Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Suggestie] Koopman/Schatkist weergave stermunt en evenement grondstof

  1. #1
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud

    [Suggestie] Koopman/Schatkist weergave stermunt en evenement grondstof

    Heb deze suggestie nog niet gezien, maar misschien was die er al wel...
    Maar graag zou ik ook zien in de categorie van het "Evenement" hoeveel "x" evenement grondstof ik nog heb,
    of in de categorie "Epische voorwerpen" hoeveel stermunt ik kan uitgeven nu zie ik alleen de edelstenen...


    Hier dus bovenaan bijvoorbeeld ook de grondstof Bal vermelden...



    En hier:

    Op zijn minst de Stermunt vermelden, Bonen & Staken zou er ook nog wel bij kunnen en handig voor anderen misschien

    Suggestie 2: Als je net begonnen bent met dit spel en een missie moet doen om je gereedschap te kopen bijvoorbeeld, is er een groot gedeelte grijs gemaakt wat je dan niet kan kopen.
    Dit zou ook handig wezen om te doen als je bijvoorbeeld al het maximum aantal gekocht heb, bijvoorbeeld 2 Geluksverkenners of iets koopt waar een tijd aan vast zit.
    Dus koop je een pijlenregen dat die dan daarna ook grijs is voor het aantal uren dat je die niet kan kopen.
    Laatst gewijzigd door Alchemyst; 01-07-14 om 01:01. Reden: Suggestie 2

  2. #2
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is het nut van het verbergen van het aantal edelstenen dat u bezit op de foto's als we tegelijkertijd kunnen zien dat niet genoeg edelstenen bezit om een fanpakket te kopen?

    Maaruh over uw onderwerp: beetje overbodig, immers één blik in uw opslag en u weet precies hoeveel u bezit en wat u hiermee kan kopen.
    en in het geval van dit evenement is het extra makkelijk: de eerste 4.998 ballen zijn voor de geluksverkenners en daarna mogen de resterende ballen aan grout uitgegeven worden. En voor de liefhebbers zijn er ook nog wat meester-architect pakketten en deco's.

  3. #3
    Alchemyst's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Ergens in Fryslan
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ja geld ook voor de edelstenen 1 blik op je scherm en je weet dat aantal ook zonder naar je opslag te gaan

    En is het een klein geheim inderdaad, minder dan 199 & meer dan 1

  4. #4
    TIPEX
    op zich is het geen slecht idee, m bij de passende categorie je voorraad aan mogelijk te spenderen grondstoffen word vermeldt, aangezien je soms moet afwegen wat wil kopen en juist vanwege te weinig wilt uitstellen, bvb koopje vndg je edelspakket en en premiumdag met stermunten, of hou je het liever voor een kleermaker te kopen, mocht dit in de schatkist vermeldt staan, je voorraad, dan bespaart je dat enhoop geklik om te weten of je voorraad voldoende is of niet

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    het is geen slecht idee, maar ook niet goed (genoeg) om op dit moment in te voeren... eerst de huidige puinhoop maar eens opruimen en de andere hoognodige verbeteringen doorvoeren...

    maar aardig idee wel, maar te veel andere dingen die (naar mijn mening) een hogere prioriteit hebben

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.