lijkt me wel duidelijk, min of meer :

    Veranderingen 14 juli 2014
    VERANDERINGENLOG 4 juli 2014


    GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
    De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
    • Verbeterd pakhuis (gebouw)
    • Mysterieuze kist (Buff)
    • De belegering (CoOp Avontuur)
    • Concentratiespreuk (Buff)
    • Inspirerende toespraak (Buff)
    • Boekafwerking (Grondstof)
    • Verborgen marmer (Grondstof)
    • Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
    • Keurige nietjes (Grondstof)
    Lees meer details in de officiële forums.

    Vergeten??, iets misgegaan??, miscommunicatie???, Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen, weet niet of bb_ryn nog wat net zo snel is met bans als zijn/haar voorganger

    Ik heb de titel van de post aangepast voor meer duidelijkheid.

    BB_Rynrcer

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Rynrcer Bekijk Berichten
    Ik heb de titel van de post aangepast voor meer duidelijkheid.

    BB_Rynrcer
    Ik zou nog een poging doen want 24 april is al voorbij.
    Ga ervanuit dat je 24 juli bedoeld.
    Je reactie is iig snel.

  5. #15
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan met 1000% zekerheid zeggen dat die granietmijn door mij niet gekocht gaat worden.
    Ruim 2000 edels voor pak hem beet 30 graniet per dag is erg over de top.
    Met 14 verkenners die ik heb haal ik een veelvoud binnen aan graniet per dag.
    Ik kan dus weer met zekerheid zeggen dat IK dit weer een gemiste kans vind van BB.
    Er worden vele maar dan ook echt vele male betere voorstellen gedaan vanuit de spelers vandaan om het spel leuker en zeker interessanter maken.
    Het zou fijn zijn als BB daar eens gehoor aan geeft ipv hun eigen (naar MIJN mening) vaak domme dingen door voeren.

    En zoals ik al zo vaak hier op het forum vermeld heb kijk eens af bij andere games zoals Ikariam.nl en Grepolis.nl
    Dit om bv het ruimte probleem op te lossen waar je door middel van een groep pioniers bv een ander eiland kan bereiken en in nemen en daar ook weer gebouwen kan plaatsen (wel met de nodige beperkingen natuurlijk).
    Dit zou voor heel veel level 50 spelers een verademing zijn.
    Laatst gewijzigd door edski; 15-07-14 om 20:29.
    gemaakt door Zubatsu

  6. #16
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt mij nog steeds het leukste als er ergens een granietmijn beschikbaar zou zijn. Bijvoorbeeld op een avontureneiland. Je start dan een heel nieuw avontuur waar je 7 dagen voor krijgt. En tijdens het starten van het avontuur, kun je daar ook je geoloog naartoe sturen, die granietgroeven gaan zoeken. Vervolgens kun je op het avo-eiland een granietmijn bouwen en 300 - 500 graniet van het eiland af zien te vissen. Zo maar een voorstel die het spel EN de avonturen een nieuwe richting geven. Idem met bijvoorbeeld tropenhout, wat in een jungle-avontuur verkregen kan worden door houthakkers te bouwen op veroverde delen van het eiland.

  7. #17
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry Rynrcer, maar echt duidelijker is het zo niet. Maar ja, wij zijn het intussen gewend dat veel info niet klopt.

    Gelukkig kunnen wij informatie van de Duitse en Engelse servers halen.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Die granietkuil kost zo waanzinnig veel, tel daar een goede buff bij op en iedereen zal inzien dat dit item meer kost dan het opleverd (heb ik net ondervonden)
    BB zal er een paar verkopen aan degene die er echt 1 voor de heb , willen hebben, maar zullen ook al snel in gaan zien dat dit weer eens een kansloze actie van BB is

  9. #19

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik haal met een regenboog sneeuw 520 graniet per dag uit de mijn edski, maar dan nog is het te duur

  10. #20

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Niet alleen de granietkuil is om te huilen wat dacht je van de gildemarkt...3350 Gildemunten voor 100 boeken???

    dan mag je wel lang sparen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.