Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: hoe handel betaalbaar houden voor low levels!

  1. #11
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik ben het hier niet mee eens...
    hoezo is de handel onbetaalbaar???
    toen de server nog maar net bestond betaalde je gewoon 400 muntjes voor 100 paarden, 200 muntjes voor 100 marmer, etc...
    als je nu gaat kijken dan heb je voor 400 muntjes 10k paarden, dat is wel ff een verschil...
    alle prijzen/grondstoffen zijn (veel) goedkoper geworden!

    buiten dat blijft het principe hetzelfde, waar je vroeger 200 marmer verkocht wat 400 muntjes opleverde kon je die 100 paarden kopen...
    nu is dat nog steeds hetzelfde, alleen in een iets (gunstigere) verhouding... als je nu 20k marmer verkoopt dan kun je nog steeds eenvoudig 10k paarden terug kopen... en dit alles voor minder muntjes dan vroeger!!! (je kunt het ook terug rekenen: dat is precies hetzelfde: als je nu 200 marmer verkoopt kun je van de opbrengst ook nog steeds gewoon 100 paarden kopen, zonder problemen)

    de handel reguleert zichzelf, waar vroeger alles heel duur was leverde het ook meer op als je iets verkocht, nu krijg je minder voor wat je verkoopt, maar je kunt er wel meer voor terug kopen... het principe blijft hetzelfde...

    het enigste nadeel is dat je nu veel meer grondstoffen moet verkopen om event items te kunnen kopen, maar misschien moet BB de handel in spulletjes als voetballen en zo gewoon onmogelijk maken, dat de ballen die je krijgt niet verhandelbaar zijn, dan is het voor iedereen (vrijwel) gelijk en krijg je iets meer als je actiever bent/premium hebt, maar dat is logisch...

    verder vind ik het ook een klein beetje onnodig topic, want waarom zou je handel aanpassen om lagere lvl spelers te helpen???
    daar zijn gildes voor en als je in een gilde zit waar je geen hulp krijgt, dan wordt het misschien tijd om aan een andere gilde te denken???
    er zijn genoeg hulpvaardige gildes/mensen die een lager lvl graag helpen, dus ik denk dat het probleem in dit topic sowieso veel groter gemaakt wordt dan het daadwerkelijk is...
    volledig mee eens.

    Daarnaast is het een kwestie van vraag en aanbod. Er wordt dus gevraagd wat de gek er voor geeft. Als het niet verkocht wordt zakken de prijzen.

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ik denk overigens ook dat als iemand ff de moeite neemt en naar hulp of handel chat gaat en zegt "hoi, ik ben lvl 15 heeft er iemand misschien wat marmer voor mij?" dat er genoeg mensen zijn die zeggen zet maar een visje op handel voor 10k (of iets dergelijks)... buiten dat is zo iemand waarschijnlijk al blij met 1k marmer (op lvl 15 is dat al veel)...
    +2

  3. #13
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricos221 Bekijk Berichten

    Daarnaast is het een kwestie van vraag en aanbod. Er wordt dus gevraagd wat de gek er voor geeft. Als het niet verkocht wordt zakken de prijzen.
    Wat de topicstarter nu juist aankaart is dat hogere levels die prijzen makkelijk(er) kunnen en willen betalen, maar de lagere levels niet.
    Wil je beginnende spelers helpen dan is het misschien ook een optie kleinere partijen op de handel te zetten tegen redelijke prijs. Ik denk niet dat een lvl50 geinteresseerd is in 500 bronzen zwaarden of 1k stenen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #14
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Wat de topicstarter nu juist aankaart is dat hogere levels die prijzen makkelijk(er) kunnen en willen betalen, maar de lagere levels niet.
    Wil je beginnende spelers helpen dan is het misschien ook een optie kleinere partijen op de handel te zetten tegen redelijke prijs. Ik denk niet dat een lvl50 geinteresseerd is in 500 bronzen zwaarden of 1k stenen.
    hmmm het is juist mijn ervaring dat de hogere spelers die hoge prijzen juist niet willen betalen en zelf handels opzetten.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Wat de topicstarter nu juist aankaart is dat hogere levels die prijzen makkelijk(er) kunnen en willen betalen, maar de lagere levels niet.
    Wil je beginnende spelers helpen dan is het misschien ook een optie kleinere partijen op de handel te zetten tegen redelijke prijs. Ik denk niet dat een lvl50 geinteresseerd is in 500 bronzen zwaarden of 1k stenen.
    klopt, een lvl 50 is niet geinteresseerd in 1000 zwaardjes of wat dan ook... (uitzondering zijn misschien graniet ed.)
    natuurlijk kan een lvl 50 hogere prijzen makkelijker betalen, MAAR lvl 50 betekend dat je de nodige ervaring hebt met het spel (4 miljoen EP duurt ff, dus dan ben je naar mijn mening ervaren) en een ervaren speler weet dat de eerste week(en) de prijzen van event items op handel op hun top zijn en daarna dalen ze langzaam aan tot de laatste dagen waarin het stagneert of soms zelfs weer stijgt....
    er zijn genoeg lvl 50 spelers die het in het begin verkopen en later terug kopen, puur voor de winst...
    buiten alles is het logisch dat hoge lvl spelers meer kunnen (kopen) dan anderen... als een lvl 20 hetzelfde zou kunnen als een lvl 50 dan zou er echt iets mis zijn met het spel!!!
    dus ik snap niet zo heel goed wat je bedoeld...
    zoals ik eerder al zei: de handel reguleert zichzelf, pas je er op aan, als er veel vraag is naar steen, ga dan steen maken, is er veel vraag naar kolen, ga dan kolen maken...
    alle prijzen blijven in verhouding en schiet er een uit het gareel, dan pas jij jezelf daar op aan en spring je in op de trent om winst te maken! (negeer alle onnozele missies van BB waarin je gebouwen door je strot geduwd worden waar je helemaal niet op zit te wachten, maar die je moet bouwen voor het voltooien van je missie!!! dit is een strategie spel, de beste strategie is: negeer alles wat BB zegt en trek je eigen plan!!!)

    ik snap echt de hele discussie niet...
    kan iemand mij een voorbeeld geven waarom lagere levels nu minder kunnen op handel dan lagere lvls vroeger???
    ik moest vroeger paarden kopen 100 paard voor 400 munten...
    dat was duur en heeft mij duizenden munten gekost... daar heb ik andere spullen voor verkocht, maar dat is toch logisch??? (vroeger was iedereen erg bezitterig over muntjes, want die waren zo zeldzaam, etc....)
    als je alleen wilt kopen en nix verkopen dan kom je inderdaad in de problemen, maar dat is toch puur je eigen schuld???

    kan iemand mij een voorbeeld geven??? waarom is de handel nu slechter dan vroeger (voor lage lvls)???
    ik hoor alleen mensen roepen, maar ik zie/hoor geen voorbeelden...
    (events buiten beschouwing, dat zijn buitengewone omstandigheden dus daar gaan andere regels op)

    als je iets duur, onbetaalbaar vindt, dan spring er op in en ga het zelf verkopen en wordt slapend rijk, suc6!
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 29-06-14 om 03:35.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het volledig eens met gexte.

    Ik zit samen met gexte in de gilde en ik heb daar veel hulp gehad in het begin.
    Toen ik vroeg of iemand wat marmer, bronzen zwaardjes, brood of godendrank kon missen kreeg ik van 4 à 5
    mensen tegelijk handels aan die gewoon niet in mijn pakhuis pasten.

    ik ben nu level 46 en speel slechts sinds 26 december 2013.
    Ik denk dat ik een snelle groeier ben, en dat dankzij de gildehulp.


    Ik plaats ook veel op de handel maar plaats zo goed als altijd 1k en dan 4 partijën.
    Je kan in 1 keer 4k zetten maar ook 4 keer 1k. Op deze manier probeer ik ook lagere levels
    in de handel te betrekken.

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    wat de prijzen op de handel betreft kijk ik steeds naar de actuele waarde. Soms wil ik iets snel verkopen en vraag ik een lagere prijs dan de rest. Soms mag het even duren en vraag ik wat meer. Mijn handels gaan trouwens erg vlot.

    Tijdens een event is het ook een gouden tijd voor handel.
    Iedereen bied zijn spul aan voor pompoenen, eieren, voetballen, kadokes maar wie wat anders wil heeft op dat moment een gouden tijd.
    ik verkoop marmer voor kaartstukken, bronzen zwaarden en brood.
    Ik verkoop kopererts voor bronzen zwaarden.
    Ik verkoop ijzererts voor brood of munten.

    tijdens een event kan ik daar veel beter in handelen.
    je moet je moment kiezen en niet te veel ineens willen doen.
    Ik kies voor kleine handels en die gaan heel vlot.

    Ook level 50 spelers kopen mijn 1k handels.
    Ja, verkoop je 230k zwaardjes zoals ik vandaag zag dan weet je wat je kansen zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.