Welkom BigBad_Grijnzer, sorry ik bedoel BB_Rynrcer
Veel succes op je nieuwe stekkie en op een goede toekomst
Welkom BigBad_Grijnzer, sorry ik bedoel BB_Rynrcer
Veel succes op je nieuwe stekkie en op een goede toekomst
welkom en we hopen op een goede communicatie!
geen nieuws is soms ook nieuws
Welkom, ik wens je veel succes, en ook alvast heel veel sterkte.
Ik lees op de beginpagina het volgende: 'Ik ben eerder werkzaam geweest als Community Manager bij een virtuele wereld voor kinderen'. Mag ik vragen waar je denkt dat je terecht bent gekomen? Wat hebben ze je op het hoofdkantoor in vredesnaam verteld toen je solliciteerde op deze functie? Ik weet dat het spel PEGI7 is, maar ik hoop dat je je realiseert dat de meeste spelers 18+ zijn, ik denk zelfs wel 30+, en dat er veel spelers zijn die al Settlers spelen sinds deel 1, ruim 20 jaar geleden. Dit is echt geen kleuterklas...
Welkom BB_Rynrcer. Je eerste update wat betreft de granietkuil, de ijskoude goudmijn en de EP naar stermunten ziet er in ieder geval veelbelovend uit qua communicatie. Hou dat vast, dan komt het helemaal goed!
Inderdaad, zoals Davi-F al zegt: het overgrote merendeel van de spelers hier is de leeftijd van 7, 8, 9 al lang ontstegen. Uitleg en communicatie hoeft dus niet helemaal in Jip en Janneke-taal, maar gewoon begrijpelijk Nederlands is gewenst.
En met een virtuele wereld voor kinderen denk ik meteen aan een habbo-hotel-achtig spel wat veel spelers hier waarschijnlijk eerder hun kinderen zien spelen dan dat ze er zelf mee in aanraking komen.
In ieder geval: welkom en veel succes!
Welkom en veel succes met uw nieuwe job BB_Rynrcer.
welkom dan maar en inderdaad hopelijk weet je ook hoe je met volwassen mensen moet communiceren,veel mensen zijn hier al wat ouder, ikzelf ben al oma dus kun je nagaan.
Trouwens wordt er nog wat gedaan aan het twee jarig bestaan van de Nederlandse server
Welkom. Wel lastig om iemand aan te spreken als je steeds moet spieken hoe je die onuitsprekelijke naam schrijft
If you can't be with the one you love love the one you're with
Ik hoop ook op een betere communicatie met berichten geschreven in fatsoenlijk Nederlands en met volwassen taalgebruik.
Ben het met Qwerty eens dat je wel een vreemde naam hebt gekozen. Die vraagt om schrijffouten.
Veel succes!
.................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................