Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: inlogprobleem

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    inlogprobleem

    Sinds het serveronderhoud van gistermiddag kan ik niet meer inloggen. Ik werk onder windows8 met Mozilla/Firefox. Inloggen met explorer geeft geen enkel probleem.
    De boodschap die ik krijg is:

    Fout

    Er is een algemene fout opgetreden. Ververs de pagina en probeer het opnieuw.

    Echter, verversen, opnieuw inloggen, opnieuw naar de webpagina gaan etc. heeft geen succes. De bovenstaande boodschap blijft opnieuw komen.

    groet Drakon

  2. #2

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier precies het zelfde probleem, met firefox. Op Mac OS X 10.8.5 met Firefox 30.
    Met Safari kan ik wel inloggen.

    Nog meer mensen hier last van?


    groet,
    soepermeneer

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Flevopolder
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik kon niet meer inloggen. Heb Firefox verwijderd en opnieuw opgestart, probleem niet opgelost. Opgestart via Google, wederom probleem niet opgelost. Wachtwoord opnieuw instellen of contact leggen via ondersteuningsformulier werkte ook niet. Het spel bleek uiteindelijk sinds de laatste update geblokkeerd te zijn door beveiligingsprogramma van Norton. Heb hem weer toegekend als beveiligde site en is nu weer toegankelijk!
    Bij opnieuw inloggen krijg ik toch weer problemen. Er wordt aangegeven dat ook Firefox deze site niet meer als veilig aangeeft. Via google kan ik wel weer inloggen. Weet nog niet hoe ik dit probleem met Firefox moet oplossen. Wordt aan gewerkt.
    Laatst gewijzigd door RedheatWarrior; 28-06-14 om 10:14.

  4. #4
    TIPEX
    indien je bij het inloggen op tso via firefox een foutmelding krijgt, doe je het volgende

    ipv http voraante plaatsen, type je https

    daarna zul je de meldingkrijgen van niet veilige site met de vraag of je toch door wilt gaan
    je klikt op doorgaan, en dan krijg je een kadertje om tso bij uitzonderingen toe te voegen,

    dit doe je dan zodat tso als veilige site wordt herkent door firefox

    hierna zou je geen problemen meer mogen hebben met inloggen

  5. #5

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je wel, dit was inderdaad de oplossing. Is er een nieuw certificaat geïnstalleerd met een andere issuer tijdens de voorlaatste update?

  6. #6

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook problemen met inloggen met Firefox.
    Het probleem is dat ik niet kan inloggen, het scherm blijft in het inlogscherm hangen en het blauwe inlogknopje blijft staan op inloggen en springt niet over op spelen.
    Zodra ik een privé-venster open en inlog gaat het wel! ik heb al geprobeerd Firefox te verwijderen en opnieuw te installeren, flash opnieuw geïnstalleerd, alles toestemming gegeven, maar niks helpt!
    In IE en Chrome geen problemen.

    Wie heeft er nog een suggestie?

  7. #7
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RGRacing Bekijk Berichten
    Ik heb ook problemen met inloggen met Firefox.
    Het probleem is dat ik niet kan inloggen, het scherm blijft in het inlogscherm hangen en het blauwe inlogknopje blijft staan op inloggen en springt niet over op spelen.
    Zodra ik een privé-venster open en inlog gaat het wel! ik heb al geprobeerd Firefox te verwijderen en opnieuw te installeren, flash opnieuw geïnstalleerd, alles toestemming gegeven, maar niks helpt!
    In IE en Chrome geen problemen.

    Wie heeft er nog een suggestie?
    Dat het in een privévenster wel lukt zou betekenen dat het met reset van je internetgegevens (cookies/geschiedenis etc. verwijderen) opgelost zou moeten kunnen worden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.