Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Welkom BB_Rynrcer

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Welkom BB_Rynrcer

    Welkom BigBad_Grijnzer, sorry ik bedoel BB_Rynrcer
    Veel succes op je nieuwe stekkie en op een goede toekomst

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    welkom en we hopen op een goede communicatie!
    geen nieuws is soms ook nieuws

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom, ik wens je veel succes, en ook alvast heel veel sterkte.

    Ik lees op de beginpagina het volgende: 'Ik ben eerder werkzaam geweest als Community Manager bij een virtuele wereld voor kinderen'. Mag ik vragen waar je denkt dat je terecht bent gekomen? Wat hebben ze je op het hoofdkantoor in vredesnaam verteld toen je solliciteerde op deze functie? Ik weet dat het spel PEGI7 is, maar ik hoop dat je je realiseert dat de meeste spelers 18+ zijn, ik denk zelfs wel 30+, en dat er veel spelers zijn die al Settlers spelen sinds deel 1, ruim 20 jaar geleden. Dit is echt geen kleuterklas...

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davi-F Bekijk Berichten
    Welkom, ik wens je veel succes, en ook alvast heel veel sterkte.

    Ik lees op de beginpagina het volgende: 'Ik ben eerder werkzaam...... Dit is echt geen kleuterklas...
    Weet je t zeker? :P

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom BB_Rynrcer. Je eerste update wat betreft de granietkuil, de ijskoude goudmijn en de EP naar stermunten ziet er in ieder geval veelbelovend uit qua communicatie. Hou dat vast, dan komt het helemaal goed!
    Inderdaad, zoals Davi-F al zegt: het overgrote merendeel van de spelers hier is de leeftijd van 7, 8, 9 al lang ontstegen. Uitleg en communicatie hoeft dus niet helemaal in Jip en Janneke-taal, maar gewoon begrijpelijk Nederlands is gewenst.
    En met een virtuele wereld voor kinderen denk ik meteen aan een habbo-hotel-achtig spel wat veel spelers hier waarschijnlijk eerder hun kinderen zien spelen dan dat ze er zelf mee in aanraking komen.

    In ieder geval: welkom en veel succes!

  6. #6
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom en veel succes met uw nieuwe job BB_Rynrcer.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    welkom dan maar en inderdaad hopelijk weet je ook hoe je met volwassen mensen moet communiceren,veel mensen zijn hier al wat ouder, ikzelf ben al oma dus kun je nagaan.
    Trouwens wordt er nog wat gedaan aan het twee jarig bestaan van de Nederlandse server

  8. #8
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom. Wel lastig om iemand aan te spreken als je steeds moet spieken hoe je die onuitsprekelijke naam schrijft
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #9
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoop ook op een betere communicatie met berichten geschreven in fatsoenlijk Nederlands en met volwassen taalgebruik.
    Ben het met Qwerty eens dat je wel een vreemde naam hebt gekozen. Die vraagt om schrijffouten.

    Veel succes!
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Welkom. Wel lastig om iemand aan te spreken als je steeds moet spieken hoe je die onuitsprekelijke naam schrijft
    misschien is het een bug en heet hij gewoon BB_Ryn... bij BB sta ik nergens meer van te kijken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.