Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vooruitgang van het spel

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud

    Vooruitgang van het spel

    Geef de topic maar even deze benaming, maar zal me eerst even voorstellen. Ik ben Frisqy speelde het spel voor een lange tijd net nadat het online is gekomen. Ben ergens in Januari gestopt en nu weer terug gekomen om even een kijkje te nemen. Was vaak te vinden op handel en was altijd wel ergens te vinden op een eiland om wat bandieten op de vlucht te laten slaan of kleermakertjes te redden. Noem het maar op het is gedaan.

    Wat ik even kwijt wil over het spel is dat ik met heel veel liefde voor het settlers genre (en zeker ook het spel) het voor een lange periode heb gespeeld. Ik heb het spel verlaten om de 2 belangrijkste redenen en dat was dat er weinig tot geen beloftes werden nagekomen over de eventuele toevoegingen (uitbreidingen) aan het spel zelf. Dan heb ik het over uitbreidingen die spelers die toen al level 50 waren wat aan hadden (pvp eiland uitbreidingen etc). Het andere was de niet stoppende daling van de waarde van grondstoffen.

    Ik ben nu al een weekje weer komen kijken hier hoe alles gaat en even me gezicht overal laten zien. Zit al weer op me oude stoel in de gilde waar ik in zat en ik moet helaas die weer snel gaan verlaten. Waarom...? nog steeds om die 2 dezelfde redenen. Voor mijn gevoel is er niet zoveel vooruitgang geboekt en dat vanaf januari tot vorige week. Bijna een half jaar. Nog steeds geen pvp nog steeds geen eventuele uitbreidingen op welke manier dan ook voor je eiland nog steeds geen avonturen waar je een nachtje over moet slapen voordat je uberhaupt een zet doet. Het is dezelfde oude koek in een ander jasje. De toevoegingen die zijn gedaan aan het spel zijn zoethoudertjes.

    Het gene waar ik me nog het meest aan erger is dat er zoveel dingen bij zijn gekomen dat alleen nog maar voor meer grondstoffen zorgt voor nog minder werk en tijd terwijl de markt al zo ernstig verzadigd is is gewoon, sorry dat ik het zeg, te dom voor woorden (ja ik snap dat jullie centen moeten verdien ).

    Wil alleen maar als advies geven dat BB iets meer moet luisteren naar hun spelers basis. Ze doen het wel maar veelste weinig.

    Ik wil BB sowieso bedanken voor de goede tijd die ik hier heb gehad. Er valt voor mij hier niks te zoeken op dit moment ik kom over een half jaar nog wel even een kijkje nemen of er dan iets interessants is toegevoegd.

    Trouwens dit is de eerste F2P online game waar ik ooit wat centen aan had uitgegeven. Heb er geen spijt van gehad

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Geef de topic maar even deze benaming, maar zal me eerst even voorstellen. Ik ben Frisqy speelde het spel voor een lange tijd net nadat het online is gekomen. Ben ergens in Januari gestopt en nu weer terug gekomen om even een kijkje te nemen. Was vaak te vinden op handel en was altijd wel ergens te vinden op een eiland om wat bandieten op de vlucht te laten slaan of kleermakertjes te redden. Noem het maar op het is gedaan.

    Wat ik even kwijt wil over het spel is dat ik met heel veel liefde voor het settlers genre (en zeker ook het spel) het voor een lange periode heb gespeeld. Ik heb het spel verlaten om de 2 belangrijkste redenen en dat was dat er weinig tot geen beloftes werden nagekomen over de eventuele toevoegingen (uitbreidingen) aan het spel zelf. Dan heb ik het over uitbreidingen die spelers die toen al level 50 waren wat aan hadden (pvp eiland uitbreidingen etc). Het andere was de niet stoppende daling van de waarde van grondstoffen.

    Ik ben nu al een weekje weer komen kijken hier hoe alles gaat en even me gezicht overal laten zien. Zit al weer op me oude stoel in de gilde waar ik in zat en ik moet helaas die weer snel gaan verlaten. Waarom...? nog steeds om die 2 dezelfde redenen. Voor mijn gevoel is er niet zoveel vooruitgang geboekt en dat vanaf januari tot vorige week. Bijna een half jaar. Nog steeds geen pvp nog steeds geen eventuele uitbreidingen op welke manier dan ook voor je eiland nog steeds geen avonturen waar je een nachtje over moet slapen voordat je uberhaupt een zet doet. Het is dezelfde oude koek in een ander jasje. De toevoegingen die zijn gedaan aan het spel zijn zoethoudertjes.

    Het gene waar ik me nog het meest aan erger is dat er zoveel dingen bij zijn gekomen dat alleen nog maar voor meer grondstoffen zorgt voor nog minder werk en tijd terwijl de markt al zo ernstig verzadigd is is gewoon, sorry dat ik het zeg, te dom voor woorden (ja ik snap dat jullie centen moeten verdien ).

    Wil alleen maar als advies geven dat BB iets meer moet luisteren naar hun spelers basis. Ze doen het wel maar veelste weinig.

    Ik wil BB sowieso bedanken voor de goede tijd die ik hier heb gehad. Er valt voor mij hier niks te zoeken op dit moment ik kom over een half jaar nog wel even een kijkje nemen of er dan iets interessants is toegevoegd.

    Trouwens dit is de eerste F2P online game waar ik ooit wat centen aan had uitgegeven. Heb er geen spijt van gehad
    +++1!!!

    helemaal mee eens...
    alhoewel PvP voor eind 2012 gepland stond, dus daar mogen we niet over klagen, zoiets kan gewoon een beetje uitlopen...
    (overigens heb ik wel ergens iets gelezen over een (hele zwakke) vorm van PvP die binnenkort gaat komen, maar allemaal onbevestigt....)

    verder wil ik er aan toevoegen dat een daling van grondstofprijzen niet meer dan logisch is... lvl 50s blijven lvl 50s, je eiland heeft beperkte ruimte, dus ook de gebouwen waar je grondstoffen in kunt investeren nemen ooit af, als iets lvl 5 is stopt het gewoon en het "te veel" belandt op handel net als het overschot van anderen waardoor de prijzen automatisch dalen met betrekking tot die grondstof wat tot gevolg heeft dat de waarde van de munt daalt waardoor andere dingen juist weer extreem duur worden... (inflatie )

    kun je denk ik heel moeilijk tegen gaan....
    dat hoort er nou eenmaal bij in een economie(spel)... vroeger kocht je ook een half hert voor 5 cent en nou betaal je er misschien 50 euro voor... (slecht voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel )
    een of andere moneydrain zou uitkomst kunnen bieden, maar denk dat zoiets maar tijdelijk zou werken...
    het handel systeem vind ik juist wel goed, want vraag en aanbod houden zichzelf redelijk in balans... jij was er in het begin bij, toen kocht je 100 paarden voor 400 munt, nou koop je 10k paarden voor 400 munt, maar met die 400 munt kun je in verhouding nog steeds hetzelfde mee terug kopen... (vroeger kocht je 200 marmer voor 400 munt, nu koop je 20k marmer voor 400 munt, dus de verhouding is in principe gewoon hetzelfde!)
    de munten zijn veel minder waard geworden, omdat je er veel minder mee kunt, als alles geupgrade is houdt het op, dus wat doe je dan, dan ga je meer bieden voor iets wat je graag wilt, dan ga je anderen overtreffen, maar anderen doen hetzelfde als jij, dus dit is gewoon een kwestie van vraag en aanbod die alleen maar steeds extremer zal worden...

    ik speel niet op andere (oudere) servers, maar ik vermoed dat het daar nog veel erger is als hier...
    wat kost 10k marmer op duitsland 1 (server)???
    of gaat het daar misschien standaard per 100k???
    ik heb geen idee, maar denk dat wij vanzelf dezelfde richting in gaan, dat proces valt bijna niet te stoppen....
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 02-07-14 om 01:57.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Hey GEXTE jou heb ik nog niet voorbij zien komen op wereld of iets. Wat er boven is beschreven zijn maar een paar voorbeelden. Waar zijn onze leuke nieuwe gilde uitbreidingen als ik me nog kan herinneren zou dat dramatisch gaan veranderen. Wat krijgen we gilde munten die uiteindelijk wat dingetjes kunnen kopen in winkeltje. Bekijk de ideen eens die er op de forums allemaal zijn beschreven. Verwacht meer dan een veredelde chat met handelsmogelijkheden en wat extra muntjes van een gilde. Zoals de meeste...

    Ik weet ook dat het niet te voorkomen is met die grondstoffen, maar als je erover nadenkt dan kan je het wel zodoen dat het niet zo snel gaat als nu. Neem grout bijvoorbeeld. Een nieuw iets als je dat had aangeboden om te maken in je BH voor een 100k aantal marmer per 1 stuk ofzo dan zou je marmer zoon grote boost geven kwa waarde. Zoals ik zei ik weet dat BB ook moet verdienen, maar ben gewoon even nu aan het brainstormen. En kan zo 10tallen andere dingen verzinnen om de uitvoer van grondstoffen flink te vergroten.

    Wat er ook totaal niet bij helpt is de steeds betere buffjes die je overal voor kan krijgen wat je weinig tot niets kost.

    Maarja... :P

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ja, ben bijna nooit op wereldchat en zo

    maar inderdaad, een of andere omzet regeling van bepaalde grondstoffen naar iets anders, zoals inderdaad grout zou eenoptie zijn (nieuwe proviandhuis heeft weinig nut op dit moment)...

    wat betreft die buffjes, daar ben ik al lang mee gestopt, veel te veel moeite en waarom zou ik 2x zo veel willen produceren terwijl ik aan normale productie al overhoud....
    af en toe een boost op de muntproductie, maar dat is alles

    ik verwacht binnenkort eigenlijk wel weer een (grote) update... misschien heb ik te hoge verwachtingen...
    het is inderdaad mager en als ze met iets nieuws komen dan is het iets vrij nutteloos zoals die verzamelvoorwerpen... op zich wel aardig, maar die tijd hadden ze beter in iets kunnen steken wat wel gewoon goed/leuk is...

  5. #5
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Het domme is, dat hoe langer ik op level 50 zit hoe meer bouwvergunningen ik overhoud. Ik krijg ook steeds meer open ruimte op mijn eiland. Maar heb geen idee wat voor gebouwen ik dan moet neerzetten. Zinloos ook om meer opslag te blijven bijbouwen, wat moet ik met al die spullen.
    Weggeven helpt ook al niet, ik produceer gewoon teveel )
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.