Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Welkom BB_Rynrcer

  1. #11

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Van deze kant ook een welkom en veel succes met je job als agent tussen twee kampen
    waarvan een kamp bestaat uit gedreven spelers meerdere al lang level 50 en wachtend tot er iets nieuws komt
    aan de andere kant de prutsende programmeurs die ook maar een opdracht hebben om geld in het la,tje te brengen
    dus veel sterkte

  2. #12
    TIPEX
    welkom BB_Rynrcer, ik hoop dat ze je niet de stuipen op het lijf hebben gejaagd nu, want dat is nergens voor nodig.
    de meeste spelers mogen dan wel meerderjarig zijn, maar dat neemt niet weg dat er ook nog heel veel jonge spelers zijn
    waarvan de mama of de papa ook het spelletje spelen

    zoals overal in de wereld, heb je vooral klagers bij het minste dat er misloopt, maar zoals ze weleens zeggen blaffende honden bijten niet,
    uit mijn eigen geringe ervaring (dit is mijn eerste pc-game en ook mijn eerste onlinespelletje) denk ik dat men hier op deze server wel het
    fatsoen heeft om zich volgens de regels te gedragen

    of anders gezegd in de 2 jaar dat ik op de server speel, heb ik evenveel gele lettertjes gezien als in de 5 maanden denk dat ik op eu-server
    heb gespeeld

    zelf zit ik veel op hulp en wat me opvalt is dat men zich vooral stoort aan bugs die weerkeren of ontstaan door nieuwigheden en
    ook dat men op de andere servers dikwijls sneller informatie terugvindt dan op nl-server
    je zou dus gauw gaan denken dat dit komt doordat de cm laks is, hoewel wij als spelers ook niet weten wat voor en wanneer de cm van eender welke server de informatie doorkrijgt, er wordt veronderstelt dat alle info tegelijk naar alles communitymanagers wordt doorgegeven, en men vergeet dan weleens rekening te houden met het moment van onderhoud en in welke tijdszone men zich bevind

    mijn conclusie is dat het een leuke gezellige gemeenschap is die voor zichzelf merendeels weet te zorgen, door de ervaring van de vele hoge lvl en langspelers
    die ook een bepaalde reputatie hebben, de gemeenschap corrigeert nieuwe spelers in hun gedrag en helpt hen verder in het spel met advies en hulp bij missie's en grondstoffen, daardoor is het een leuke gemeenschap die nog steeds groeit en waar jij je thuis in zult voelen, maar daar twijfel ik niet aan

    nog veel succes en misschien toch een boksbal kopen voor als er iets misloopt en de klagertjes het bloed onder je nagels vandaan halen

  3. #13
    iebie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    in een huis met een tuin
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    welkom BB_Rynrcer, veel succes met je nieuwe job hier, ik kan wel een hoop tips geven, maar je hebt er nu vast wel een hoop gelezen, laat je niet gek maken.

  4. #14
    Hagar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    125
    Wereld
    Woestewoud
    Welkom Big Boss en nog wat achter.
    Veel sterkte in je taak hier.
    Hopelijk heb je sterke schouders, stevige rug en diepe zakken, want die ga je nodig hebben. :-)

    Het blijft maar een spelletje hé. Hou dat in gedachten!

  5. #15
    Klatergoud
    Beste (baas) Rynrcer,
    Heel veel plezier en succes gewenst met je aanstelling als community manager bij TSO. Dat je maar net zo'n dikke, nee... een dikkere olifantshuid mag cultiveren als je voorganger.
    Grtz, Klater

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Succes, en veel plezier!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.