Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Dev Blog

  1. #1
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud

    Dev Blog

    Eindelijk een post vanuit het ontwikkelaarskamp, en aangezien het een blog is kan ik niet wachten op de volgende.Kan het dan misschien gaan over zaken die al maanden op de plank liggen zoals rotsen opruimen, economische avonturen , voortgang van het vaardigheidssysteem voor generaals en eiland en PvP ( dit laatste vraag ik niet voor mezelf maar voor Gexte )
    Ook zou ik graag willen weten wat er met feedback/wensen vanuit de spelers gedaan wordt, zoals verhogen van max aantal troepen dat per schuifje gemaakt kan worden in de barak, en bundelen van items in het stermenu.
    En tenslotte: dit is een nederlands forum voor een pegi-7 spel, is er dan niemand die de tekst even had kunnen vertalen in het nl???
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Eindelijk een post vanuit het ontwikkelaarskamp, en aangezien het een blog is kan ik niet wachten op de volgende.Kan het dan misschien gaan over zaken die al maanden op de plank liggen zoals rotsen opruimen, economische avonturen , voortgang van het vaardigheidssysteem voor generaals en eiland en PvP ( dit laatste vraag ik niet voor mezelf maar voor Gexte )
    Ook zou ik graag willen weten wat er met feedback/wensen vanuit de spelers gedaan wordt, zoals verhogen van max aantal troepen dat per schuifje gemaakt kan worden in de barak, en bundelen van items in het stermenu.
    En tenslotte: dit is een nederlands forum voor een pegi-7 spel, is er dan niemand die de tekst even had kunnen vertalen in het nl???
    haha, bedankt :P
    maar op zich maakt het mij ook niet zo heel veel meer uit, maar dat ze gewoon eerlijk er over zijn en vertellen/ons op de hoogte houden hoe het met dingen staat...
    PvP is gewoon het perfecte "slechte" voorbeeld, omdat het voor eind 2012 gepland stond en we er gewoon helemaal nix meer over horen... daarom haal ik dat elke keer aan, maar had net zo goed iets anders kunnen zijn hoor...
    (als rotsen opblazen voor 2012 gepland stond, dan zou ik dat vooral als slecht voorbeeld gebruikt hebben )

    gewoon een beetje standaard communicatie... meer vraag ik niet :P

    ik sluit me dus ook helemaal aan bij jouw post!

  3. #3
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    In the name of holy transparency, please give us a dev blog more often!
    En als ik m'n persoonlijke voorkeur mag geven... start met de nog te verwachten wetenschap's talent tree's, want daar hebben we nu al geruime tijd niets meer over gehoord. Ondertussen hebben 6 van m'n verkenners een bijna dan wel volledig gevulde talent tree, en er van uitgaande dat de gemiddelde speler dat aantal verkenners heeft wordt het zo langzamerhand tijd voor een nieuw wetenschapssysteem.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is dit nou??? kunnen we geen handels meer plaatsen met evenement collectibles na het event?
    Het werdt eventjes snel tussen de zinnen door gezegd maar deze wijziging maakt me echt geirriteerd

  5. #5
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    Wat is dit nou??? kunnen we geen handels meer plaatsen met evenement collectibles na het event?
    Het werdt eventjes snel tussen de zinnen door gezegd maar deze wijziging maakt me echt geirriteerd
    Waarom is dat een probleem dan? Ik zie geen reden waarom iemand nog interesse in rode verf, springveren, nat gras en al die andere zooi zou hebben na dit event.
    De ballen zijn wel verhandelbaar zoals in die post te lezen is.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Erg fijn ja dat we eens iets van een ontwikkelaar te horen krijgen, ik wil hier toch even op ingaan,
    Ik vind het fijn dat men rekening houdt met lagere levels zodat die ook aan de items kunnen komen die in een event te halen zijn, maar om daar nu steeds die domme zoekspelletjes voor te gebruiken dat zie ik dus niet zitten, gemixte input over avonturen ik kan me er wel wat bij voor stellen maar daar is settlers toch op gebaseerd en dat is wat ik het leuke eraan vind, ik ben zeer zeker blij met de coop's avo's daar mogen ze van mijn part meer van maken en met nog meer spelers, dus zou het niet een mogelijkheid zijn om voor de lagere levels iets te bedenken voor de events, maar voor de hogere levels wel avo's , ik heb een hekel aan al dat gezoek, maar dat is voor mij persoonlijk.
    Dan over het rekening houden met de lagere levels, oke prima, maar hoe zit het met de level cap, gaat daar nog iets mee gebeuren, want als ik iets lees over endgamers ben ik niet blij, ik hoef niet zonodig een datum maar zou wel graag input krijgen of er nog aan die levelcap gewerkt wordt en dat die ooit nog gaat komen en het liefste voordat ik te oud ben om nog settlers te spelen.

  7. #7
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    Ik vind het fijn dat men rekening houdt met lagere levels zodat die ook aan de items kunnen komen die in een event te halen zijn.
    Wanneer dit zo was zou het een goed argument zijn.
    Maar: om aan de items te komen die verkenners meebrengen heb je een klein legertje van die mannen nodig,liefst nog behangen met vaardigheden, welke lagere levelspeler krijgt dat voor elkaar?
    De zoekvoorwerpen op je eiland leveren bij lange na niet voldoende items op om de benodigde buffs te maken voor de hele reeks t/m de finale.
    Lagere levels moeten wat ze tekort komen dus scoren via avonturen, maar dat was toch de reden om het evenement zo op te zetten? Dus: lagere levels moeten avonturen spelen omdat de ontwikkelaars hebben bedacht dat ze geen avonturen kunnen spelen, zoiets
    Blijft over de handel, maarja, met de prijzen die voor evenements-items gevraagd worden zie ik ook dit als een heilloze weg voor lagere levels met een beperkte economie.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    juist qwerty en dan niet te vergeten mensen die werken en geen tijd hebben om die items te zoeken en daardoor dus niet de aantallen vinden die ze nodig hebben en dan kom je op die aantallen ook belachelijk, moet je eens kijken naar sommige van die items die zijn maar mondjes maat te vinden en veel mensen kunnen daardoor weer niet die voetbalavo's voltooien, ik vind het er allemaal niet beter op worden, settlers was leuk in het begin nu langzamerhand vergaat mij de zin om nog te spelen

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Met andere woorden: "ik zou graag alle ballen en/of items gratis in mijn mail willen krijgen, zonder er enige moeite voor te hoeven doen"??!!

    Als een event te simpel is, dan is het niet goed... is het wat lastiger, dan is het ook niet goed!
    Alle items zijn prima te verkrijgen door vooral de hogere lvl's en mensen die geld investeren, prima dus.
    Ben je een lager lvl en investeer je geen geld, dan is het een stuk moeilijker. Daar is echter ook prima rekening mee gehouden door alle items beschikbaar te maken in de loot van ALLE avonturen.
    Je zal dus wel flink wat tijd moeten investeren om alles te verkrijgen, maar als je graag alles hebt, dan zal je je best moeten doen.

    Precies zoals een event hoort te zijn


    Ik ben iig zeer tevreden over hoe je aan de benodigde spullen moet komen, niet te makkelijk maar zeker te doen.
    Niet zo tevreden ben ik over het aanbod in de winkel, maar de 2 verkenners zijn wel erg leuk om erbij te hebben

    NB: de hele lage levels hebben mss wat pech, maar die kunnen bij het volgende event weer prijzen scoren.
    Ik startte vorig jaar ook NET NA het paasevent, dus geen vet voor mij. Alle events die erna kwamen kon ik wel meedoen en intussen was mijn lvl ook hoog genoeg om avonturen te spelen. Kwestie van op het juiste moment starten... en iedereen is begonnen op level 1 (of 0).
    Laatst gewijzigd door copycat; 12-07-14 om 14:48.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.