Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Granietkuil v2, IJskoude goudmijn, Quest-ervaringspunten naar stermunten: nieuws!

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Granietkuil v2, IJskoude goudmijn, Quest-ervaringspunten naar stermunten: nieuws!

    Leuk nieuws om te horen dat het spel wat nieuwe updates krijgt.
    Veder ben ik blij dat de granietkuil er eindelijk zal komen en korte metten zal maken met de belachelijke granietprijs en het weer wat meer in balans zou brengen.

    De EP naar stermunten feature is ook erg handig

    Maar de ijskoude goudmijn vindt ik een beetje knullig.
    Er is verder niks speciaals aan behalve dat ie op level 5 begint als ie gebouwd wordt.
    Daarnaast ziet de ijskoude goudmijn er helemaal niet ijskoud uit, want er zit geen sneeuw op de graphics (zie ijskoude ijzermijn) dus de naam is nogal vaag.
    De ijskoude goudmijn zit nog niet op de testserver, dus hopelijk kunnen julie iets speciaals geven aan deze goudmijn wat deze specialer en/of beter maakt dan de normale goudmijn, want die ene bouwlicentie of handjevol gereedschappen zijn niet bepaald interessant.
    Mijn tip is, zorg ervoor dat deze mijn speciaal is, geef em en iets kortere productietijd dan de normale goudmijn of zorg ervoor dat er minder eenheden goud worden verbruikt bij het leeghalen vd mijn.
    Hopelijk wordt men tip doorgesluist naar het settlers hoofdkwartier

    Verder: Welkom Ryncrer op de pittige nederlandse server :P Je zou waarschijnlijk speciale tests hebben moeten doorstaan om een nederlandse community te kunnen beheren :P veel succes

  2. #2
    Community Manager BB_Rynrcer's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    96
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel, Jemma95. Ik ga in ieder geval mijn best doen.

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Dat ding bevat 3000 granietdeeltjes en je hebt er 3 nodig voor 1 graniet.
    Dat zou dus betekenen dat er 1k graniet uitkomt. Op de test was de produktietijd 51.40m per granietje, zonder loopweg.
    Hij is te buffen maar met 1 granietje in bijna een uur is dat niet echt zinvol. Hij is bij te vullen met omnizaadjes, 250 stuks ( : 3) voor 50 gems.
    Ik weet niet wat dat ding moet kosten , maar zoals ik het nu zie is het veel goedkoper en efficienter om een paar (opgeleide) verkenners erop uit te sturen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind die granietkuil echt een compleet waardeloze toevoeging!!!
    wat is er mis met de ouderwetse manier van avonturen spelen???
    nog ff zo door gaan en een nieuwe speler kan gewoon 200 euro betalen en dan is hij lvl 50 met een bult graniet, kun je niet beter nieuwe uitdagingen creeren in plaats van alles beschikbaar te stellen aan iedereen???
    ik vind het te onnozel voor woorden dat een lvl 20 strax gewoon 50 verbeterde pakhuizen heeft staan op lvl 5, granietkuilen, paar ijskoude ijzermijnen, paar koude goudmijnen... waarom zou hij nog avonturen spelen!?!?!?!?!?

    en met creeer uitdagingen bedoel ik dus niet wie de meeste edelstenen kan kopen...

    je hebt eindelijk iets wat een vrij constante prijs heeft (en redelijk zeldzaam is) ten op zichte van muntjes en dan ga dan je het beschikbaar maken voor iedereen...
    op zich prima, maar zorg er dan sowieso voor dat het een fortuin aan edelstenen kost!!!
    niet dat morgen iedereen graniet overschot heeft.... anders maak je gewoon echt alles kapot....

    ga dan ook gewoon 2 edelstenen vragen om iets op handel te mogen zetten... ben je meteen van alle nonsense/spam af...

    wil nog meer posten, maar ik praat wel gewoon tegen de muur hier thuis...
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 15-07-14 om 02:06.

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het met je eens Qwerty, opgeleide ontdekkingsreizigers brengen meer graniet mee in één dag dat die mijn kan opleveren.
    Een moerasheks of pirateneiland spelen gaat ook sneller , want die geven vaak graniet.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Op de homepage staat een bericht over Nieuwe aflevering ontwikkelaarsdagboek, maar de link naar het forum is niet correct. Deze verwijst naar http://LINK/TO/YOUR/DD (dacht meld het even)

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    ik snap er zowiezo niks van als ik de log van 14-7 lees is ie verkrijgbaar de granietput maar ik zie niks en ook de andere veranderingen zie ik niet.
    Laatst gewijzigd door Santos; 15-07-14 om 17:12.

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, pas vanaf 22 juli verkrijgbaar

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ok duidelijk maar zo staat het niet in de veranderingslog van 14-7 en grout zou ook verkrijgbaar blijven maar dat zie ik ook nergens meer.
    Maar goed ik ga verder niet zeuren .
    Ik wacht gewoon netjes af tot er ooit weer wat leuks aan het spel toegevoegd word.

  10. #10
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Dit lijkt me wel duidelijk, min of meer :

    Veranderingen 14 juli 2014
    VERANDERINGENLOG 4 juli 2014


    GILDEMARKT GEMEENSCHAPSSTEMMING
    De internationale gemeenschap heeft een tijd geleden voor nieuwe gildemarktitems gestemd. Met deze update worden de volgende items aangeboden in de markt:
    • Verbeterd pakhuis (gebouw)
    • Mysterieuze kist (Buff)
    • De belegering (CoOp Avontuur)
    • Concentratiespreuk (Buff)
    • Inspirerende toespraak (Buff)
    • Boekafwerking (Grondstof)
    • Verborgen marmer (Grondstof)
    • Het bijeendrijven van piraten (CoOp Avontuur)
    • Keurige nietjes (Grondstof)
    Lees meer details in de officiële forums.

    Vergeten??, iets misgegaan??, miscommunicatie???, Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen, weet niet of bb_ryn nog wat net zo snel is met bans als zijn/haar voorganger
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.